Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óradíjat fizetni ellenőrizhetetlen idejű munkáért?... Most a lakásfelújításnál lett volna festő, aki óradíjazik, vízszerelő, aki napidíjazik, ezért szép finoman elküldtem az anyjukba, hogy velem ne szórakozzanak. Csakis fix áron, elvégzett munkáért fizetek. Nehogymár az 1 napos munkáért 1 hétig szüttyögjön (közte természetesen végtelen sok láblógatás, pihenő, elmászkálás), és azt számolja fel. A balkáni bilibe lóg a kezük.
na ki is ugrottam a szerelőhöz... haza fele meg jöhettem busszal
nem tudják mi a baja pontosan szét kell szedni sajnos, de tuti hogy nem vezérműlánc
azta betyár mindenit, akkor oda nem megyünk ki is ugrok gyorsan a szerelőmhöz ő menyit mit mond
D.I.D. lánc az cirka 11.ezer.Nekem 8.ezermunkadij volt!
A gyári végtelenitett lánc az 30.ezer és komplett tömitésgarnitúra 40.ezer.Tizen óra munkadijat számolva majdnem 150-200.ezer!Full-Gas-nál.
Szia!

80-100e km az élettartama, onnan tudom, hogy nekem aktuális lassan a csere, 87e km-nél. De nem kattog ez sem, csak az automata már nem bírja tovább feszíteni. Neked lehet, hogy ez a feszítő elkoszolódott, azt kell "csak" kipucolni. Ha jól emlékszem, pár lappal ezelőtt Teddy írt a műveletről itt.
Sziasztok!
Van Valakinek eladó km órálya 2007-es GS 500-ashoz.
ma 2. napja van forgalomba a moci, és mikor már kezdeném élvezni a dolgot jön a problem! Megálltam a pirosnál és kattogásra lettem figyelmes a blokkból a jobb oldalon mintha erősebb lenne, a hengerből nem hiszem hogy jön mert az alapjáratommal nem volt baj, egészen hazáig lehetett hallani ezt a hangot és a fordulat növelésével nő a kattogások száma is, kicsit hasonlít arra mikor a vonat megy a sinen és olyan ütemesen "kattogó" hangot ad! Haza értem leállítottam egy 2 percre majd elindítottam megint hogy meghallgassam honnan is jön pontosan de már nem volt a hang. Én a vezérműláncra gyanakodom mert 41.000 km van a mociban, mennyibe fáj egy ilyen kicserélése? és meddig lehet vele eljárni?
Medddig tud árban elmenni a barátod? Nekem van egy GS500F-em 2008-ban vettem. 8000 km van benne! Minden gyári rajt! És nagyon jó a gép!
Már mindegy
Jöttél volna negyed órával előbb, akkor még a Danihoz is elkísérhettél volna!
Ne ba...!
Csak este mentünk el 3/4 6 kor, a Dani meglepi partyjára!
Meg valamikor dél és 1 között egy fél órára.
Mikor voltatok?
Akkor voltam.
Mindegy, ittam kávét otthon. Szerintem Daniéknál voltak ünnepelni.

hát mentetek volna vissza később, úgy 6 felé.

akkor otthon vannak már.
ahol én a bolondok napján 3-szor is
így nekem nem sportszerű válaszolni !
viszont járTUNK ! erről támpont ?
http://youtu.be/_KjwRAPVDEY
na hol jártunk ma, ahol nem engedtek be?
Jó lehet az a paszta , csak én ebay-ról nem szoktam rendelni, majd a boltokban megkérdem.
+ még szerzek 10 darab lágyított rézalátétet és évekig nem lesz gond.. :)
De végtére is ennyi 'baj' lehet, ez nem sok egy ilyen olcsó motornál úgy gondolom. Abban viszont egészen biztos vagyok, hogy kibír egy utat Japánig is ! Na meg vissza ! :)
Nekem 2 csavar szakadt mar be az olajszuronel, mindketto belul nehany centire a blokkban, ugyhogy vissza tudom oket csavarni gond nelkul. Nem voltam veluk eroszakos, szerintem a GS-en egyszeruen csak olcso anyagbol vannak a csavarok. Nem szokasom mostanaban nagyon meghuzni semmit olajcserekor, inkabb egy Hylomar Instant Gasket nevu cuccot hasznalok, amit ebay-rol veszek. Ugyanezt teszem a szelepfedel csavarjai ala is a gumitomitesek mellett nagyon vekonyan. Teljesen meg kell tisztitani a feluleteket benzinnel es aztan megszaritani, aztan pedig 24 orat (vagy legalabb egy ejszakat) kell varni mielott olajjal feltoltened a motort. Mondanom sem kell, minden olajcserekor a gumitomitesek in mennek. Ragad egy kicsit, de csak annyira mint egy normal szilikon gel.
Nem gond, meg majd csak délután, munka után tudok oda menni. Nyilván, mert más időben dolgozom.
Szevasz !

Örülök, hogy összeáll a gép és jobb lesz mint az új ! A saválló csavar nem fog anyaghibás lenni, meg eltörni, az biztos ! :)
.. Az FBS egy tömítőpaszta ami ráadésként még hőálló is és megkötve gumiszerű lesz, plusz egy picit 'sajnos' ragasztóként is viselkedik emiatt. Szóval arra gondoltam, hogy olajcserekor megtisztítom majd a szűrő körül a blokkot és vékonyan bekenem pasztával a felületeket, a gumigyűrűt és csak pár óra múlva öntöm fel olajjal miután megköt . Csak egy baj van a legközelebbi olajcserekor lehet, hogy nehezen ugrik majd le, mivel ragad is amikor száradt... szal, ha nem látok (még meg sem néztem) olyan helyet ahol óvatosan le tudom feszíteni akkor nem FBS-t hanem valami szerelő által ajánlott pasztát fogok venni. Nekem még van 4 ezer kilóméterem olajcseréig , addig ráérek kitalálni.. :)

Minden jót , aztán csak guruljon a GS !


Hali !
a Vas Gereben utcában kb egy héttel előtte be kell jelentkezni, (legalábbis nekem ezt mondták) de ez csak egy telefonhívás kérdése...
valakinek nincs véletlen egy ELADÓ gyári állapotú 500F-je? Egy barátom érdeklődik.
Köszi a tippet.
(akkor Mozaik utca lesz nekem a közelsége miatt)
csak előbb még újrakötöm a biztosítást a K&H-nál.
Szigetszentmiklós, vagy a Mozaik utca.
Hétfőn voltam,6.20-kor érkeztem első voltam.Mentek a seggnyalók először, aztán 9.20-kor mind a két motor, ami összegyűlt addigra.Fékpad, index, lámpák!Ennyi.
Matrica fel és indultam!