Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltam, de nem találtam az NHK oldalán.

Köszönöm!
Itt meg választhatsz lacím szerint:

http://www.nkh.hu/Kapcsolat/La...
Üdv!
A motort hova érdemes műszaki vizsgára vinni?
(alacsony ár, jó kiszolgálás)
Megnéztem a forgalmiját, és rádöbbentem, hogy tavaly október közepén lejárt.
Na az lehet!
Egyszer a benzincsap hátsó csöve esett le, de akkor jobban fulladt!
Jelenleg azt is néztem.A membrán is belekerült az agyamba, mint infó!
Köszönöm!
Mint a bőrdzsekin a szegecs!

Akkor ez is cicoma!
Ez nagyon jó:
Ludas Matyi rajzfilmben, amikor a katonák rakják be az ablakot fordítva!
Rászól az ispán!
ÁÁÁÁÁ, nem érünk rá cicomázni nagyságos úr!
Hello ma mivel hegesztőként dolgozok 1 cégnél van 1 esztergályos kolegám aki a gyár 14 es menet helyett belevágott nekem egy 16 os menetet és esztergált hozzá 1 új csavart is ! ugyan ezt a megoldást javasolta vörös rézből csinált nekem hozzá tömítő gyűrűt amit felmelegítettem hirtelen hidegvízbe lehűtöttem és ezáltal kilágyítottam:) ez a része a dolognak meg oldódott! Mivel eger környéki vagyok így egerben betelefonáltam a Suzuki márkaszervízbe és megrendeltettem 1 új tömítést ... amire 2 hetet legalább várnom kell.. mert azt mondták h nem minden napos nekik gs 500 hoz ilyen tömítést vásárolni.. hm fura a dolog na m1 de a lényeg az h 2100ft ba fog kerülni .. sajna a rendelést már nem hiszem h vissza lehet mondani így már m1 de legalább legközelebb a te módszeredet alkalmazom majd! köszönöm szépen,hogy segítettél írtál stb. am az olajszűrőnél visszatérve tényleg keményen meg kell húzni azokat a kis csavarokat 6 os asszem... tehettek volna bele vastagabbat is .. még most mákom volt h eltört és pont jóhelyen mert ugye tő csavarról beszélünk mind két vége menetes és pont a kinti része tört el nem az ami a blokkba van becsavarva... ráadásul a csavar közepén a törésnél korom fekete.. 100% h anyaghibás.. sikerült megoldanom ezt is mert a kolegám ezt is legyártotta saválló köranyagból :) az már keményebb remélem nem törik el .. a többi is.. nem kell neki sok én se erővel izomból húztam csak hát na előfordul az ilyesmi is sajnos.. mit értessz az alatt hogy FBS el tuningolod meg ? már bocs a tudatlanságom miatt:) de nem tudom mi az:) köszi szépen még 1 x er Széles utat barátom és Sok sok balesetmentes km ert kivánok neked :)
Tul draga, es nehanyan azt mondtak nekem, hogy a GS500 teknoje hajlamos megrepedni is, ha helicoilt nyomsz bele. Amugy nincs vele tapasztalatom, ugyhogy csak hasbol beszelek :)
Helicoilt bele és jobb lesz mint az új.
Nem tudom, irtam-e milyen megoldasokat lehet kiprobalni meg beszakadt olajleereszto csavarnal. En most ugy jarok, hogy egy instant gasket nevu szilikonos gellel van beragasztva a csavar... kitartott tobb mint 4k km-en keresztul. Ezenkivul be lehetne tenni egy tulmeretes csavart vagy az eredeti csavart vizszerelo teflonos szalaggal korbetekerve vagy araldittal begyogyitva vagy egy drotot melle lehetne tenni es ugy becsavarni, uj rezalatettel elvileg szigetelne is. A jobb oldalon is van egy leeresztocsavar, ha oldalradontod a gepet, majdnem az osszes olaj lefolyik ott is. Nekem beszakadt ket csavar a kipufogonal, ezert le sem tudom cserelni a teknot. Meg amugyis a szilikonos cucc olcsobb.
Szervusz !

Az alsó olajdeknit ha levetted, vegyél autósbolban tömítést egy jó darabot (nem lehet drága) és zsírozd be a megtisztított deknit, majd rakd fel egy sík felüleltre mindkettőt és megkapod a pontos lenyomatot amit csak ki kell vágni ollóval , szikével, esetleg lyukaszóval a csavarhelyeknél .

Gs olajcseréhez annyit írnék, hogy az gépemben max 4 olajcsere volt (abból egyet én csináltam) de sajnos azt tapasztaltam, hogy túl nagy erővel kell meghúzni a 3 pici és a leeresztő csavart is , hogy ne szivárogjon. Tehát minden olajcserénél valamilyen puha tömítőgyűrűt( én lágyított réz alátáétet) fogok legközelebb berakni a leengedőcsavarhoz, mert a gyári megkeményedett és szart se ér, a srác is Afrikában emiatt szakította meg a menetet és a nyáron majdnem én is. Az olajszűrő gumigyűrűs tömítését egy kis FBS -el tuningolom majd meg és így nem kell olyan barbár nyomattékkal meghúznom , mint amúltkor nyáron amikor 3 szor kellett utánahúznom , mert szivárgott... (champion szűrő ,lehet másikban jobb a gumigyűrű)

Autószerelő nagybátyám szerint minden ! olajcserénél a leeresztőcsavar alátétjét cserélni kell, hacsak nem a menet tömít.. na de a GS -nél nem az tömít.

Szevasz, remélem segítettem !
Sziasztok.

Fejleményem történt!
Karburátor pucolás után nem kapott benzint csak a RES állásban.
Bemelegítettem a vasat,álló helyben ahogy húzgáltam a gázkart,1x 2x durrant és a kipufogódobnak is mélyebb hangja volt.
Gondoltam egye fene attól még egy próbakört lehet menni.
Hát láss csodát,úgy ment mint a vadállat.
Visszajött a nyomaték amit már rég hiányoltam.
Hazaérve azért motoszkált bennem a kisördög hogy miért nem kap
üzemanyagot?
Megtaláltam a hibát.
A karburátorról lecsúszott a vákumcső ami a benzincsappal van összefüggésbe.
Visszaraktam és úgy vettem észre hogy a határozottan jobb lett mint előtte.
Még az üzemanyag fogyasztást azóta nem tudtam megnézni mert 60km-t mentem vele.
Nagyjából ennyi.
Sziasztok

Eladó a CNS ZEN típusú gps-em, tartóval, töltővel, memória kártyával rajta igo 8-al. Ára.: 18.000.-
Igazából azok nem azért vannak ott.
Vákum probléma esetleg? Nézd meg a benzincsapot is, abban is van membrán. Plusz a karbi és a benzincsap között van egy vákumcső, lehet az van megrepedve.
Animal Planet most!
Kakasviadalon tyúkokat mentettek meg az állatrendőrök!
Szerintem csak Prostityúkok voltak és közönségnek voltak ott,vagy a kakasokat feltüzelni!
Hát aszongyák vannak ott különböző csavarok.
Olajszűrőnél, meg az olajleengedő!
De lehet, hogy csak pletyka!
Hú tényleg!
Álomból felkeltett GS-em olyan tüneteket produkál,
Alapjáraton szépen ketyereg, de hirtelen gázadásnál fullad és általában le is fullad!Ez szinte mindig közlekedési lámpánál jelentkezik!
Menet közben egyenletlennek érzem a motor teljesítményét és egy kicsit erőtlenebbnek is tűnik.Jobban kell húznom neki, hogy ugyanazt a teljesítményt érjem el!
Volt karbi tisztítás és szinkron is és kapott friss ÖMV benzint,de a hiba még fenn áll!
Esetleg valakinek már volt ilyen hibája?
Elöre is köszönöm:::))))
Mibe szakítasz mit?
Én ezért dolgoztatok szerelővel!
Ja és az olajcserét általában nem számolják,ha ott veszem az olajat!
Számszerűsítve a szakértők kedvéért:
Motul olaj:
2920.-/l a szerelőnél = 8760.-
Boltban minimum: 2490.-/l = 7470.- +1600.- szállítás = 9040.-
Nem leszek olajos, nem kell a fáradt olajat ide-oda borogatnom és nem szakítok bele semmit!
Hová tűntek az eladó 25kw-os F-esek.........?:(
Akár egy irattartóból is kivághatod.
én ugyan így jártam mint te kivéve az olajszűrős részt, nekem a végén szerelőnél kötött ki, de nem volt vészes összeg 900 ft volt a csavar és talán 500ft a tömités nem is tudom már
felírtárok=felírtátok
Ja, most látom már felírtárok!
Ráadásul Split nem nyert.