Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém is ugyan ezt csinálja.hidegen teleszoktam füstölni az udvart és akkor minden ködbeborul
nemtudja vki hogy normális-e az hogy csak hidegen füstöl olyan kéken de ha meleg nem lehet látni a füstöt csak érezni... a különolajozás miatt kérdem mer nem akarom hogy megálljon alattam....
két kérdés
1. Ha a kipufogo leömlo részénél a henger és a kipuff között kormos olajos ganaj van az gáz? elrepedhetett a rezo?
2. Ha egyek még hideg állapotba motorral, és sebességben kuplungbehuzásnál eleinte nagyon leesik a fordulatszám, az normális és csak azért csinálja mert még nem érte el üzemi höt ugye? (ez más kérdése csak nem tudtam rá válaszolni:D)
Szia nem tudom hogy müködik e, Az ára 4 e FT.
Majd valahogy megpróbálom megnézni, de hogy mikorra passz.
Heló
ok. csakugy érdekelt köszi
ez nagyszerű
Hello! Valaki tudna nekem dt bonto cimet e-mail-t vagy telszamot adni? Esetleg nincs valakinek 2001es 50es dt-re a kulönolajzas szivattyujat takaro idom? Illetve ha valaki tudja hogy honnan lehet utángyártott oldalidomot szerezni az is érdekelne...elöre is kösz
Hello
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
enyi hülyét
Ez se kutya ! yamaha motoros hussar! De az irányjelzö az visit!
Ez tényleg durva! De volt esze a csávónak, sztem ha nekem nem lene motorom akor simán bérelnék, persze egy kis alkudozásal!
told át egy pocsolyán vagy egy padka mellett abol könnyen észreveszed ha nem jol állnak a kerekek
én még annyit teszek ehhez hozzám, h ha megszagolod a hütöben a vizet, a kupakot, és benzinszagu akkor a motor hengerfejes volt (ezt olyantol tanultam akinek volt 20 DT-je kb életében :D)
Ha kipróbálod a motort,nézd meg előtte,hogy nem lett-e bemelegítve(hengert megfogod,vagy a hőfokmérőt megnézed a műszerfalon).Ha előre melegítették,hidegen lehet nem indúl jól,vagy nincs alapjárat..stb.
Beindítod,hallgatod alapjáraton a motorhangot,esküszöm a dt-knek van a legcsendesebb blokkjuk ebben a kategóriában,minden nem oda való zaj kiszűrődik.Adsz neki néhány gázfröccsöt,főtengely nem kopoghat,ha hajtókaros,akkor kerepelő hangot ad,ha nem reagál szépen a gázadásra kopresszióhiányra vagy rossz karburátor beállításokra lehet gondolni(bár ha fúrva lett,akkor a kompressziónak jónak kell lennie).
Mindenképp ellenőriznie kell magát a power motornak gyújtásra kapcsoláskor(3szor--nyit,zár,nyit)
Sztem a kilómétert tök főlösleg nézni,biztos,hogy több van benne.
Nézd át a futóművet,hátsó villa terhelés nélkül nem járhat ki oldalirányban,első lengéscsillapító már biztosan kicsit elfáradt,de nem üthet fel menet közben,szimmeringek ne eresszenek a villaszáraknál.
A külsőre nem írok semmit,kinek mi az ízlése,gondolok itt sérülésekre,festésre,stb.
Nézzétek meg a fékbetéteket,lánkerekeket,láncot,ezeken mind-mind lehet alkudozni..
A küllőket nézd át,sokszor kopnak már ki a felniknél és az agynál lévő fészekből,ezt úgy veszed észre,ha összehúzod őket engednek,nagyon lazák.Tedd sztenderre a gépet,állítsd egyenesbe a kormányt és menj a motor mögé néhány méterre,nézd meg egy nyomon áll-e a két kerék,mert ha ferdén állnak egymáshoz képest,törve lehetett,váz csavarodhatott.
Ha kipróbálod,ne arra menj először,hogy mit tud végre,próbálgasd a kuplongot,a fékeket,lassíts le,gyorsíts,pörgesd ki egyik-másik sebességet,feltétlen kapcsold fel 6.ig,hogy lásd milyen a váltója,mennyire veszi az egyes sebességeket.
Na most így hírtelen ennyi,ha még eszembe jut valami leírom!
köszi a választ
írhatnál néhány szempontot,
viszek azért pár szakit magammal.
A végsebessége sokmindentől függ,milyen áttétel van rajta,milyen állapotú a motorja,ha valóban felújjították,mennie kell 120-130 körül..de szterintem nem fogja megengedni,hogy benyelezd kapcsiból.
Mert tuti,hogy járatós,ha dugócsere volt.Kérj tőle számlákat a cserélt alaktrészekről,ha semmit nem tud felmutatni,igen kétséges,mindenképp vigyél magaddal egy olyan illetőt,aki érti a dolgát 2t motortémában,meg egyébként sem árt,ha többen nézik át.
De ha érdekel leírok egy-két szempontot,amit szerintem mindenféleképp figyelni kell motorvásárlás előtt,hogy ne egy rakás szart sózzanak rád.
csak gondolom azok nem rendszámosak,és engem csak olyan érdekelne.egyébként itt érden lehet kapni valahol jó áron dt alkatrészeket?a csávo azt írja uj dugo stb.
annyira csak nem szivhatom meg...
ha kiprobálom mennyit kell menni végre?
Ez a legjobb!
Na viccet félretéve vanak elvetemült emberek.
Ja adott volna hozzá de csak akor ha én is adom a 90%os MAXXIS Cross gummát hátra!
LOL
Ez kemény nagyon..egy zsinór nélüli flex egy mt50esért,korongot adott volna hozzá?
Ezt lehet nem hiába írta mert amikor én árultam a Honda Mt50-et akor én is kaptma ám olyan ajánlatokat hogy: "Adnák érte egy flexet de nincs zsinórja, meg adnák egy hifit de a hangfalakban nemjók a mélynyomók, a töbit meg majd kézpénzben ami kb 2hónap mulva lene de ha lehet adig a motrot elvinném...."
Vagy van valami nagyobb kínja és mihamarabb meg szeretne tőle szabadulni.Na ja,ha fel kell újjítania a motorját,már lehet nem is járt olyan jól...
De Patrik,látom érdi vagy!Van Érden egy Csepregi Imre nevezetű fazon,én tőle vettem még anno a dt-met,svájcból hozza őket folyamatosan.
ez még nem gáz, meg kell nézni, lehet ebböl jo bizniszt csinálni ha naghyon el akarja adni az csak annak jo aki veszi
jo vételnek tünik, nézd meg h motorikusan is rendbe van-e, meg futomüve miylen, váza jo-e stb, 190-et is megér lazán sztem, de ha tudsz alkudni mondjuk ilyen 170be kurva jo gépet szerezhetsz :) én is néztem egy kicsit ujabbat ennyiért cska az kopottas volt, de akkor is kb 3 nap alatt elvitték mire válaszolt a gyerek az imélemre, pedig én hirdetésfeladás után egyböl küldtem neki:D de már mindegy, azt vettem amit látsz, és nemsokára hajthatom is remélem