Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de nem motorral megyek hanem kiveszem a kereket a motorbol, bebaszom az opelbe és zuzda soltvadkertre...
amugy jah sebességben nem lehet tolni járo motor nélkül kuplunggal, a régit meg lehetett és furcsa h ezt nem
most már én sem értem mit is akarsz

az első kerék a féktárcsával együtt jön ki
attól még simán le tudják a gumit venni

tolással mi van? kuplung, járó motor, sebesség?
csak le akarom szedni a tárcsárol h el tudjam guritani majd a szervizbe:D köszi
fbazz azt hittem ezt is lehet tologatni csak simán sebességben kuplubnggal aztán kiderült h csak járo motorral lehet... ez miért ilyen?XD
csavarhúzóval bentébb nyomod a fékbetétet ami beljebb nyomja a dugattyút
ha nem tudod benyomni szedd le a fékfolyadék tartály tetejét ( nekem sikerült simán benyomni)
óvatosan szedd ki a kereket és kész
a fékbetétet valami rugós kacat lap fogja elméletileg nem potyog szét
de le is szedheted 2 csavar fogja
de a féknyerg széthajtható már ha akarod hajtogatni.........
fékbetétcserénél kell csak mert máshogy nem fér be a betét
Jó ezt értem is, csak mi köze ennek a fékhez, vagy az, h jön ide!? Ne értsd félre nem kötözködni akarok, csak érdekel, h mire írtad!
ki kell szednem a kereket mert a gumicsere nem itt lesz mert nincs hozzá eszköz és ott cserélik le ahol veszem a gumit majd
mafa1: nem kéne okoskodnod,hisz full hülye vagy! Felénk a felömlőket nem reszelni szokták=kurvára buher ember lehetsz. Aki ilyesfajta tevékenységet végez és tudja mekkorára és milyen alakúra kell alakítani a felömlőket azzal is max pár %-os teljesítménynövekedést lehet elérni!Elárulom 12-12,5 bar közötti kompressziónak kell lenni egy jó DT-nek 9.2 az már rosz! Kiput nehéz lehetett rákókányolni,de megoldható! Amiket írsz azzal magadnak hazudsz és végülis magadat csapod be,nekem lökheted a hülyeséget de akkor sem hiszem el,aki értelmes és tudja mit tud egy ilyen az nem igen hisz neked! Van itt cagiva w8-ból 2db,apriliából rs,af1,etx...felénk nem hülye suttyók vannak akik szét*asszák a motort,számodra ez hihetetlen hisz a berögződés benned van,de még 1iket sem kellett különösebben szerelgetni! Volt japán motorom,ahoz is annyiszor nyúltam mint ehez! 3.-egykerék powernyitásnál meg baromság még ha esetleg a gázt visszaengeded és hirtelen ráhúzod esetleg 2.-be sikerül! Amúgy meg a megbízhatóságról annyit KTM,HUSABERG.. de egyes japán motorok mint pl WR426-450 mind megbízhatatlanok! És ezeket bőven többet szerelheted mint az olasz 2T-t!
Minek veszekedni ha verekedni is lehet!?
(De ezt csak poénnak irtam mielött valaki megharagudna RÁM IS!)
Ja dehogy is! Nem nem úgy jött le és egyáltalán nem neked céloztam mafa1! ezt mind tuaregnek írtam, csak 1 kicsit hozzáfűzésvan ami neked írtam, de azt olvashatod is, h azt nem neked szántam!
hello midnenkinek.na én nem akarok senkivel vitatkozni meg semmi csak annyit mondanáék h itt 1ik haveromnak van 1 pegasoja.160as polini meg van benne 1 versenyfőtengely.az 3ban gázra emeli az elejét..és ez tuti nem csak kitaláltam mert láttam.úgyhogy csak ennyi.
Ja ha valaki kiváncsi a volt DT-m re akkor nézze meg az adat lapomat, ott asszem van róla fenn 1 kép!
Honda Imado ez most nekem szolt ez az uccso elötti, legutoló mondatod?! mert úgy érzem nem hozzád céloztam a mondandómat, én azt látom rajtad hogy te igen is vágod a témát, és értessz hozzá! Én amit írtam azt a Tuareg-es gyerekhez céloztam! Boccs ha az jött le belölle hogy téged bánottalak a mondandómba!
Lehet hülye vok, de h jön össze a tárcsafék leszerelése és a gumicsere? Sztem ki tudod úgyis venni a kereket, nem veszed le féket! De lehet tévedek!
Én nem is azt mondtam tuareg, h amit a srác írt az mind tuti igaz, hanem, h mindjárt lehurrogod! És mint látod kaptunk alátámasztást, le lett írva mi volt a dt-be, ezekután én eltom képzelni a 3-dikban felálós egykerekezőset, meg fordos legyorsulósat! És az nsr-eset is, hisz lehet, h rövid távon gyorsultak, vagy még folytás volt a gépében, vagy az nsr-es srác nem volt annyira tapsztalt! Ezzel nem ellened akarok fújni mafa! Alaphelyzetben ha vki csak azt mondja, h egy dt legyorsult egy nsr-t az tényleg érdekes és én sem bizti, h elhinném, de tuti nem ugatnám le, hisz nem voltam ott nem tudom melyik moci milyen állapotban volt, ha új ha nem... stb!
ebből is látszik, h milyen egy szar ember vagy(lehet, h egyébként normális vagy én ezt csak abból vonom le amiket nekem/rólam és másokról/másoknak írsz!), mert leugatni beszólni nekem is tudtál, de amikor megkéne mutatni, h miért nem értek a mocikhoz, akkor lusta répa vagy! Saját hülyeséged az fáj! Nem kell a kommentjeimet olvasni, egyáltalán nem is kellet volna írnod hozzám, azt hitted, h majd megijedek,vagy megváltozom, ugyanúgy fogok továbbra is mindenhova írni ahova tudásom engedi! És végezetül összegezve ezt amit te itt írogattál mindent felém/rólam, csak annyit mondanék, h KAPD BE A FASZOM, ÉS HAGGYÁL BÉKÉN A PICSÁBA A FASSÁGAIDDAL! Kímélj meg magadtól, nem vagyok rád kiváncsi és az okoskodásodra! És én itt be is fejeztem! Na szevasz!
na most engem fognak leugatni de volt itt földváron is egy kurva jo régebbi 80-as DT amiben mindenféle tuningcucc volt blokban, és kurva jol ment, csak ellopták :S én hiszek neked, az egész kerekezés téma áttétel kérdése... amugy a cross nem hiszem h full polir lehetett mert az tényleg nagyon jo gyorsulásban de én meg egy nagyobb opel pickuppal tatottam a tempot ugy h kanyarokban befogtam és amugy egyenesben huzott el kicsit:P és a régi 80assal, haverék mentek elöl opellal (abban a turbo volt szar viszont)
amugy kellene segitség, ki kell szedni a kerekeket gumi csere céljábol, és a tárcsafék leszerelésénél mire kell fiogyelni? a réginél az elsö kereket nem bántottam és eddig csak dobfékes mocit szereltem :S nem értek hozzá, help me!
Ja meg most olvasom hogy az FC501 4-dikbe ágaskodik! hozzá teszem hogy az EXC450-en, ott semmivel nem kell játszani csak legyen meg egy kis fordulat nem kell sok csak legyen valamennyi, és egy pici gáz adás már csak azt veszed észre hogy levegőbe van az eleje! erre csak azt tudom mondani hogy egyszer űlj rá egy exc450 re tedd be 3-dikba számolj el 10-ig és ha a motoron ülsz 10-másdoperc után akkor faxa vagy, 3-dik nyél gáz és számolj el 10-ig, 10-es skálán adok 9-et hogy nem maradsz meg a motoron!
areg te mekkora egy nyomorék vagy, jézus úr isten! Ha te is jártál volna motor szerelői tanfolyamra, lehet nem baromságokat mondanál, hanem értelmes dolgokat! nem fogok egy ien kis szar pöccsel leálni veszekedni aki semmit nem tud a motorokról, és minden amit mást mond az kamu! Amit én állítok az nem kamu! Kár hogy nincs fenn már az a vidi amikor a Ford Mondeova gyorsultam! És te gyökér, a fordulatszám mérőm nem volt rossz, mivel egyszer össze törtem vettem rá másikat és azzalis ugyan úgy 12-öt simán még többet is pörgött! És ha hiszed ha nem vannak ien DT-k, nagyon faxa tuningolható motorok ezek! Benn volt Székesfehérváron egy Nagyszervizbe eggyik ismerősömnél, és ott mértük meg hogy hány Pacis lehet, műszer szerint 28,4 LE-volt, a Hengerbe lévő bár nyomás a zsír ujba 10-bar kell hogy legyen, nekem még mindig 9,2 volt benne, és ojan 6-6,5 bárnyomás jelzi azt hogy már el van kpova a motor! nesze te nyomorék! Gyorsulatm én ojan motorral mint ami neked lehet Tuareggel szart semmit nem ért, gyerek meg is bánta hogy megvette mert állandóan szerelgetnie kellet! A 3-dik gáz rántás kerék az is igaz! ha tudnál olvasni oda írtam fordulaton tartottam a motort pover nyitás közelébe és egy gázfröccs és már ágaskodott is! Ezen egy Kawasaki Gyári cross motor kipufogo rendszer volt, nagyobb fuvoka, és meg a beömlő nyilás is meg volt reszelve, 2-T ennyi a titka!
ha kicsit értenél a motorhoz nem csak a gázt húznád rajta, tudnád hogyan kell egy kicsit pöcköli a mocit! ja meg nem CBR ellen mentem hanem egy 2005-ös NSR 125 ellen, akkor kapta haverom zsír ujonnan!Addig ne okoskoggy még nem vagy tisztába a dolgokkal! IMI neked meg köszönöm, te legalább tisztába vagy a dolgokkal!
Honda imádó: ahoz nekem se kedvem sem időm,hogy ezeket visszakeressem! Lehet bunkó voltam,de a hülyeség hidd el fáj! Lehetetlenség 25-ös Dt-vel egy gyári crosst legyorsulni! CBR-t megértem mivel 25-ös 4T! 2.2 TD focust még megeshet,hogy kb ugyan annyit tud 100-ig! 1 kerék egyensúlyérzékkel bárki számára elérhető akár a leggyengébb motorokkal is. De 3.-ba gázra soha nem veszi fel az elejét! Tuareghez 160 hengerszetthez(pollini)adtak útmutatót miszerint 42 hp-t tud 34-es karbival,raktam rá agy arrow dobot kicsit átalakítva,áttétel módosítva lett. Nem megy csak120-at és kiálltam vele 25-ös yz ellen és 90-ig vesztettem! (gyárilag 34hp)! Itt láttam belinkelve Dt-teszet miszerint az 13folytva...22 nyitottan és voltak egyes országokba 26-28 lovasak is....De a lóerő nem számít! Karaszterikája nagyon fontos egy motornak. 125-be tapasztalataim szerint DT,MTX,Tuareg,TS-R mind kb ugyan azt tudják! Csak más a teljesítménygörbéjük! Da az illető nagyon eltúlozhatta a dolgokat amiket írt! Ha valakinek van vagy volt egy tipusú motorja nem értem mért kell disőíteni,hogy az a legjobb...Mind jó,mindenek vannak előnyei és hátrány...Nem szoktam okoskodni,de azért szóltam bele,mert ez szerintem tökre nem igaz...Legalábbis nem minden pontja. Az meg hogy tartotta nagyobb motorokkal a tempót az nem nagy szám. Terepen pár emeber van Mo-n aki pl egy 250crosst ki tud használni 100%-osan, vagy egy 450 4T-t(crf,yzf bár ezek kezesebbek). Dt vel is simán utánnuk lehet menni,dinamikában ők sem mernek igazán jobban menni mint egy dt-vel nyélen...Meg nem igen mennek taktikásabb részeken 60-80nál többel...
csatlakozom az élménybeszámolókhoz
először egy 50es rxet néztem ki de nagyon gyengécske volt (lehet csak széjjel volt hajtva) itt le is tettem az 50esekről
utánna tuareget nézegettem de elég sokat olvasgattam hogy mindig szerelgetni kell a többségét de nagyon tetszett a formája mentem is egy géppel de terepen alig tudtam menni vele olyan volt mit a szimó 2 tejeskannával az oldalán, billegtem vele mint részeg a jégen
utánna szemezgettem a 125ös dtvel ez sokkal kezelhetőbb volt terepen csak ami jó állapotú volt a környékben elég borsos árú volt 300km meg nem megyek motornézőbe........
majd végül volt kicsi pénzért egy romos 80as (ami szerintem nem sokkal gyengébb mint a 125ös)
a tuareg sokkal izmosabb mint a 80asom ez tuti de terepen sehol sincs a dthez
aszfalton meg úgy is autózok
mentem egy 600as xt-vel is nagyon bivaly gép (na ez az ami emelgeti igazán az elejét) de terepen kész van teljesen alig lehet forogni vele a súlya meg katasztrofális
pedig 140 a súlyom mégis alig tudtam tartani bár lehet pár év rutin után menne jobban
tehát kinek mire kell
én a 80ason alig használom a 4. sebességet is, tehát tök mindegy mennyi a vége
Na látod tuareg itt jön az ki, h neked se olyan nagy a szakértelmed, és ráadásul még bunkó is vagy! A srác tényleg nem janizott, tök normálisan leírta a dolgokat te meg mindjárt "barom"-ozol. És ha tényleg annyira vágnád a dolgokat akkor tudnád, h nem lóerő függvénye, h egy motor kiáll-e vagy, h hányadikban áll ki egykerékre! Élő pl erre a videók között egy srác aki egy babettára hasonlító 1.5 LE-ős mocival (ezt le is írja) egykerekezik, és a crm fórumba is volt aki írta, h ő 6-ikba nyomja és ő is leírta, h ez csak egyensúly!
És mióta "belémkötöttél", mert piszkálja az orrodat, h én mindenhol "okoskodok", azóta tőled pozitív segítő hozzászólást nem láttam, pedig mindig menézem, h háttha írtál valahova! Eddig csak beugatni, meg leoltani tudtál embereket, mert ha már vmi nem általános, az tuti nem úgy van és tuti kamuzik! És még mindig várom azokat a hozzászólásaimat amikből te azt vetted le vagy ítélted meg, h én nem értek a mocikhoz!
És ezért figyelem mindig, h mikor írsz vhova, mert multkor is, jaj de hirtelen elhúztál dt fórumról! Jó lehet pont akadt vmi dolgod, de érdekesen előtte is! És tényleg várom a kommentjeimet, nekem nincs semmi szégyelnivalóm!
nekem a 80as is emeli az elejét még 3.ban is
már ha a legvégére ülök
140kg nagy segítség ilyenkor


elértem a felújítás utáni 30km most már pörgetem 7 ezerig
nem finomkodok a kíméletes bejáratással
50km után már kipróbálom a fullgázt
majd meglátom mi lesz vele
mentem egy tdr el (amit meg is akartam venni) és nem kell 40-50 lóeró, az is emelgette elejét 3.ban
Vitatkozni itt sem fogok emmi értelme! Akár mit írsz h barom vagy te meg hasonlók. Lesz*rom! AKár mit csinálhatnál egy 25-ös DT-vel annyit soha nem lehetne kihozni belőle mint egy crossból. De ha neked jobban ment. Isten bizony nem merem megülni többet hiába kínálnak Dt-t nem merek menni vele,mert úgy hanyattbasz,h az beszarás...Ktm-ed meg gondolom még 10-12.-be is hanyattvág 1mm gázra! Fc501 ami igencsak tud valamit,ha ügyes vagy 4.-be gázzal játszva,még megemeli az elejét!
Már bocs a kifejezésért,de Te egy iszonyat nagy "barom vagy". Mivel ahogy írták dt nyitottan is max22 hp nem értem a 40lovas crosst hogy verted oda vele. Amikor az 5s alatt eléri a max sebességét (95-100)! DT meg gyárilag 10-11 100-ra ! Nem kéne hazudni,bírom az ilyen nagyszályó kö....get akik beállítanak minden marhaságot a sz*ros kis motorjukról. Én nem védem az egyémet ez is sz*r! De még sem egy DT! 2.2 mondeó meg szintén 9 körül van 100-on! Lehet h rosz volt a fordszámmérőd azért forgott 12 fölé bár szerintem a kamu itt a lényeg! Hazudni nem kéne. 3.-gázra örülhetsz ha 40-50 lovas 400/450 4T-k megkapják az elejüket! Erről ennyit,hülye aki hisz neked!
helló szia szevasztok! tetszik itt ez a vita DT meg tuareg között! hát hol is kezgyem?! nekem is volt DT-m egy 1998-év végi 125-ös, gyönyörű szép állapotban volt, azt hozzá kell füznöm hogy átlagon fellül ment! egy közép időseeb faszitol vettem ő volt a 2-dik tulajdonosa kb 8000 pár száz kilóméter volt benne! Iszonyatossan ment 3-dik fordulaton kuplung használat nélkül sima gáz rántásra kerék volt! most jól el mentem a témától! na! 2,5 évig nyüstöltem nem kegyelmeztem neki voltam vele minden hol ahol csak lenni lehetett vele, már csak nekem volt a bandába ijen kis mocim, de ugyan úgy mentem vele mint a többi haverom! naszoval kapta tőlem az ívet, és mielött eadtam semmi de semmi baja nem volt azon kívül hogy 2-szer kelett első teló szimeringet cserélnem! Blokkhoz nem kelett hozzá nyilnu semennyire! Nekem ojan 6500-7000 körül nyitott a Power és egésszen a 12000-orát kipörögte, de úgy hogy még gyorsult a moci, de az óra az már nem tudott tovább menni! abba az időbe itt erre mifelénk is voltak ienek akik menőztek hogy kinek van a legjobb motorja, engem már akkor nem érdekelt ez, nem az a jó motoros akinek a mocija jó, volt hogy Honda CR 125 ellen gyorsultam, odavertem, Gyorsultam Ford Mondeo 2,2 TDCI ellen is azt is oda vertem, volt egy Gaciva nem tudom mi 200-as azt is levertem, colt egy haverom kihívott egy gyorsulásra akkor kapta zsír ujonnan a Honda NSR-t 2005-ös modelt azt is levertem, na de nem ez a lényege, az a lényeg mindegy mien motorod van tudd kihasználni, és ha az már megvan akkor van az hogy jöhet a váltás! nekem is eljött ez az idő és 1-évvel ezelött megváltam az IMÁDOTT DT-m Től, azóta már egy 2004-es KTM EXC 450-el nyomulok, és bevallom hogy nem tudok sokszor vagy inkább néha ojan iramot, kanyar sebezségez, fékpontokat csinálni vele mint amit a DTM-el megcsináltam, még mindig kell szoknom pedig már majd 1-év eltelt! Szóval nem kell itt veszekedni kinek jobb a motorja! Én bevallom hos az életbe nem vennék Olasz motort!az a lényeg tudd kihasználni, és szeress motorozni! BY all, további szép, és balhé mentes jó motorozást mindenkinek, jöjjön csak a benzin gőz!