Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs valami gokart pálya mert azon is szoktak versenyeket rendezni
Motor, quad:
Teljes nap: 12 000.- Ft
Délelőtt: 6 000.- Ft
Délután: 8 000.- Ft
1 óra: 4 000.- Ft
Esti: 5 000.- Ft

Autó:
Teljes nap: 20 000.- Ft
Délelőtt: 10 000.- Ft
Délután: 12 000.- Ft
1 óra: 6 000.- Ft
Esti: 8 000.- Ft

Gokart:
Teljes nap: 5 000.- Ft
Fél nap: 3 000.- Ft
1 óra: nincs

Teljes nap: 9-18 h-ig
Délelőtt: 9-12:30 h-ig
Délután: 13:30-18 h-ig
1 óra: 17-18 h-ig
Este: 18-20 h-ig

05.15-től 09.15-ig

Bérgokart:
8 perc: 2 000.- Ft/gokart
1 óra: 15 000.- Ft/gokart
1 óra: 48 000.- Ft/4 gokart
1 óra: 68 000.- Ft/6 gokart


ezek az árak
Kipufogóóóóóóóóm?
en sem :) de asszem az is 10 000/nap,viszont,ha kevesen vannak,akkor egesznap mehetsz,a ringen pedig csak 4*20 percet.
Legalább béke van
Hamarosan újra hallani ilyet. :(
Egyébként pont holnap megyunk Csehbe,latni fogunk egy 6 hengeres fostos 4T-et.
euroringen milyen árak vannak?
nem vagyok jártas ilyen dolgokban
Ha gyorsan tekersz vele akkor már nem is szitál a kormány, próbáltam, háááát egy kicsit félelmetes.
Főleg ahogy lefelé tud menni vele, a tulaj is nehéz a bicikli is nehéz, és lefelé akárhogy tekerek nem tudom utól érni, simán gurul 70et egy jó lejtőn, ami a horvátoknál van bőven.
Bár lehet hogy meg kéne próbáljam nem 5000ft /db os terep gumival, de még ígyis lehetett
gurulni vele 80at, egy nagyon hosszú nagyon állat lejtőn ami még kanyargott is.
RS 125
ez lett a cset fórum
ennyit a 2t.4t vitáról
senki sem utálja a 2t-t ezért nincs rendes anyázás itt
Euroringre kell menni.Azt 125-osre,vagy annal kisebb motorra csinaltak.Hungaroringre tenyleg csak akkor erdemes felmenni 125-tel (Mito vagy RS),ha mar kicsiket jobban megy.
nem volt vészes meg jó idő is volt
aztakúrva, ez már nem is bicikli
magyarországon túráztunk
Pápa-Szombathely-zalaegerszeg-kehidakustány-zalak aros-balaton déli part (almádiig)-Pápa
kb 776.27 km óra szerint
na akkor leírom:
megszorult egyszer, mert le volt marva a dugóból is meg a hengerfejből is valamennyi(kurvasok) és ez betett neki
elvittük szerelőhöz, megcsinálta. új dugó, henger, hengerfej blablabla
faszán be lett járatva, volt benne kb 2500-2600km, amitől elvileg bejáratódik
aztán megszorult megint, pedig hűtés jó volt, be volt járatva, nem volt teljes gázon
valószínüleg nagyobb dugó volt benne mint kellett volna és nem tudott eleget tágulni, de én ennyire nem értek hozzá :(
ra tényleg röviden ennyi a lényeg
Idén saját túrát kell szervezni mert a református lelkész aki addig csinálta úgylátszik lefáradt(15 évig csinálta a túrákat).
Ja a biciklije(min 40 kiló, van benzines vízforraló, sátor, meg minden ami hegymászáshoz kell+ telefon+++stb.):
Merre mentetek?
Magyarország, vagy külföld?
140 nél?
Pedig ott azért még a hűtés is jobb.
Nem kapott olajat?
Az előzö tulaj az olajjal baszta el,a régi blokkomat, miután raktak bele új
prox cuccokat, nem véletlen hogy 23ért eladta.
biciklitúra nekem is volt a nyáron, de csak tíz napos
nem én mentem vele
140 körül beállt, de erről egy oldalt lehetne írni(k... hosszú) én meg nem szeretek gépelni
A tiéd hogy szorult meg?
nyáron kettő volt( mito meg a robogó)
a mito megszorult, a robogóval meg belementem egy kb 15 cm mély kimart gödörbe
semmi tábla nem volt a gödröt meg nem lehetett látni. Majdnem bukta lett. és ez az ügy azóta is húúúúúúúúzódik, bár nyár óta már sokat használtam a robogót.
a cbr-t meg 1hónapja vettem
Amugy meg a 250-es szerintem jobban szól,mint az 500-as szólt.Az 500-asnak iszonyat éles volt a hangja.
Szerintem Te nem hallottál még MotoGP-racert.Én hallottam 500-ast-és és a GP motorokat.Ne akard összehasonlítani.A négyütemű....az Audioorgia
Csá Gyula!!

Modellre olyan volt az R1 csak speckóbb ugyanis azon komplett Remus rendszer, könnyített főtengely, versenyvezérműtengely meg direktszűrő!!
Ha ilyennel megjelenek a visszapillantó tükrötökben (ami valószínűbb), akkor kezdjetek félni!!!!!!!!!!!!!4