{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5359735] 2017. 06. 24. 3:17
sipka99
[#4929023] 2014. 09. 20. 22:47
FeherCapa380
Mutatom a trükköt. Vadonat új Z1000 rongy-KX500 ellen:
[#4866560] 2014. 06. 13. 20:51
lecso
[#4738993] 2014. 01. 23. 15:01
Vendég2
Nincs mit, a kisöreg régi motoros a 2T gépeknél, érdemes rákérdezni mit szól az ötlethez.
[#4738987] 2014. 01. 23. 14:53
TOPferi
köszkösz
[#4738977] 2014. 01. 23. 14:42
Vendég2
Wittman István

Lakhely:Zirc

Tel: 06309564249
[#4738970] 2014. 01. 23. 14:35
TOPferi
valaki ért a múltszázadbeli mocik kihegyezéséhez ? PL MZ250 PANNONIA JAWA...
[#4708264] 2013. 12. 21. 21:25
Atmosz
[#4708262] 2013. 12. 21. 21:23
Vendég2
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/motogp_technika_honda_rc211v_vs_nsr5
00

http://www.motorinfo.hu/teszt/2003/01/26/alex_barros_es_a_honda_n
sr500/
[#4707486] 2013. 12. 20. 19:04
Vendég2
Ahogy ígértem, itt van az egyik teszt a másikat még keresem a V2 2T 500ról.
[#4706542] 2013. 12. 19. 12:12
Vendég2
Sportmotoron is linkeltek be róla egy rövidke leírást.
Nekem Superbike és Motorrevü újságban van két cikkem, az egyik egy 2 hengeres teszt Angliában a másik egy versenyző élménybeszámolója a 2 és 4 hengeres 2T 500ról.
http://www.sportmotor.hu/motor...
[#4706528] 2013. 12. 19. 11:49
Atmosz
Ha betudnád linkelni vagy vhogy megosztani akár email címre is az jó lenne.
[#4706280] 2013. 12. 18. 20:59
Vendég2
Igen volt mind a kettő, van róla cikkem is.
[#4706267] 2013. 12. 18. 20:46
Atmosz
Nem értek hozzá de amit leírtál akkor az alapján volt 500 ccm 2t v2 és 500 ccm 2t v4?
[#4705179] 2013. 12. 17. 14:13
Vendég2
Félelmetes motorok, több MotoGP versenyző mesélte hogy amikor az 500 2T kategóriába felkerültek először V2vel mentek.
Sokkal kezesebb, motorozhatóbb volt mint a V4, azt ők is túlzásnak tartották, félelmetesek voltak, annyira erősek és veszedelmesek hogy nem szerettek rajta motorozni mer szinte minden versenyen el akarta őket tenni láb alól.
Képesek voltak 4. 5.ben is kerékre állni a legváratlanabb szituációban is ami igencsak megnehezítette a kezelhetőségüket, nem véletlen voltak rendszeresek az esések.
[#4705082] 2013. 12. 17. 11:06
FeherCapa380
[#4624132] 2013. 09. 13. 9:21
ferivagyok
ha nagyon újszerű a dugó és a henger esetleg pl nemrég volt fúratva és eltört egy gyűrű de ha már elkoptak nem sok értelme van , ha járkálni akarsz vele és nem szétszedni párszáz km után akkor új dugó fúrással
[#4623855] 2013. 09. 12. 21:13
Z3nEger
2t-t szokta e gyűrűzni vagy sem, mert egyik barátommal nem tudunk düllöre e jutni. mert el akarom vinni a motoromat kompresszió mérésre és hogy ha nem lenne annyira rossz a kompresszió akkor arra gondoltam hogy lehet hogy elég lenne csak meggyűrűzni vagy sem !?
[#4613515] 2013. 09. 01. 20:02
FeherCapa380
500 2T. Kb a felétől minden kigyorsításon masszív egykerék!
[#4561742] 2013. 07. 06. 8:29
Meretei
Hali! 2 ütemű robesznál az mitől lehet, hogy nagyobb gázadásnál egy idő után lefullad a motor, de ahogy visszaengedem a gázt már megy is tovább. Én arra gondoltam, hogy sok benzint kap akkora gáznál vagy a levegővel lehet valami? Köszi a válaszokat!
[#4501554] 2013. 05. 14. 15:18
AmBrUs7
Sziasztok!
Fontos kérdésem lenne...mért van az, hogy leengedtem a motorból olajat és van benne hát nem mondom, hogy sok, de van benne rendesen apró aluminuium darabkák. Ez mitől van? (2T verseny enduroról van szó)
Illetve milyen olaj kellene a váltóműbe inkább? Repsol 10W40 transmisiones vagy Repsol 10W40 sintético?
Az eladó srác ma igen csak földhöz vert a mondókájával...inkább a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, mert szerintem nincs ő tisztába a dolgokkal.
[#4427008] 2013. 03. 21. 19:10
Malakai030
Igen, köszi, én is megtaláltam ezt az oldalt, meg még egy párat, eddig nem sikerült megnézni, végülis hamár volt egy flakon 10W-40, beleraktam majd meglátjuk beválik e... :D
[#4425486] 2013. 03. 20. 21:21
Vanya
Heló!
Hátha segít...
http://www.olajinfo.hu/index.p...
[#4389268] 2013. 02. 28. 14:16
upsy
sűrübb,magasabb hidegoldali olajhoz nagyobb ellenállás tartozik...ergo a sűrübb olajban levő alkatrészeknek nagyobb erő kell a mozgásukhoz
[#4389230] 2013. 02. 28. 13:32
Malakai030
Sziasztok!

Van vkinek tapasztalata 2 ütemű motor kenőanyagokban?
Husky sm 125 ben cserélnék kenőolajat, és 5W40 van a manualba irva, de elég nehezen indul mindig, vajon 10W40el változik ez? Nem találtam infot erről sehol...