Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb 3000 a 710 az bőven jó
a 350esbe a 7100 meg szük 4 volt plusz olaj szűrő plusz benzin szűrő
mondjuk avval csaltunk mert minden 2. olajcsere után kett csak cserélve
plusz egy órát elbaszol szenvedni kell a szar olajjal, edényt mosni utána stbstb
szóval azért nem egész az az arány amit írsz
szegényedni meg miért tenné? nem kell motorfékkel 5 km távot menni hegyről lefelé
5000Ft egy normális 2T olaj, ennyiből 2 olajcsere kijön a 4T motoron. 2T egyszer elszegényedik cserélhetsz mindent.
a 4t annyiból szarabb hogy ha szart vesz bele kell tenni a nagyobb pénzt
pl ki nemrég vettünk henger+dugó a 2t-hez 150 ezer aztán 2 évente dugó 50 ért és ha nagyon kopog kap egy hajtókart+ főtengely csapágyakkal
de összességében kb egyfirma a költség csak nem egyszerre izzadod ki a pénzt hanem sűrűbben a kevesebbet
pl olajcsere a 2t gépen fillérek, ellenben a 2t olajat mindig kell venni
a 2T-t nem kell felújítani szerinted? Abban nincs csapágy, dugattyú stb? A fogyasztáson megspórolod a felújítás árát, közben nem szívod a füstöt a 4T motorral. Inkább vennék nagyon fiatal üzemórás 4t motort mint kétszer annyiért gyenge drz-t fos futóművel és fékkel 30kg plusz súllyal. Ha hobbi szerűen motorozol 2 évente kell ránézned egy üzemórás motor belső alkatrészeire. Lehet addig megunod.
tudom hogy nem túl költséghatékony egy ilyen motor csak úgy bohóckodni de valamiért mindneképp ragaszkodom hozzájuk
én is az exc 350-el szemezgetek tudsz esetleg konkrét évjáratot amelyik megbízhatóbb vagy esetleg felújított blokk van benne vagy az is elég ha megmondod hol lehet ezeknek utána nézni
a 4t költségeinek már utána néztem kicsit el is vette a kedvem de úgy vagyok vele hogy egyszer ha fel újítom utána már sokáig nem kell vele foglalkoznom
földút meg erdőben csavargás drz xr4 hasonló motor is elég
ha kicsit agresszívabban és költségesebben akarod tolni akkor pl az exc 350 jó választás
a 2t is tud mókás lenni, de síkságon nem sok értelme van
amúgy a ccm nem jelent szinte semmit sokszor évjáratokon belül is vannak különbségek a vezetési élményben
az 1,2 meg pont egy olyan összeg amiért kapsz jó endúrót, de bárnelyik pillanatban ráköltheted a negyedét az újabb versenyendúróknál
ezek jelentős többségében viszonykag fiatal de rengeteg üzemóra van bennük, persze az órában nem csak a blokkban
ebből a szempontból a 2t annyiból jobb hogy egy full generál se egy ökör ára

én első motornak egy drz-t választanék egy nyarat bírni fog aztán már rájössz mit keresel a motorban, lehet haverokét ismerősökét tesztelni 1-1 körre aztán úgy a 3. motor után már meglesz az igazi
Hali, erre a felhasznalasra ugygondolom nem erdemes venni üzemórás versenymotort. Jobban jársz egy dualsport nagyköbcentis enduroval, amin esetleg rendszám is van, felteve ha erre van igeny. Könnyebb, fürgébb az altalad leirt ket tipus, volt szerencsém használni 2t 250-et illetve par 450 4-t, de meglehet szokni a nagyobbat is.
Sziasztok!
Meg szeretném vásárolni életem első endúrókrossz motorját és nem tudok dönteni a 2T és a 4T között mondanak sok mindent hogy melyik mire jó. De én személy szerint csak földes utakon meg erdőben csapatnám vele esetleg néha egy-két feljárózás, de többnyire maradnék a vízszintes úton. Ehhez a stílushoz szerintetek melyik lenne a jobb választás?
Valamiért 2T-ből a 250-es 4T-ből pedig a 350-es vonz a legjobban mert ez tűnik az arany középútnak, de ha megtudnátok nevezni nekem egy konkrét típust azt is meg köszönném, a kasszában nagyjából 1,2 milló van félre rakva, csak azért mondom , hogy nagyjából évjáratot is be lehessen lőni.
Mert feleannyi ütemben végez munkát.
Szaisztok, az lennje kérdésem hogy a 50cc-es motorból miért sokkal gynegébb a 4 ütemű mint a 2 ütemű?
Mutatom a trükköt. Vadonat új Z1000 rongy-KX500 ellen:
http://youtu.be/ACjnSBEblhY
Nincs mit, a kisöreg régi motoros a 2T gépeknél, érdemes rákérdezni mit szól az ötlethez.
köszkösz
Wittman István

Lakhely:Zirc

Tel: 06309564249
valaki ért a múltszázadbeli mocik kihegyezéséhez ? PL MZ250 PANNONIA JAWA...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/motogp_technika_honda_rc211v_vs_nsr5
00

http://www.motorinfo.hu/teszt/2003/01/26/alex_barros_es_a_honda_n
sr500/
Ahogy ígértem, itt van az egyik teszt a másikat még keresem a V2 2T 500ról.
Sportmotoron is linkeltek be róla egy rövidke leírást.
Nekem Superbike és Motorrevü újságban van két cikkem, az egyik egy 2 hengeres teszt Angliában a másik egy versenyző élménybeszámolója a 2 és 4 hengeres 2T 500ról.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha betudnád linkelni vagy vhogy megosztani akár email címre is az jó lenne.
Igen volt mind a kettő, van róla cikkem is.
Nem értek hozzá de amit leírtál akkor az alapján volt 500 ccm 2t v2 és 500 ccm 2t v4?
Félelmetes motorok, több MotoGP versenyző mesélte hogy amikor az 500 2T kategóriába felkerültek először V2vel mentek.
Sokkal kezesebb, motorozhatóbb volt mint a V4, azt ők is túlzásnak tartották, félelmetesek voltak, annyira erősek és veszedelmesek hogy nem szerettek rajta motorozni mer szinte minden versenyen el akarta őket tenni láb alól.
Képesek voltak 4. 5.ben is kerékre állni a legváratlanabb szituációban is ami igencsak megnehezítette a kezelhetőségüket, nem véletlen voltak rendszeresek az esések.