50/125

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a rendszámosra is felültem de elkaptak a rend nyughatatlan őrei. Éjjel 2-kor (ilyenkor már rég ágyban lenne a helyük ) aznap volt a születésnapom és ezért elengedtek de többet egy métert se mentem a kis rózsaszín kártya nélkül.
de ha én hazamegyek, akkor attól még felülök a rendszámtalan gépre
Télen nincs motoros oktatás és vizsgáztatás szal a jogsit ajánlatos még ősszel megszerezni, mert az elég idegesítő mikor tavasszal már mindenki vidáman motorozik Te pedig a kukásmellényben sasolod a jobb-kezes utcákat egy jó kis MZ-n mikor otthon vár a saját vasad a garázsban (ez saját tapasztalat ).
én úgy terveztem hogy télen, vagy már a roszabb időkben veszek egy motort, megcsinálom rajta amit megkell, felkészítem a következő idényre, és még idény előtt leteszem a jogsit! és akkor már szarakodás mentesen tudom kezdeni az újévet! ne már akkor keljen alkatrész után mászkálni, amikor a haverok szántják az aszfaltot de a jogsit én is mindenképpen terveztem!
jobban megéri ha leakod a jogsit,nem beszélve attól mi lenne ha netán baleset is lenne az 50es papíros 125-tel...
ez esetben egy dologban tudok bízni, mégpedik a megszokott magyar ügyintézések "gyorsaságában"! mer ha télleg 2006-ra van hirdetve!!! akkor abból lehet hogy 2008 lesz... mind1 ez a jövő zenéje, de köszi hogy ezt elmondtad, mert akkor szerintem már énsem fogok bele egy 125/50 es motor vásárlásába, ami a közeljövőben lenne esedékes!
ha 50es papír van rá az anyni h nincs papírja..tehát nncs vizsga semmi, így "csak" le kell vizsgáztatni...ahol ki fog derülni, hogy igencsak 125ös...nem tudom egyébként hogy döntik el h vmi segédmotor lesz e, de az én TZR-em se 45tel megy...meg egyik robogó se, úgyh igazából nem tudom mi alapján lesz rendszámozás, de h 50es papír meg 125ös gép nem og menni az valószinű...meg itt szóbajöhet okirathamisítás is, a szabálytalan papírokért...de nem tudom annyira tényleg...
júúj hát ez nagyon durva! köcsög yardok az a gáz hogy itt még a KWal sem lehet szórakozni és ha 50 es papirok vannak a motorra, és el kell vinni rendszámoztatni, akkor nagyon megüthetnek?
hát az a gond, hogy ELVILEG 2006 jan 1-jétől midnen motort le kell rendszámoztatni...ahol ki fog derülni hogy egy motor 125öse vagy 50ese, és ezekután nyilván is lesz tartva midnen motor, így nem lehet játszani 125/50eset...ez mind persze nem biztos, de engem egy eladó a SAJÁT MOTORJÁRÓL beszélt le h ne vegyem meg, mert 50es papírral van és nemakar átbaszni és ő mondta h ez tuti így lesz (maxa dátum változik)
sziasztok!

az érdekelne, hogy akinek volt már KMX 125 öse, és 50es ként használta, az hogyan járt túl a zsaruk eszén? gondolom az a legegyszerűbb megoldás hogyha 50 es re átiratom, csinálok egy biztosítást, és ha azt látja nem fog belekötni!?!? na szóval kérném a segítségeket!

minden jót: 1000ccm
Sajna rajz nincs(nem tudok rola) , de ha gondolod(és közel laksz hozzám) eljöhetsz és megnézheted hogy nekem hogy vannak kötögetve. Az akcio nemsokáig érvényes mer a mocit eladom!
én a 37 et is sokallom érte, de te tudod szerintem a sima alu dob is jól néz ki, és nem hizem hogy annál többet tud, csak a nevet kell megfizetned.
Hello srácok!
Látom sokatoknak van HONDA CRM 125-ös mocija. Egy kicsit meg vagyok akadva,nekem is egy ilyenem van és szükségem lenne egy elektromos kapcsolási rajzra! ha esetleg valaki tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném!!! A cimem: sasi79@citromail.hu
De kihaltunk, mindenki elment mocizni? Most vagyok kipu. rendszer vásárláson, ti méket ajánljátok? ARROW vagy GIANNELLI? az ARROW karbondobos de viszont 79-ezeré adnék a giannelli 37 ezer lenne (ez alu dobos). Szerintetek van nagy eltérés teljesítmény növelésben 79-et sokallok kiadniérte...
Nekem sem ez az első gépem. Mint nagyon sokan én is SIMSON-nal kezdtem, ami máig megvan bevásárolni vagy ha valahová el kell szaladni ezután lett egy CAGIVA elefant 2-es enduróm, amivel egy jókis kanyarban nekicuppantam a betonkorlátnak és lett egy szép 8 centis vágás a jobb térdem alatt amit varni kellett, ez már 2 éve és a hegnél még most is el van zsibbadva, utánna lett egy Yamaha DT 80-as, utánna egy Aprilia AF-1 50-es replica, és végül ez a TZR. Hátha tudás kell a nagyobb moci hoz, akkor már elég 1 esés és 12000 km-er
én se egyből huszonötösel kezdtem
Yamaha dt50>>>Honda mtx80>>>kawa kmx125>>>Honda crm125
Szal rám mindent lehet mondani de azt nem hogy nem voltam fokozatos
a rendörök meg k..... be
de a szebb nagyobb motor veszélyesebb is amihez már kis tudas kell nem?
Csak annyi Csaszii, hogy mondjuk nincsennek meg a motor papírjai és drága lenne forgalomba helyezni, vagy nem akar az ember a forgalmira meg az ilyenekre költeni egyszerűbb egy 2000 ft-os biztosítás egy évre oszt kész, vagy éppen nincsen jogsija csak 50-esre. És ugye mint általában mindenki a szebb, nagyobb, gyorsabb, és jobb motort szeretné vezetni
mi értelme a motort nem a megfelelő papirral használni? nem értem
Sziasztok látom tetszik a topic. Sajnos most nem tudok feltenni képeket, de én annyit tudtam tenni, hogy 50-esnek nézzék: 1 az km órát lematricáztattam/megfeleztem amikor 40-et mutat igazából 80-nal megyek 2 piros matricalappal a hátsó lámpabúrám alját ami átlátszó, hogy megvílágítsa a nemlétező rendszámot leregasztottam belülről 3 a blokk oldalán felvolt tüntetve az olaj mennyiség, hogy OIL 750cm3 na innen profimódon lereszeltem az OIL-t és a 7-est, és blokk színre fúlytam 4 bal oldalról a lábtartót leszereltem, a kipu oldalról, pedig levágtam szép simára 5 ahol a km-órát csináltattam, ott egyidejüleg árnyékolt 50-es matricát csináltam, mintha gyári lenne. (Ezek nem látszanak a képen mert régebbi) én ennyit tudtam segíteni. Ja és igaza van Offroadms-nek, hogy ne legyen forg. helyezve Mo.-on mert akkor lebukhatsz. Az én mocimat is beellenőrizték számitógépen alváz számát és motorszámát, de mivel még nem volt forgalomban így azt köpte ki a gép, hogy nincs nyilvántartva és ezért "segédmoci" az előző tulaj meséje szerint. Ha lessz rá mód felteszem a képeket az átalakitásaimról
Sziasztok!
Nekem is HONDA CRM 125 van!
Én javarészt városba használom ellentétbe Offroadrms el! (bocs,ha rosszul irtam a neved

Nekem még nem volt gondom...Igazoltattak már gyalogos jardik a kerületbe,de azok hülyek....kocsis is igazoltatot. azzal se volt gond....
Nekem a hengerbol ki lett reszelve nagyon szépen a 124ccm...Nem volt forgalomba még nálunk ..én vok magyarországi első tulaj.
Ami még kurva jó arra,hoyg beszopassuk a zsarukat az a (fos színű ) svájci forgalmi! Nemsokára rakok fel rola képet. Nektek csak át kell írni az adatokat és normális nyomtatoval vékonyabb kartonra kinyomtatni!
Ez az én zseniális ötletem...Szerintetek is tömeggyilkos!?
Lehet mondani,hogy itt a svájci papirja,benne van minden A-Z ig
Nemtudom mikor lesz időm scenner közelébe menni de meg fogom csinálni!
Jahh meg ,ha nem feltünősködtök a géppel tehát nem ezerrel mentek mindenhol akkor nem fognak basztatni senkit a zsarcik,sisak legyen,kétszemély ne legyen ez a lényege!
OMW kuton dolgozok és zsaruk elég sokat járnak be dolgozni (KÁVÉZNI) tehát én be leszek védve nemsokára itt kerületbe,tehát jövöre valszeg veszek,valami 400as 4T ha pénzem engedi .,,
A zsaruk meg addigra haverok lesznek itt lőrincen
Oldalunkon olvastam hogy a rendőr annyit tud teni, hogy ha nem biztos a dolgában, hogy elviteti a motrot bevizsgálni, megméretten a köbcentit. De hogy a helyszinről vagy későbbi beidézés alkalmával azt nem tudom, A topic jogos
Végre valaki nyitott egy ilyen topicot!Nekem sokkan lesikították a hajamat.Agyonlőnek stb.Én egy nsr-rel járok,de eddig nem állítottak meg.Remélem lesz még hozzászóló de nem csak legendamesélő
Üdv.
Én is 125-ös gépet hajtok 50-es papírral(honda crm125 katt. a nevemre). A mostanival már nem állok meg a yardnak(sok idő a magyarázkodás ), de az előző motorommal(kawa kmx125) megálltam nekik. A következöket tudom ajánlani a magyarázkodáshoz: nekem a motorszámban benne volt hogy 125 ezért fogtuk rátettünk egy lemezt amin ugyanazok a betűk voltak csak 50-es szám, a hengerről lecsiszoltuk a 0.124liter feliratot, a villanyakrol leszedtük az adattáblát, ha ügyes vagy beütheted a villanyakra hogy CM50 mer nekem ezt is keresték rajta .
Fontos!!! hogy a motor még nem volt forgalomba helyezve Mo.-n , mer ha igen.......akkor letudják kérni a központi számítógépről az adatait!!! és az adásvételibe is 50-es legyen írva!
Engem ezzel elengedtek 2-szer is
Sziasztok! Ezt a TOPIC-ot azért hoztam létre, hogy tapasztalatokat, tanácsokat, és segítséget tudjunk megosztani egymásközt akinek 125-ös motorja van de csak 50-es ként tudja használni. Nekem is így van egy elég szép állapotú Yamaha TZR 125 R-em amit nagyon szeretek, és amíg nem lessz nagyobbra jogsim addig is ezzel szeretnék mocizni, nem pedig egy kis 50-essel