(mert crosspályán használta)
(biciklicsengőt ne rakjunk rá?)
Szóval gáz, mert közúton zúzol vele, és ott pedig RENDŐRÖK is vannak.Egy endurovalé simább lenne a kérdés, de te az utcákon mész, ami megbonyolítja az életedet.Ha rendőr, akkor két lehetőség.Fék, vagy gáz.ha gáz, akkor ajánlom hogy nagy motogp reménység legyél, mert ha menekülőre vetted a figurát, akkor fényesék nyilván durcásra.Ha tehát a tiplit választottad, akkor ne számíts kegyelemre, a vesédet leverik ha elcsípnek, az tuti!
(Mert a tünetek szinte azonosak, azt mondja hogy további jó utat, és visszaadja a papírjaidat.)Na ez a két eset kibatt ritka.Van, de ritka.A legjobb taktika a rendőrök teljes elkerülése
Hogy még csak messziről se lássanak.Pl. nem ajánlom hogy 130km/h-ás traffipaxfelvételt készítsenek rólad, mert azzal már véged is van
Egy ilyen esetre mégis csak a megpattanás taktikáját javasolnám, bár a körülmények itt is befolyásolják a helyes döntés mibenlétét.Fel kell mérni az esélyeket.Mit nézel?Hány rendőrautó van?Merre állnak orral?Mennyire ismerős a terület, és mik a lehetőségek a menekülés irányait illetően?Mennyi a nyál a tankodban?Tudsz-e olyan surranópályát ahol nem próbálnak elédkerülni stbstb...Így néz ki egy elcsett menekülés:
-És ezért nem is vagyok
Ennyit tok róla összesen.
Az, hogy tudunk kanyarívet tervezni, kanyarsebességet saccolni, a közlekedők sebességét megsaccolni, az nem a vizsgarendszer követelményeinek köszönhető, hanem saját-többnyire illegálisan szerzett-tapasztalatainknak.ne is keressetek a rendszerben igazságosságot!-Nincs benne:( Vegyetek endurot, és irány a porba meg a sárba!-Aztán már csak a benzinnel tudnak kicsit lehúzni, de ez egy másik történet :)
Ha minden papír megvan egy 100-asból megúszhatod ha nincs akkor vagy használod így vagy jobban jársz ha veszel egy rendszámosat mert olcsóbban kijön. Am meg ha rendszámoztatni kell az 50-eseket akkor mi lesz?