(14/2009. (III. 31.) KHEM rendelet
Mindentől független igen is felelős ő is és a másik minimum 3 személy aki az adásvételi szerződést aláírta. Ugyanis az eladó a vevő és a két tanú aláírásával igazolja, h a jármű egy smkp. négyen írnak alá egy papírt azaz aláírásukkal hitelesítenek valamit pontosabban egy okiratot anélkül, h értenének hozzá.
Azért egy vizsgálat során itt már felmerül a kérdés, h ha egyikőjük sem ért hozzá miért nem vonnak be egy hozzáértőt a dologba ahelyett, h egy okmányhamisítást elkövetnének. Vagy azt elhisszük, h az eladó azt fogja mondani, h én szándékosan elkövettem csalást, h az új vevőnek olcsóbb legyen a fenntartás?
Kizártnak tartom.
érzi az ember, hogy húz egy idő után, de ez nem csak a power-től lehet!nekem is olyan mint ha poweres lenne pedig csak egy 6ablakos membrán miatt csinál úgy
-el! Én speciál a motorral inkább terepen megyek és "faluban" lakom,városban én se merném így használni,amit meg itt megyek úton max földútig...Addig meg biz okokból kötöttem rá biztosítást,legalább ha megfognak mutatok vmit vagy elhiszik vagy nem,de ezt egy 600assal esély sem lenne eljátszani! Tuningról az a 140 rotax blokkok esetében windből vagy a rallyból kiindulva óra szerint szériaként lehetséges(130-140) és hidd el nem kell őket naponta generálozni 20 000km-et simán elmennek generál nélkül(tapasztalat)mindez mellé 6-7 literes fogyasztás és 7-8sec-es 100as sprint dukál! 160ason normálisan behangolva,lehet a régi 600as mint pl xt-xl modelleket porba tiporná egy bizonyos tempóig...!
mert kocsira nem olcsó, ez motornál olcsóbb?