{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5477449] 2018. 08. 11. 22:58
Jemarci
Hello! Szeretném megszólitani a tapasztalt tunereket:
Van egy 2012es minarelli blokkos beneli 49xem. 70es malossi hengerrel vettem. Annak ellenere hogy garazsban allt eleg elhanyagolt volt belul mint kiderult. Na lenyeg hogy vegul felujitottam a hajtomuvet, uj csapagyak uj stage6 attetel, a kuplungban uj csapagyak, malossi rugok, a nagy sarga, a kicsik piros, ez igy is volt, polini zsir bele, malossi x special 16,5x798as szij, a variator szar volt, motoforcet vettel es bele stage6 gorgoket, 4,5gr. Kapott uj fotengelyszimeringeket is. Hamar egyszer.. a karbiban kb gyari fuvoka volt, a karbi szerintem gyari leader pz19jb. Kiserleteztem a 100as meruekkel belefulladt a benzinbe, 85ossel volt jo es szep barna a gyertyakep, gyari br8hsa. A legszurohaz gyari csak a szuro benne ilyen vekonyabb egyszerubb mint a gyari. Amugy a karbiba is uj tomites, uszo.kipufogo gianelli rekord. Jol megy, szuken 90et. De! Ha bemelegszik, nyulosan indul. Meleg a blokk, dehat miert ne lenne. Masok motorjai jobban harapnak, egy sr50is megy ugy mint az enyem pedig csak a kipufogoja tuning egy gorgoszettel. Az alapjaratom teny hogy neha nem esik vissza. De lovesem sincs hol szivhatna falsot a toroknal jonak tunik minden. A membrant le se tudom venni a letort feju csavar miatt szoval tok erintetlen. Azt sem ertem miert melegszik. Amikor raktam bele piros nagyrugot es nagyobb gorgoket, annyira meleg volt hogy menet kozben megallt. Ekkor tettem vissza ami bene volt es a hutesnel a vakablakot is megfurtam illetve alul a blokkot a kupplungnal. Jobb de Megis ha bemelegszik nyulik alul. Kb 5 ezernel kezd el fogni a kuplung, amugy 8-9ezren varial. A gyertyam lenne szar? Vagy szegeny lenne es ezert ilyen meleg? Dehat a variator es akuplung melegszik. Ha szegeny, akkor hogy lehet hogy nem bir el nagyobb fuvokat? Egyszer probaltam egy direktszurot de ocsmany volt a hangja. Legszuro lenne a gond? Help please mar nagyon unom hangolni. Probaltam amigy tuning kuplungot motoforcet talaltam 112esben de az nagyon magasan kapcsolt a leggyengebb rugoval is es szerintem nem teljesen passzolt a 115os haranggal, annak ellenere hogy a haraang belso atmeroje 112, de kozben a 112es mf kuplungot 110nek hivjak... es nagyobb is a hezag a kuplung es a harang kozott mint a gyarival. Jobb is a gyari. Az is erdekes hogy amig hitvany allapotban volt es olaj se volt a hajtomuben, vigan ment a moci, huzott mint a fene, de 70volt a vege es ugegen 12ezernel.. Elore is koszonom a segitseget!
[#5476267] 2018. 08. 06. 10:06
atipati72
Üdv. Kellene egy kis segítség.
Adott egy Yamaha Tzr50 motor rakni szeretnék rá egy 90 es hengert.. az a kérdésem, hogy mivel a főtengely most lett kicserélve azt gondolnám , hogy az jo lesz illetve szerintetek elég a karbiba fuvokát cserélni ( illetve a szívócsonkbol a folytást kivenni) ? azért kérdezem mert ha nem muszáj nem szeretnék még ezekre is költeni..

(ha nagyon nem jo , akkor esetleg a 70 es hengerhez jo a gyári karbi , más fuvokával?)

Köszönöm előre is ! :)
[#5446464] 2018. 04. 18. 20:01
pityke71
Olajat mindenképpen önts a tankba a benzinhez,mert az olajszivattyú 50-es hez van méretezve!
[#5446463] 2018. 04. 18. 20:00
zsonyi1
Szia!Ha jol tudom segédmotorkerékpáron a kötelező dolgok az első,hátso lámpa,bal oldalt viszapillanto,kürt,és fékek.Mivel a segédmotor nem müszakiköteles igy ha ezek megvannak szetintem azt csinálsz vele amit akarsz.Anno mi is ugy vágtuk a simokat ahogy csak lehetett.Párszor igazoltatak de jogsi,buko,biztositás jo utat volt a menezrend.Az hogy faragtuk a motort fel sem merült.
[#5446396] 2018. 04. 18. 18:02
KunFi
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok a témában, bocsánat ha nagy hülyeséget kérdezek.
Az szabályos, ha van egy yamaha rd50 , és átalakítom cafe raceré, attól még lehet használni, hogy nem éppen eredeti minden rajta, és ez eléggé le is rí a motorról?
[#5382240] 2017. 09. 26. 9:09
kiskafi
Sziasztok. Van egy peugeot buxy robogom amire vettem egy 70es hengerszettet. Járatásnál nem volt gond de most hogy odaoda húzom neki pár km után megáll megrugdosom elindul megy. Gondolom a benzin kevés. A kérdésem hogy elég fődúvókát cserélni vagy karbi kellene nagyobb vagy mi?
[#5378891] 2017. 09. 15. 9:57
Six T
Sziasztok! Vettem egy derbi gp1 revolutiont...semmi másért mert tetszik....lassan teljesen gyárira visszaáll a megjelenése....kérdésem a következő lenne: emelném a menettulajdonságait.....nagyon jó vezetni,dönteni (600cbr-rel motoroztam) mit gondoltok,ha a hengert 70re cserélem....karbiban fuvokát....esetleg görgöket és kevlár szíjat....a kipufogót is molesztálnom kellene? Mert ugye ezen robogó esetébem a motor alatt van és nem nagyon kapni hozzá tuningot....amit találtam az meg 150ezer... annyi volt a cbrre is :)
[#5365722] 2017. 07. 26. 18:30
Pocses
Mondjuk a 16-os helyett egy 19-es mindenképpen, végre kap majd elegendő benyát. annyit fog enni mint a motorom!
[#5365641] 2017. 07. 26. 8:47
bálintmotorsport
most jutottam el odáig hogy jó veszek egy karburátort! de ha azt veszek jobban fog menni szerinted?
[#5364609] 2017. 07. 20. 12:26
Pocses
Már leírtad lejjebb, hogy nagyobb karburátor kell a nagyobb hengerhez és ez a legkevesebb amit tehetsz még korántsem biztos, hogy úgy jó lesz. Távgyógyászatilag nem lehet behangolni egy 2T-t nem vagyok oláh órás...
[#5364557] 2017. 07. 20. 9:44
bálintmotorsport
de azt nem tudod h miért van az hogy a kis fordulatot nem szereti? elindulok beteszem nagyobb sebességbe és halk nehezen gyorsul. :(
[#5364381] 2017. 07. 19. 11:58
bálintmotorsport
fasza :D
[#5364293] 2017. 07. 18. 18:55
Pocses
Volt nekem is hasonló kis szuperlotyó 70-es hengerrel 19-karbi lejó vince rencerrel 100 felett gurult alattam meg evett 6 litert.
[#5364248] 2017. 07. 18. 13:09
bálintmotorsport
tökéletes a gyertya kép a szerelő is azt mondta! ugyanugy vettem hozzá 70-es hengerfejet is a keverék miatt de akkor, is a teljesítménye elég karcsú
[#5364211] 2017. 07. 18. 8:19
Pocses
Nézz gyertyaképet is nem szürkés fehér? Akkor szerény a keverék tehát kevesellhet.
[#5364210] 2017. 07. 18. 8:17
bálintmotorsport
tudom h akkora karbi kell neki, de azt írják hogy karbi csere nélkül meg minden nélkül nagyobb taljasítménynek kellene lennie.
[#5364209] 2017. 07. 18. 8:17
bálintmotorsport
70-es az új hengerszett!
[#5364185] 2017. 07. 18. 6:21
Pocses
Motorsport ja. Mekkora ccm az új henger? Ha pl. 70-es akkor legalább a 19-es karbi dukálna neki.
[#5364172] 2017. 07. 17. 22:03
bálintmotorsport
ÜDV! adott egy motorhispania furia 50max gyári 16-os karbival gyári kipuval és egy 50es hengerrel amit lecseréltem egy öntöttvas Narakura hengerszettre és amikor kipróbálom még lassabb mint 50-es hengerrel miért van ez??
[#5319119] 2016. 12. 26. 22:11
Semisete
Eladó Piaggio vizes 50ccm-hez 2T stage6 9-11 le 70ccm henger-hengerfej 10000ft
[#5302696] 2016. 10. 19. 15:04
Peti_107
Kár, hogy kihalt ez a topic.
Ha valakinek lenne EBS blokkhoz eladó hosszabb löketű főtengelye, az ne tartsa magában!
Esetleg D50b0 blokkja...
[#5258558] 2016. 06. 06. 13:43
jano90
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Honda_Dio_Malossi_70_es_henger_elado__Csere_dio_karburatorra__50193502.htm?first=1
[#5242822] 2016. 05. 01. 18:19
Tomyboy91
Sziasztok van egy 80as éveki léghűtéses dt-m amely kalapácsos gyujtással rendelkezik.
Kérdésem a következő lenne.
A gyujtását szeretném lecserélni egy kissé pörgősebbre és modernebb,megbízhatóbbra mert ezt az idő kezdi elintézni...
Valaki tudna segíteni, hogy tudnám ezt véghez vinni?
(Gondolok itt valami más esetleg azonos típus gyujtására mint pld újabb dt vagy robogóé...)
Remélem tud valaki segíteni benne !
Előre is köszönöm a segítséget!
[#5113677] 2015. 08. 05. 17:37
sanq
Sziasztok!

Injectoros robogókhoz (ditech, purejet, jetforce) vízleválasztó kapható.

http://www.kepesmotor.hu/motor...

Illetve ugyanezen robogókhoz a tesztek után gyári új üzemanyag nyomástartó szelep is kapható, érdeklődni az aprilia sr fórumon miofan vagy Sanq fórumtársaknál lehet.
[#5112986] 2015. 08. 04. 7:53
KovácsKatalin
Ha jól beállítod,az a karbi azt a hengert kiszolgálja.Kb 90-es fúvóka elég lesz.Nagy (110) fúvókával kezd a hangolást.Sok sikert.