Meg vanrá rövidebb áttételem is
Nagyon állat lenne
Hátul kurvanagy lánckerékkel...Énis most megakarnám generálozni a kis cz met,képek az adatlapomon...
amúgy igaz, bár nehezebb belőni az MZ-n a karbit, egyszerűbb rátenni egy japán Mikunit, vagy Keihint, azokat öröm állítani, de még a Binggel se volt gondom, rugásra alapjárat, aztán lehet tekergetni....
, jobb mint egy Simson, ezt garantálom
! Az enyém 65-öt, haveré, aki 5000 km-rel vette, 75-öt ment, tök gyárin, a 70-es szimókat verte gyorsulában, könnnyebb, mint egy Simson, viszont a karburátor és a henger közötti szívócsonkot fel kell bővíteni, mert kisebb, mint a karbi átmérője(gyári fojtás) légszűrő kell rá, bár nélküle se megy sokkal rosszabban, ekkora köbcentinél nem nagyon számít. Meg lehet próbálni másik karbival, mert ami rajta van, az fos, szimóéval állítólag jó. A gyújtását nagyon be kell lőni, meg ha nincs elkopva ahénger, akkor jól kell mennie. A váltójára nagyon kell vigyázni, kb 3-at rugtunk szét, pedig még finomak voltunk. Szerintem marha jó motor, és sokkal feelingesebb, mint egy Simson, pláne he jól be van lőve rajta minden, elvégre jawa, amik nem érnek semmit jó beálítás nélkül.... szerintem aki nem hiszi, nyugodtan próbáljon ki egy jó Mustangot, meg fog lepődni, garantálom!
nem egy sztár de szerettem meg beleadtam mindent a készitésébe