Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok a hozzáértőkhöz lenne egy kérdésem vettem nemrég egy régi zipet ami nem indult szikra nem volt cdi csere és jó lett hengert leszedtem dugó kotyogott elvittem furatni felraktam és így sem indul az üzemanyag nem jut el a hengerbe membrán jó karbi jó én főtengőszimeringre gyanaxom mi a véleményetek? ja mégegy abszurdum ha a hengerbe benyót nyomok akkor sem pöffen kicsit már kezd tele lenni vele a tököm segitsen valaki akinek van ezirányú tapasztalata köszi
szia én tudok segiteni ha még érdekel.
Köszi.
Helló!
-Kipufogó "vakcső" kiszed, leheggeszt.
-Tuning variátor szett, ami mélyebben nyit, kis lemezke áthelyezése
-Főfuvókát eggyel nagyobbra cseréled
Elsőre...
helosztok..
lenne egy-két kérdésem...
yamaha mintet lehet e tuningolni?és abba mien motor van?mármint hogy van e olyan másik robogoba...?
elöre is kösz
csé
sziaszto segitségre lenne szükségem nemrég vettem egy rannert 50-es álló hengeres léghütéses valaki tudna pár szót mondani erről a motoról nagyon jó allapotban van csak a ha valamit változtatni akarok rajta akkor milyen tipus szerint rendeljek cuccot lehet,hogy ez minarelli blokos kösz mindenkinek
Hello!
Nincs valakinek 1 leo vince v6- ja aprilia mx re (jobboldali)!
Kösz!
heló. nekem van egy derbi senda sm 2004-es. teljesen gyáriállapotban van egy sport légszürön kivül. 12-53 as átétellel. elég jól gyorsul és 80 km/h a végsebessége. ez reális vagy inkább kevés?
Suzuki AY50r ditec robogóm van.45km/h-ás végsebességgel.A fojtásokat szeretném eltávolítani.Segítséget kérek.
helo. hengerszettet nézd át nem-e kell lecserélni az egészet. ha nagyon kopott a gyürü (3-...mm) már érdemes furatni. meg ha le van fojtva akkor a kipufogóból szedd ki a fojtást
Kösz tomi, akkor maradok egyelőre a gyáriaknál.

Esetleg ha tud vki. jobb oldali fékkar-tartály kombót bontottan, de ép tartállyal:
A görgőket előirt nagyságu és méretüre cseréld ki.Az ékszij is a gyári méretü széles legyen,mert a vékony sokat ront a sebességen.Igy nézd meg a fogyasztást.Ha sokallod próbáld meg egy vmivel 5-6 mm el hoszabb épkszijjal,igaz ekkor a végsebességed csökkenni fog de nyomatékosabb lesz a motor.Ha dombnak felfelé nagyon lassul akkor próbáld a görgősulyokat fél grammonként csökkenteni,addig amig lassuláskor nem fogja le már a fordulatot és stabilan max nyomatéku fordulaton tud pörögni ilyenkor is a motor.Ennél már jobbra ekkor a görgőkkel nem tudod beállitani,természetesen a hátsó kontrasztrugonak összhangban kell dolgoznia.Elég macerás de megéri-ha nincs kérj egy ellenörző fordulatmérőt a beállogatás erejéig,mert anélkül igewn nehézkes.
Tuning alany: Yamaha Axis 1998. 82cm3 Külön 2T tartály, automata szívató

Szétszedtem atomjaira. A variátor görgői nagyon el vannak kopva. A szíj 2,5mm-rel keskenyebb a gyárinál. 3,5-4l körül fogyaszt és 65km/h körül megy. Cseréltem gyertyát. Cserélek szíjat. Milyen görgőt tegyek bele vagy cseréljem-e a variátort? Mit lehet kihozni 82 cm3-ből? Nem a lámpás gyorsulás a lényeg, dimbes-dombos tájon használom, jó lenne ha emelkedőn nem lassulna be. 85kg vagyok, esetleg néha vinnék egy gyerkőcöt (+20kg).

A karbi is gyári, a következők vannak rajta: Márkajel: TK Típusjel: 3VR02 2C06. Belül 76 ill. 42 szám olvasható a fúvókákon. A légszűrő felé eső bemeneti nyílásnál 3 lyuk, a középsőben rézdugó, alatta szám: 16.

Mérsékelt tuningot szeretnék és ha lehet a fogyasztását csökkenteni.

Szerintetek?

/+1 kérdés: néhány elhasználódott gyári alkatrész cserére szorul. Hol lehet és hol érdemes megvenni? pl. tömítések, beömlő könyök, fékfolyadék tartály, dobfék betét, hajtószíj/
Sziasztok, haverom nemrég tuningolta a robogóját, de nem bírta a gyári kuplung, így vett rá egy tuningot. Ráraktuk, állítgatás nélkül próbáltuk, jó volt, de feszíteni akartunk rajta egy picit. Meg is csináltuk, összeraktuk, jó is míg nem emgyünk vele vagy 5-600 métert. Azután nagyon lomha elsz, nem akar sehova pörögni. Hogyan lehetséges ez, hogy mikor összerakjuk jó, aztán nem? Előre is köszi a választ.
Sziasztok!

Gilera RC 50 - motorhoz szeretnék olyan megoldásokat hogy a motor ne 5 perc alatt érje el a végsebességet hanem kicsit kevesebb idő alatt."85 km/h de volt ennél jobb is mikor megvettem"
Mit kéne átnézni és mit tisztítsak ki?
A Porlasztó rendszeresen karban van tartva.
meg mindig

Karbi.tomites,fotengely,henger,kuplung,beomlo,
0km garis mind
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Tisztelt tuningosok!
Volt már valakinek dolga polini világításos belsőrotoros gyújtással?Ha igen kérem segítsen.
Köszönöm.
Sziasztok. Derbi senda sm 2004-es motorhoz kellenne sport kipufogó rendszer. ha van valakinek vmi használt szép állapotú vagy új és olcsó az irjon lécci.
v6 kiput 50 esekhez csinálták, a 19 es torok karbival tökéletes
Sziasztok! Segítsetek légyszíves, hogyan tudom megállapítani h evo "hanyas" szett - henger stb. - van a motoron? Milyen jelzést kell keressek? Ill. 70-es polinihez elég a 19 -es torok? Ill. a V6 kipu?

Köszi szépen!

Krisztián
Köszi a segítséget!
Szia!Nekem a ZX Feveren a blokkon az alu szivócsonkon van a rezgőszelepek és a porlasztó közötti részen egy kiálló kis csőcsonk,arra megy rá az olajszivattyu nyomóági gumicsöve,gyárilag.Nincs vele különösebb probléma.Ugyhogy szerintem igy is megoldható.
Nézz alkatrészrajzokat a neten ott is taláélsz majd ilyen kivitelt.
Elnézést most nézem a helyesírási hibákat kicsit fáradt vagyok!
Tud valaki segíteni vagy egy 19-es delorto direkt olajcsatlakozósat rendeltem erre nem olyat küldtek hogy lehetne megoldani azt hogy ne kelljen használni? ( Egy Piaggio NRG MC3-on van ) Nem lehet valami olyan módon megoldani hogy a szívócsonkot vagí a karbit a szívócsonk felöli oldalon megfúrom és oda vezetem utólag az olaj csatlakozót?
Viszont felmerül 2 kérdés nem köbi-e be a gyertyát az olaj mivel előbb ér oda mint a benzin illetve hogy nem folyna akkor folyamatosan az olaj?Aki tud segítsen! Előre is köszi Péter!
hengerszetre gondoltam de elírtam