Na, a próba a reset után, 15 ezer km (az órában, de szerintem valóban annyi) menetet követően. Eddig sem volt rossz, most a nullából az elsőbe egy fémes kattanás, egyből kettőbe most is egy kis valami érzet, de nagyon kicsi, a többiben meg csak a fordulatszámmérőn láthatod. Na meg a fokozatkijelzőn. Sport/1 üzemmódban a fogyasztás 3,8 liter/100km, a megengedettet nem sokkal túllépve, olyan 100-105 km/h óra szerint.
Tegnap elvégeztem a manuálban amúgy nem említett (vagy csak nem vettem észre?) dct váltó resetelést.
Ez a váltó üzemmód váltó kapcsoló bizonyos kombinációban történő nyomkodása. A külföldi fórumban azt írták, hogy a kuplung működtetése gyárilag van beállítva, de ahogyan a lamellák kopnak, úgy a gyárilag fix értékeket ezzel az eljárással újra lehet pozicionálni, és a váltás simább lesz. Nem mintha nekem problémám lett volna ezzel, nullából egybe rakás esetén egy kicsi rándulás volt, egyből kettőbe ha nagyon figyeltem, és ha húztam neki, de az összes többiben semmi, csak a fordulatszámmérő és a hang mutatta, hogy valami történt.
Ja, a lényeg, a fórumban 2 ezer+ kilométerenkénti resetről írtak, ami kissé sokallok, de amúgy 20 másodpercről beszélünk.
Van opcionalisan felszerelheto hatso labtarto, de az meg mar kisse hatul van, trepni mogott. A labam hajlik annyit, de a terdvedo ugye azert akadalyoz ebben kisse.
Azt csak megjegyzem, hogy elol kozepen kicsit magasabbra kellene tometnem, mert jagyobb fekezesnel elore csuszomkicsit.
Ez a trend, enduros. Az Afrrica Twin kormanya is nagyon hasonlo, ha sportos motorhoz van szokva az ember akkor megszokast igenyel.
A labtarton is megtalalod a helyed idovel. A fix labtartovashoz kepest legalabb varialhatod, hova es hogy teszed a labad - ha sportosan magad ala huzod, a sarkad le is tudod "logatni" a trepni hatso elenel.
Igen, pl.a telitalpas trepninel par ora utan a sarkam faj, hianyzik az, hogy a csizma egy relative szelesen egy tengelyen van a talpam közepén. Vagy az, hogy a kormány ket vegenek szoge tul tompa szog a jarmu hossztengelyehez kepest, de ez csak az en velemenyem.
Le sincs korlátozva, hogy ki szólhat hozzá? Ebbű baj lesz 🤣 Amúgy már 2x majdnem vettem ilyen motort, most a lakás cserénél talán marad annyi della hogy most összejön 😁
Ez a váltó üzemmód váltó kapcsoló bizonyos kombinációban történő nyomkodása. A külföldi fórumban azt írták, hogy a kuplung működtetése gyárilag van beállítva, de ahogyan a lamellák kopnak, úgy a gyárilag fix értékeket ezzel az eljárással újra lehet pozicionálni, és a váltás simább lesz. Nem mintha nekem problémám lett volna ezzel, nullából egybe rakás esetén egy kicsi rándulás volt, egyből kettőbe ha nagyon figyeltem, és ha húztam neki, de az összes többiben semmi, csak a fordulatszámmérő és a hang mutatta, hogy valami történt.
Ja, a lényeg, a fórumban 2 ezer+ kilométerenkénti resetről írtak, ami kissé sokallok, de amúgy 20 másodpercről beszélünk.
Azt csak megjegyzem, hogy elol kozepen kicsit magasabbra kellene tometnem, mert jagyobb fekezesnel elore csuszomkicsit.
A labtarton is megtalalod a helyed idovel. A fix labtartovashoz kepest legalabb varialhatod, hova es hogy teszed a labad - ha sportosan magad ala huzod, a sarkad le is tudod "logatni" a trepni hatso elenel.
Köszi, végre van egy topik, amiben egyelőre csak én vagyok egyedül.
(Amúgy várom a párom.)