Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem a dashboard "fejlesztés" nem győzött meg. Amíg egy normális (pl androidcar) tükrözési opció nincs és nyitva kell lenni a telefonnak a párosítás alatt, addig részemről marad a boltban, legalábbis az első szériát ilyen formában nem cserélem le (még), nem szívesen fizetek olyasmiért, ami nem működik normálisan. Lehet hozzászokás kérdése és Sygic-al is szuper..., már akinek. Dobozolás mint előny? Az előző gépemről (GSX650FA) megtartott KAPPA oldaldoboztartó konzolokat a SIMA TEAM olyan frankón a gyári hátsó konzolhoz igazította, hogy töredék költségből van teljes értékű túra opcióm (nem 450eFt-ért egy oldaldoboz). Szóval emiatt sem. A karakterisztika nyersebbsége pedig kimondottan tetszik a mostanin. Szóval egyelőre marad. Viszont ha van kedved gurulhatunk csapatban 😉
Gratulálok a gépedhez!

Ebben ár/érték kategóriában ez a legjobb választás.
Nekem az elődje (Gsxs1000F) volt.
Különbség a 2 modell között inkább formális.

Váz, futómű, blokk, fékrendszer ugyanaz.
A tiéden más a bódé, hosszabb a segédváz, pakolhatóbb a gyári dobozok miatt és az elektronikai segédletek is kibővültek plusz megkapta az egérmozit.
A blokk elnyűhetetlen és még elektronikailag finomítottak rajta az elődhöz képes. Vaskos középtartománya van, nagyon jó.
3 évig volt meg 47.000 km -vel adtam el.
Mire vagy kíváncsi?
meg is vettem
Párat már eladtak belőle, de személyesen sajnos nem ismerek senkit, aki segíthetne.
Azt tudom, hogy Szabó Henriknek (Fotemotoros youtube csatorna, 42 Riding School) is egy ilyen van. Szerintem őt el tudod érni valamilyen csatornán és biztosan válaszolna is a kérdéseidre.
felhasználói tapasztalat érdekelnének akinek van , nem hallomás YouTube videót én is nézem. GPS kivetítés pl