Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

600-as R6-os!
Ja és a roha:Nitro kabátom van sisakot még nem vettem de azt is nitrot szeretnék!
Szerintetek az jó fajta ruha?Csak a nadrágot nemtudom hogy milyen legyen.
itt a már klasszikusnak számító naked teszt. olvsagasd. én sor4 és nemhasaló párti vagyok, de ez ízlés kérdése. rosszul nem dönthetsz.
Szerintetek melyik lenne majd a megfelelőbb nekem a sv650 tetszik és a 600-as hornet.Kinek melyik tetszik jobban?
arra tökéletes, hogy megtanulj motorozni!
aztán gyorsan vegyél egy motort, amivel lehet száguldozni.
az meg arra lesz elég, hogy megtanulj pályázni!
aztán meg benő a fejed lágya és veszel egy Pan europan-t...
nem túl erős? pont arra elég, h felcsavarodj egy fára, ha hajtod amíg nem ismered ki! szimó után azért óvatosan!!
Amikor először mentem vele reszketett kezem lábam!Igez hogy nem túl gyors és erős mert a tolaj szerint 170-et tud és 42 lóerős!ez mire elég?
nem, csak ésszel menjél. 1-2 ezer kilcsi, és már nagyobbra fogsz vágyni
Szerintetek nekem sokkal nehezebb lessz megtanulnom mitorozni így hogy nem volt kissebb kategória simo és a cb között?
tolni 8-asban?
semmi értelme...
menni 8-asban.. s minél kisebben! :o)

apám így tanított engem.
ahányszor letettem a lábam, annyi sört kellett volna vennem.
na legközelebb meg is veszem neki, kamatokkal együtt.. asszem akkor 8-ig vagy 10-ig számoltuk :o))

na amikor ment, akkor had menjek egy kört.
jó.
pofára is estem első fékkel... régi kis simson az 51 ccm-el!
de imádtam.
De nem olyan "nagy" hülyeség ez a nyolcas!
Képzeljétek el, hogy vannak ilyen, úgymond, mmm nem is tom hogy fejezzem ki szóval gyengécskébb emberkék, és ha a 8-as tolása közben épp úgyesik a tartása a mocin és nem bírja megtartani, akkor ugye eldőti a mocit. És ilyenkor előjön az oktatóban/vizsgabiztosban a kérdés: ez akar motorozni, mikormég a motorral is eldől tolásközben?
Látom jó téma ez a vizsga
De majd én is bele csapok a lecsóba, mert már kezdem unni a helyi serifet, hogy mindig kergetőzik velem, amikor tudja jól, hogy soha nem álok + neki… És már elégé sokat fizetem neki ez miatt a helyi klub helységbe ez miatt…
91-ben ráültünk a 250-es mz-re s mentünk. király volt.
Szívesen, és ahogy a többiek mondják nem kel az elmélet, csak a rutin, és a forgalom…
vagy végtelent kell tolni, beugratós kérdésként
Fiataloknak hátrafele kell tolni a 8-ast
je, télleg, rutin is kell.

8as alakban tolni a vasat
elmélet, rutin nem kell tudtommal. a városban kell venned pár órát, és forgalmi vizsgát tenni csak
kreszből nem csak rutin meg forgalom de abol is jóval kevesebbet kel menni
Én azért tettem le "A1"-re , mert két év gyakorlat után mehetek nagy"A"-ra és abból csak rutin és forgalmivizsga kell és azt hiszem ez így van a "A"korl és a nagy"A" közt is!
Köszi az infókat de ha nekem meg van az A-kol -am és Nagy A-ra szeretnék menni akkor mégegyszer újra kell vizsgáznom mindenből?
"A1” kategória 150cm3 11 kw (kb.15Le)

Elméleti vizsga: 15 év 9 hónap
Rutin vizsga: 16 év
Forgalmi vizsga: 16 év

"A” korl.” Kategória 250cm3 25kw (kb. 34Le)

Elméleti vizsga: 17 év 9 hónap
Rutin vizsga: 18 év
Forgalmi vizsga: 18 év

"A" (A21+) kategória - 500 cm3 fölött / 35kW (kb.47 LE)

Elméleti vizsga: 20 év 9 hónap
Rutin vizsga: 21 év
Forgalmi vizsga: 21 év
lehetőség az van! indulni kell a versenyeken!