Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

update:
HAHU-n már csak 320.000 az ára
CBR600 (PC25, F2) eladó!
1993-as, 25 kW-ra van butítva, de nekem ez a dög hatalmas és alig motorozok.
Sok szakszerű és kókány átalakítással.
Még van rá másfél év műszaki, 380.000-ért tettem fel HAHU-ra, de van vele néhány tennivaló, nekem viszont inkább a házra kellene a pénz is meg az idő is.
Vas megyében (Gencsapáti) lehet megnézni és komoly érdeklődés esetén ipróbálni.
Miért ebben a kategóriában?

Van a közlekedési jármű és van az élmény motor.
KTM Duke 390.... ..csak ne lenne olyan qrva kényelmetlen az ülése.
És melyik ebben a kategóriában?
Az élmény amit ad, az verhető?
Igen 48le A2 vel vezethető. Nagyon kezes motor és fenntartósága verhetetlen.
Azért van egy pár 48 lóerős, már egész használható gép: pl az alább említett NC700X.
"A" korlátozott jogosítvánnyal nagymotort " Miért nem mindjárt Boeinget??
Sziasztok. Ha bárkit érdekel egy Honda nc 700x fekete színben az írjon nekem. 2013as évjáratú 5800km van benne. Németországban van a motor itt is van üzembe helyezve. Tavaly vettem itt egy kereskedőtől. Szervizkönyv megvan 2 gyári kulcs stb... Ja nem kenyérre kell a pénz nem azért adom el. 4500€ az ára. Ja és a motor állapota tükrözi a km-t.
Egyébként ez milyen béna megfogalmazás "amennyiben nem egy olyan lefojtott változatról van szó, amelynek eredeti teljesítménye a fojtás kétszerese." . Ha ez így van a törvényben is leírva akkor csak a 70KW esik ki mert a 71 már nem a kétszerese.
Nem köteles tudni.....
Sokadszorra írom, hogy ha van gyanú (nem igazán hihető, hogy nem vesz észre 35kw és 74 kw közötti különbséget, mert erre nem hivatkozhat.... nem hihető)

Ez az egyik része.
A másik, ahogy szintén írtam/írtuk....... érvénytelen biztosítás, jogosítvány kategória, adócsalás..... kinek kell az, hogy ilyen terhekkel a nyakába motorozzon mindig?
Én szeretek nyugodtan aludni.
Ez is hitelesnek tűnik.
http://tanulovezeto.eu/node/921
Az első normális oldal amit találtam.
https://www.e-nepujsag.ro/arti...
Pontosan, senki még én sem pedig akkora senki vagyok, hogy a fal adja a másikat, nem állítja, hogy ha tud róla akkor mentesülne bármi alól ellenben nem köteles tudni róla, az, hogy éreznie kéne mert már motorozott az nem egzakt, ha kötelező lenne a mérés akkor az pontos, de addig el kell hinni, hogy annyi a tudás mint ami a papíron áll.
Mondjuk azért egy törvényi hivatkozást megnéznék rá.
Nem ők találták ki. Úgy tudom sajnos egyedül nálunk van így. Azt hiszem 2013.-ban egységesítették Európában az A2-es kategóriát, és ezt a kitételt egyedül Magyarország nem vette ki belőle.
Sőt, ha a biztosítót is átverik ezzel a papírral, akkor érvényes biztosítás sincs és a jelenlegit azonnal felmondja a biztosító...
Sőt, ha a teljesítményadót nézzük, akkor az pedig adócsalás....
Nem vezetheti, mivel pont ő mondta -vagyis eléggé első kézből tudomása van róla, hogy nem az ami- , hogy erősebb a motor.
Vagyis hivatalosan nem vezetheti.
A nem tudás nem mentesít, de ahogy felmerül a kétség (itt egész pontosan tudható is) utána kell járnia.
Valamint ha valóban baleset van és vizsgálják a járművet, akkor az adott kategóriára nincs érvényes jogosítványa.
Olyan nincs (nyilván nem ez élete első motorja), hogy nem tud különbséget tenni 35kw vs. 74 kw között. Ennyi erővel mondhatnám azt is, hogy a 130-at én 180-nak néztem.... :)
Gondolom ez törvényben is van nem csak ők találták ki, így viszont visszavonom amit eddig írtam, erről nem tudtam.
Ez konkrétan benne van a törvényben? Ha igen akkor rosszul tudtam, kéne egy link.
Nem azért nem vezetheti, mert nincs fojtva. Ahogy írtam is, csak olyan motor vezethető A2-vel aminek a nyitott változata nem több 70kw-nál. Ez a törvény, nem én találtam ki. Van még egy teljesítmény tömeg arány is de annak megfelel.
Hivatalosan vezetheti? Igen, rábizonyítják bárhol is bármely helyzetben jelenleg, hogy nyitott? Nem, tehát vezetheti mert mivel nem kötelező beméretni egy járművet, hogy azt tudja ami a papírjaiban szerepel így nem is kell tudnia róla ha mégsem. Mondjuk szép világ lesz ha majd ezt előírják és vásárlás előtt az eladónak padoztatnia kell a gépét és minden vizsgán is padoznák, mondjuk úgy emlékszem egy hozzáértővel beszélgetve vagy 8-9 éve, hogy volt ilyen terv, hogy a vizsgaállomásokon legyenek teljesítménypadok is, de nem lett belőle semmi....még....
Hivatalosan vezetheti épp azért mert nem köteles tudni, hogy nincs lefojtva, kérdezz meg bármilyen szervet, hogy ha megállítják közúton akkor belekötnek-e?