Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Orsi itt egy Vespa cikk:
http://totalbike.hu/tesztek/vespa63/
Lehet nyálat csorgatni... Egyszer nekem is lesz egy ilyenem...
Hello!
Eladó sorba került egy 2004-es Yamaha Aerox 50! Akit érdekel, a képeim között megtalálja.
Akit további információ érdekel, az írjon!
Ami meg jo robogo marka, az a Honda, csak sajna az is eleg draga. A Honda Innova nulla benzinnel elmegy az orokkevalosagig... Csak ne lenne korvaltos...
En a Runneremet a Moto Italianal vettem, raadasul ez egy csuszott motor volt, amit "amugy" nem mertem volna megvenni, de ok garanciat vallaltak ra, hogy a karcokon kivul nincsen baja. Es igy lett egy szinte uj motorom felaron. Szoval szerintem hasznalt motor ugyben erdemes oda is benezni, a tobbi kereskedessel sajna nincs tapasztalatom. De mivel ok az importor, es van sajat szervizuk, olyan nagyon nem lehet melle loni szerintem. Naluk volt par hete egy szep kis piros vespa (hasznalt), de sajna nem tudom hogy mennyiert, meg pontosan milyen.
Szia
Az Aprilia Scarabeo 50-essel vannak tapasztalataim 96-97-98 -as kiadásúak elég jól mennek de már a harmadiknak cserélek főtengelycsapágyat.... valamiért széjjelmegy, mondjuk 10 év után akár széjjel is mehet.... de ezek viszonylag keveset futott gépek ..
Nem tűntem el, csak nehezen találtam meg a topicot..kicsit nehéz ezen az oldalon a fórumban keresgélni. Végülis e-mailes értesítőben rátaláltam a topic linkjére.
A kereskedőktől nagyon félek. Garanciavállalásukra használt, kopóalkatrésszel rendelkező áru esetében pedig nem igazán bízok elmúlt rossz tapasztalataim miatt..
Valóban szimpatikus és elérhetőnek tűnik az aprilia scarabeo és a yamaha why (bár ez utóbbi tudom nem a top teljesítményet nyújtó kategóriába tartozik, de ha valakinek van róla valamilyen tapasztalata kérem ossza meg) is. Abban igazatok volt, hogy a Vespa már kemény/keményebb (kinek hogy engedi a pénztárcája) árkategóriába tartozik, de messze a legszebbnek találom. Nagyon szeretem a klasszikus kinézetű járműveket (jelenleg egy triumph spitfire kisautóm van, ha gugliban rákerestek erre, akkor az sokat elmond az ízlésemről :) ). Esetleg nem tudtok még ilyen klasszikus kinézetet képviselő robogógyártót, akinek párszázezerért is elérhetőek a termékei?
Éééééééééén? Én vigyáztam rá... Azóta megváltoztatták a vázat... Első szériás motort ne vegyetek...
Micsináltál azzal az ER-6tal?
Most amúgy Németo-ban, itt nagyon jó motoros utak vannak...
jah 1 mondat még orsinak:
VEGYÉL SCARABEO_t!
nem tudom csak úgy
Az érdekes. Áhh, mondjuk nyilván olyannal jár, amilyet a szponzorok adnak neki...... Bár a Nexust ő választotta, ami azért is érdekes, mert nem sokan szeretik ezt a típust, mert nem elég "vezető-barát", neki mégis az kellett. Valószínű ért hozzá.
Úgyamúgy általában Pesten lakom, amikor éppen nem másutt. Most éppen másutt... Miért?
Hol laksz csutka?
tudom hogy nexusal jár de a blikkben mindegyik képen scarabeoval volt
meg az "ÉLETEM 200 FELETT"-ben is van scarabeoja
na de mindegy
Speciel Talma nem Scarabeoval jár... Hanem Gilera Nexussal... Mondjuk ettől még lehet jó robesz a Scarabeo, csak a tisztesség kedvéért mondom...
jah ezért kell a motorhangot figyelni nem a kilométert 1ébként meg nem akarok megsérteni senkit de malaguti f12 vagy f15 soha hullikbelőle a csavar ha egyik kiesik megtalálod a másikat és ígytovább
én nagyon scarabeopárti vok meg pizzázós mocinak is jó egy baja van a scarabeonak hogy csak egy kesztyűtartója van de ezt a helyhiányt egy dobozzal ki lehet küszbölni
meg láttam már scarabeot 40e km-vel és pattent hangja volt és a blokk nem volt szétszedve egyszer se
na de ez az én véleményem de ezt a véleményt nem csak én osztom hanem sokan mások is (pl.:Talma )
én a feketével járkálok nagyon faxa nameg persze rsel is megyek de iskolába inkább scarabeo
és ne félj a 98as évjárattól b*szot jól mennek ezek a motorok és csak arra kell figyelni hogy a hátsólehajtásban legyen olaj meg a tartájba de a hársólehajtásba nagyon ritkán kell olaj
igen, ebben teljesen igazad van 1 ébként
Őszíntén szólva ha az ember nem ért hozzá, jobban teszi, ha használt robogót megbízható kereskedőtől vesz, aki garanciát vállal a járgányra. Mert lehet, hogy így kicsit többe kerül, de a robeszeket gyakran nagyon lestrapálják, az órája visszatekerve, motorikusan ki tudja milyen állapotban. A végén többet költ az ember szervízre. Vespából gyakorlatilag mindegyik jó, persze ahogy a pénztárca engedi, minnél fiatalabbat és keveset futottat érdemes nézni. Annyi féle van, az ember nehezen tud választani.
Hello !
hát szerintem de ez csak szvsz ojan robit vegyél ami anyit tud meni városban mint egy autó (75-80)
mert ha 50-60al mész akor neked anyi de ez is csak szvsz és szerintem pl a Malaguti F12 nagyon jó kis robogó kis tuningal 90km/h körüli végseb . Én elég sokat megyek városba és tapasztalotom szerint kell a 75-80 de hát ez csak magán vélemény ... (én utálom ha fojton le akarnak tolni az autok az utról ....jah és a malaguti lazán elmegy 3L-el 100km-en )
Csutka: Milyen Vespa-t ajálnanál ami városban is jól elfut? A régebbiek is megbízhatóak?
Amúgy úgy általában mit érdemes nézni, ha robogót vásárol az ember? :)
nem azért mondtam hogy levegős nem tud túlmelegedni hanem mert ha a vizesben elfogy a víz vagy nm fagyálló akor elment zarni a kóceráj
Jah, attól mert léghűtéses még nem biztos, hogy jó is. Mindenesetre én 2T párti vagyok, ha nem valami kínai robesz, akkor úgyis időben szól, hogy az ember töltsön bele olajat. Volt kínai is, na az folyamatosan világított, hogy nincs benne olaj... Szóval kínai többet nem is lesz...
csak randábbak mint az új cbr1000 ...
mintha léghűtéses nem tudna túlmelegedni :DDDDDD
ilyen hülyeséget. Attól még a szintetikus olajra ugyanúgy oda kell figyelni a hölgyeknek. Akármilyen 2t léghűtéses gép is lehet, úgyis pár km után meghal olajzás nélkül. Szerintem nagyobb esély van arra hog egy naiv sofőr nem rak olajat a gépbe 1000kmként (tartály függő...), vagy netán szar olajat rak, minthogy a vízhűtés túlmelegedjen..