Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én utoljára kb 1 bő éve tologattam mert elszakadt a malossi szíj de akkor is a feleségem hozott egyet utánam és a helyszínen kicseréltem,azóta egy gates kevlár szíj van rajta és nagyon meg vagyok vele elégedve szerintem ennyi idő alatt 2 malossi kevlár szakadt el nekem és a hossza is pont megfelelő kb 100 km után a megfelelő hosszúságra nyúlt azért ennyire jó a végsebessége.
NEm nagyon használja utcán
Én már megszabadultam töle nem mondom h szerencsére mer sajnálom rengeteg idom munkám pénzem volt benn de motorozni szereznék nem tologatni javitgatni!
szevasztok,eladnám 70 es hengerszettemet piaggio blokkos robogókhoz jó rms főtengely csapágyakkal pollini variátor vas henger használt de még jó álapotú minden tömítéssel és tartozékkal ár 25000 tel.30 68 78 468
Nem lesz baja a gyári főtengelytől pláne akkor nem ha a 70-es henger vashenger és nem alu.
nem állt meg a henger szerencsére el tudtam adni. a derbivel annyi a gond hogy gyári a főtengely és így van 70-es henger rajta (5300 km van benne) szerinted lehet így gondja? főtengelytörés vagy hasonló? üdv
Ok,rendben biztos ráköltött annyit de szerintem felesleges pénzkidobás volt a fele.Remélem azért élvezte kint is a gépet nem csak gyorsulásiversenyre járt vele.A mocid nagyon szép de ha még megvan cseréld le a hengert egy s6 racingra sokat dobna rajta mert a kipuff is a végáttétel is a karbi is és a gyujtás is stb... inkább a racinghengerhez passzolna.A végsebesség is biztos elérné a 130-at.Kb 25-öt kellene rápotolni ha eladnád a sport hengered és szerintem megérné ezt a teljesítménynövekedést,főleg ha már kb 500ezret ráköltöttél.Persze mindenki addig nyújtózkodjon míg a takaró ér.Szép estét,itt már megint havazik.
Biztos jól megy 70-es hengerrel a derbi.Meg is állt a hengered mert a gyertya elcseppent?Biztos az olcsóbbik NGK gyertya volt,a bátyámnak az autójába cseppent el de hálistennek nem volt később gond vele pedig ott elég nehezen távozhatott el a szelepeknél nem úgy mint egy robogónál.Sok sikert a vásárláshoz.
helló! hát sajna csak B-s jogsim van. Időközben találtam egy hirdetést és úgy tűnik, hogy Derbi Sendát veszek, amin 70-es polini henger és leovinci kipu van. Az SR-t azért adtam el mert elcsöppent benne a gyertya és féltem hogy megint sokat kell rá költeni ( a tuning 300E ft volt)
JA és ebben benvanak a javitások dugo csere uj szij uj légszürö variátor görgök és azok ujab munka költségek!
Én nem ezt irtam hogy 1.5 misiböl let igy meg a motor hanem ami már cserélve letek azok is bent vanak az árba
Nem mostanába készültek a motorok 1-2 éve akor joval drágábak volta ka cucok most letek ien olcsok mivel senkinek nincs rá pénze!
Am s6 85 mm tengö Mikuni karbi
O.r szíj S6 double layer
ezek voltak rajt ezek joval drágábak mint amiket te ösz irtál!

Lényeg a lényeg nem volt olcso optika is drága volt polirozás stb
kromozás blokk kimarása egyebek!
+ a fentartás
Este megirom mer most mek melozni
Sok szerencsét az eladáshoz!Amúgy jól néz ki a moci és aki itt jár biztos megnézi a hirdetésed mert tényleg 50-eseket adnak ennyiért és ez csak 125-ös és a fogyasztása is biztos meggyőző.
Értem! Köszönöm a felvilágosítást! Tényleg nem vagyok otthon ebben a témában... Igen újjonan vettük, de akkor csak segédmotoros jogsim volt! Aztán alapból így hoztuk ki a kereskedésből is! Szóval mi anno alapból 50esként vettük... Nah deh mindegy, talán elviszi valaki....nekem csak a helyet foglalja a garázsban, de fillérekért nincs szívem meg vállni tőle, emrt nagyon szeretem! Szóval köszi mégegyszer
Aha értem van egy 125-ös Keway-ed eladó.De miért izgulsz van papírod hozzá amint látom a hírdetést.Ha eladod úgy mint 50-es segédmotorkerékpárt és kiderül hogy 125-ös vagy épp balesetet okoz vele és ott nézik meg a motor adatait és nem egyezik szerinted téged nem vonnak majd felelőségre?Ezt mindenki saját maga dönti el hogy mit vállal be és mit nem.Gondolom újonnan volt véve az ARN itt magyarországon tehát benne van egy adatbázisba az összes adata/motorszám ,alvázszám,esetleg forgalmi eng szám stb... tehát bármikor beazonosítható.De van olyan ismerősöm aki 750-es géppel szaladgált forgalmi nélkül saját készítésü rendszámmal csak az a lényeg hogy ne igazolják,vagy ne tudják elkapni.De ez attól függ hogy ki mit vállal be.
Tudod azért mert nem 50 ccm-esek és nem tartoznak a segédmotor kategóriába.Már most a rendőr ismerősöm is kiszedi a 125-ösöket /nem nagy tudomány kell hozzá/ és mikor megemlíti hogy ezt a motort be kellene vizsgáltatni akkor csak reszket a lába és a keze az illetőnek hogy most mi fog történni főleg hogy az adásvételibe az van írva hogy 50 ccm de sosem csinál belőle túl nagy problémát mert nem akarja .De nem minden rendőr ilyen elnéző.A lényeg az hogy a 125-ös nem segédmotor és ha vesz ilyet csak papírral tegye hogy ha kell akkor le is tudja vizsgáztatni.Itt nem az 50-esekről beszélünk hanem a 125-ösökről.
Jah bocsi Tibuskának szólt az előző!
Nah te talán értesz hozzá! Miért lesz gond a 125/50esekkel? Őszintén szólva tudatlan vagyok ebben a témában, a robogós korszakomnak már egy jó ideje vége.... Mert annyit tudok hogy le akarják rendszámoztatni az 50eseket is, de egy hónapja egy parlamenti gyűlésen el is törölték ezt a pontot! Hátha feltudsz világósítani
A jogsid megvan a 125-ös gépekhez?Ha nincs akkor egy piszkált 50-est/70/ vegyél mert nemsokára gondok lesznek a 125-ös segédmotorokkal,de ha már azt is megszerezted/jogsi/,akkor olyan 125-öst vagy nagyobbat vegyél ami majd műszakiztatható legyen,vagy már műszakival vedd.Miért adtad el az sr-ed?
Sok sikert a vásárláshoz.Amúgy az aprilia leonárdó nagyon tetszik nekem.Elég jól megy ,4 ütemű így nagyon kevéssel beéri.
Henger: Polini evo2 69000 Ft
főtengely:Polini evo 62000 Ft+ csapágy/Malossi/ 8000 Ft
Kipuff: Polini evo2 69000 Ft
Karbi: Stage6 24-es síktolattyús 22600 Ft
Sportszűrő:Stage6 versenyszűrő 4300 Ft
Kuplung: Malossi MHR /Delta / 20000 Ft
Harang:Stage6 R/T hűtött harang 11300 Ft
Szíj:Malossi kevlár 7100 Ft
Gyujtás Malossi MHR belsőrotoros 81000 Ft
Végáttétel:Malossi 15000 Ft
Over range 75000 Ft

ez így cirka 445000 Ft.Legyen 450000 Ft ha esetleg kihagytam valamit.Az összeszerelése legyen 50000 Ft,de akkor még ez csak mindig 500000 Ft.Az az 1 milla meg ráment a csinosítgatásra?

http://shop.unas.hu/shop_cat.p...


Scootershop Győr
Szép a moci a képen,nekem is ez a festék van rajta ,ahogy látom pont ez a szín is/zöld lila fekete /.Egyet nem értek hogyha ilyen drága cuccokat vettél a mocidhoz és ilyen sokat költöttél a külsőre is akkor miért csak egy s6 sport henger jutott a gépedre?Az s6 sport hengerhez miért kell MVT gyújtást venni és miért az R1200-as kipuff ? Ezek magas fordulatú versenyhengerhez lettek kifejlesztve nem pedig sport hengerhez.Ehhez inkább az s6 pro replika kipuff menne,meg tökéletes hozzá a gyári gyújtás is.De itt mindenki saját pénztárcája szerint költ a mocira.
Nagyon picit told meg az összeget és már tudok is eladó runner vx-125-öt.
Nekem van egy elado (Mel)Keeway ARN-em 125ös kis 4ütemű szaladgálós! 150re tartom, de valamennyire alkuképes!
Ez a robogóm!
helósziasztok!
volt 50-es RS-em meg 70-es SR-em meg 180-as Runnerem is..szóval "tapasztalatból" hogy aki váltani akar tanulni annak váltós, aki meg pakolni is akar a motorjába meg gyorsan eljutni valahová annak robogó.

Most motorvásár előtt állok, mert eladtam ami volt. És max 180k-ig vennék váltóst vagy robogót. Semmi esetre sem 50-est, mert menni kell...125-ös SR vagy RS megteszi a magáét csak sokat kell tankolni bele annyi a hátrány. VXR Runner meg sajnos drága.

Szerintetek?
MHR csapágy !
Kipu R1200 vario Polini evo drive mvt gyujti
Másiknál evo2 kipu (85 mm S6 tengö Over range vario mhr rotor)