Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lábremegést maximálisan elhiszem neked, ugyanis mikor az uncsim mügött ülök nekem
már akkor is halálfélelmem van ha bedönti. Csak meg kell szokni és kész.
Mikor robin ültem hátul inkább élveztem mint féltem.
Én nem a csajozásról beszéltem. Arról, hogy sztem jobban bejön a csajoknak. ÉN NEM CSAJOZNI VETTEM MOTORT... Arra lennék kíváncsi, hogy hogy görbülne a szád power nyitásnál. Ez nem ER5 itt nem egyenletes az energiaeloszlás, 7000-nél mintha seggberúgtak volna.
Az 50/125öt meg ne zargassuk mert azzal sokkal nagyobbat lehet szívni ha elkapnak.
De maradjunk annyiba hogy 125 rendszámos mocikról van szó.(függetlenül az enyémtöl)
A csajozásról annyit hogy az nem a motorodtól függ hanem saját magadtól.
Mi a baj az automata váltóval? Nemcsak kényelmesebb de sokkal kevesebb
alkatrészböl áll és kisebb a meghibásodás lehetösége és végig maximális
nyomatékkal húz.
Figyu a nyáron összefuthatnánk és elviszlek egy körre, garantálom remegni fog a lábad
A jogszabály segédmotoros kerékpárnak tekinti. Igen a motorja ugyanaz, de a hajtás váltó egyebek tök más. Hivatalosan nem mehetsz vele 40 fölött sehol. Ja és a rendőr is díjazná, ha látná, hogy a barátnődet hurcolászod vele. Érdekes nekem még mikor robogóztam nem tettek ajánlatot a csajok Most meg már volt rá példa
A jogszabály motornak tekinti.
Ugyanolyan motor hajtja azt is.
Ugyanugy visszaadja a motorozás érzését.
Az autókat ugyanúgy otthagyja.
Ugyanúgy jóérzés vele a barátnödet vinni mint nagymocival.(és valószínüleg kényelmesebben is ül mint egy gyorsaságin)
Soroljak még érveket?
igen, ez a jó megközelítés
Figyelj mindent meg lehet magyarázni.... De akkor légszi arra válaszolj a robogó miért motor, mert eddig csak arról beszéltél, h olyan mint a motor.
Ja és ha már az elalvós vezetésélményröl van szó akkor szerintem még az NSR nyergében
is el lehet aludni. Végülis ha beteszed 4esbe(vagy 3asba bocsi de nem ismeresm annyira az
NSR-t)akkor azzal is ugyanúgy mész mint 1 robogóval. Gondolom van benne annyi nyomaték
hogy alacsony fordulaton is tud gyorsulni. De az is lehet hogy rossz helyen motorozol és
azért alszol el. Ha szép a környezet mind1, hogy min ülsz a feeling ugyanolyan.
Figyelj fepi3. Én A+al vezetem az 50as robogómat, és az uncsim ER-5-ét is vezettem már.
A motorozhatóság terén semmi különbség sincs a kettö között. Annyi hogy az 200 kiló
körül van az enyém meg 100kiló. Nekem élvezet mindkettövel menni és egyáltalán nem
olyan hűde bonyolult egy 50 lovas géppel kolbászolni meg döntögetni.
A maxirobogókról meg annyit hogy akármilyen maxik akkor is robogók, mert ugyanazon a
felépítésük mint a kisebbeknek. Furcsamódon azokat motornak tekintik. Ez a legnagyobb baj.
Ha valami kicsi és csak 5 LE-s az miért baj? Az autókat a lámpánál igy is otthagyom állva.
Simsonos ismeröröm is van és hát nekem nemigazán jön be a mocija, dehát ízlések és pofonok.
Ja és az üléspozíció: Egy sportrobogón, vagy olyanon ahol van hátsó lábtartó, lehet ugyanúgy
ülni mint manuális váltós motoron. De szerintem nincs semmi baj a robogó üléspozíciójával, végülis
ha már olyan mint 1 fotel, akkor gondolhatnánk hogy olyan kényelmes is mint 1 fotel. Én egyész
nap eltudnék ülni a robim nyergében. Habár ez relatív mert aki szereti a motorját annak ugyanmindegy
hogy ül rajta mert mindenképp kényelmesnek találja.
Nah csak igazad van 35 kw-ig és fölötte
Értelmezési bajaim voltak... ha 25 kw-ig tart a Korl. A, és 35 kW-tól kezdődik az A, akkor mi van aköztes értékkel? Valóban igaz, hogy az A-hoz léegalább 35 kW-os gép kell a vizsgán.

Ez volt a szőrszálhasogatás része a dolognak. Tényleg semmi jelentősége, és én is rosszul olvastam.
Én sohasem robogóztam. Egyszer próbáltam, de alig bírtam egyenesben tartani.
Nekem a kezdet Babetta és Simson volt...
Vagyis helyesnek helyes csak hiányos. Ha így gondoltad akkor teljesen igazad van
Ha megnézed nem írtam adatot Csak annyi hogy korlátozott teljesítményű... Olvasdd el még1*
Hali!

Figy! Nekem személy szerint nincs bajom a robogókkal. Nekem is volt sok. DE ami tény és nem lehet változtatni rajta: fotel szerű üléshelyzet, automata váltó, elalvós vezetésélmény. Könyörgök ne tekintsük már motornak, aki eddig robogózott az nem tud még motorozni. Ha pedig robogózol akkor elméletben nézz utána mi hogy megy váltás kanyarodás stb. Nekem első alkalommal egész jól sikerült mennem váltós 125ös motorral 5km lefulladás nélkül. De mindez nem azért mert annyira tudok, hanem azért mert már 2005 óta olvasom ezt a fórumot és egyéb motorozással foglalkozó oldalakat. DE MOST NEKEM IS MEG KELL TANULNOM MOTOROZNI. Ugyi az NSR nem egy kezes bárány robogókhoz képest. Jah és abban teljesen egyetértek hogy ez az első lépcső, de majd a 125öst tekintsük motornak. A Burgmanról, NExusról annyit, hogy azok MAXIROBOGÓK. SZVSZ
A Mercivel és Bömbivel kapcsolatban tutira igaz
Fepi!

Az adat nem helyes. A korlátozott A csak 25 kW-ig érvényes. (vagy max. 0,16 kW/kg)
Hali mindenkinek!
Elöször is nem azért kértem ezt a topicot, hogy most mindenki szidhassa a másik
anyukáját, úgyhogy aki csak ezért jár ide azt kérném hogy inkább ne írjon semmit.
Az a lenbövilla meg blokk dolog teljesen típusfüggö. Van amelyiknek a vázhoz van rögzitve
a blokk, és a variátorház az ún. lengövilla, van amelyiknek lengövillája van, és arra van
felfogatva a blokk és azzal együtt mozog a variátor.
Azok kedvéért akik azt hiszik a robogó nem motor azok kezdhetik felsorakoztatni az érveiket
de nem anyázás formájában mert arra senki se kíváncsi.
Ha az automata váltó a baj, akkor az S600 merci és a bmw7 az meg nem autó, hanem full
extrás rokkant kerekesszék. (elnézést a durva fogalmazásért)
Ha a kis hengerürtartalmu motor a baj akkor az 50es 25ös gyorsaságik ugyanúgy nem motorok.
Ezzel nem áll szándékomban bántani senkit se, de most egy motor jó tulajdonságait
nemkéne annak hibái közé felróni.
És még egy utolsó kérdés: azok akik azt gondolják hogy a robogó nem motor, azoktól
szeretném megkérdezni, hogy a burgman650 a nexus500 és a gilera gp800 azok mik?
Ja és az integetésröl. Én személyszerint debreceni vagyok és mindíg intek annak a motorosnak aki szembe jön. Lényegtelen hogy milyen gépen ül. Tapasztalataim szerint csak az int vissza, aki a
forgalomtól nem látja hogy min ülök, de ha nyílt az út soha sem intenek a nagymotorosok.
(Nem is tudom miért) Ha meg a gyorsaságisok intenek 1 robogósnak és az netán nem intene vissza
az nemfeltétlen azt jelenti hogy utálja őt. Lehet hogy nem vette észre, vagy még nem régen van a
forgalomban és idö kell neki amíg rájön a motoros kultúra ezen szokásaira.
És 80%-ban az utóbbi érvényesül. Ja és nemhinném hogy mindenki 1000es sportgéppel kezdett.
Várom a hozzászólásokat. Jó idöt mindenkinek és hátszelet!!!
Szóval aki megnézi a jogsiját már akinek van (nekem sincs A-s) 4 kétkerekűt különböztet meg: M moped (segédmotoros kerékpár - a hangsúly a kerékpáron); A1 !!!!KIS!!!!Motor Ak Korlátozott teljesítményű motor; és a NAGY A: 35 kw. felett motorkerékpár. Úgyhogy ne csináljunk már a robeszokból 35 kw musclemaschine-t. Egyébként mindannyian beszopnánk ha csak A1-el lehetne robogót vezetni, örüljünk hogy léteznek robogók, nekem is volt / van. A legjobb buli. Jah és ha ügyes vagy azzal is összevissza tudod törni magad...
tömegverekedésben benne vagyok
áháá, most hogy mondod
Ennyi...
nekem a robogózás erről szól