Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Bocsi a beszolásért de a Robogót szerintem akkor érdemes venni ha csak városban használod én probáltam egy 50-esel turázni
Akkor írd le nekem hogy mi volt olyan rossz mikor azokkal mentél.
És azt is hogy mi olyat nem adott vissza mint egy gyorsasági.
Ez viszont dícsérendő hogy nem a szüleid tolják alád a mocit. Ottvan skert15 600as gixer 16 évesen pff Én nem azt mondom, hogy az NSR-t saját erőből vettem, de csak egy kicsit kellett megpótolni a pénzem.
Figyelj már mentem elég sok robesszal. Mentem runerral is, full tuning SR-rel is de neeem az igazi...
Na most a topic nem értelmetlen, mert nemcsak téged akarlak meggyözni.
És azért vettem 50est mert mióta az eszemet tudom elég peches vagyok bizonyos téren.
És ha akkor 125/50-t veszek már rég nem motoroznék ugyanis 2hetente legalább 1szer
megállítanak a rendörök. Sött kpm is állított meg. Még mákom volt hogy fojtott volt a kicsikém.
És azért nem vettem rendszámosat mert 18 évesen nem volt havi keresetem és hát mit veszel
ha a szüleid nem támogatnak semmivel.
És ezek után csodálkozol hogy van aki jódolognak tartja a robogókat?
Amit te müveltél szegényekkel az nem robogózás.
Egyszer találkozhatnánk és szivesen kölcsönadnám az enyémet.
Én biztos vagyok benne, hogy belátnád az is ugyanúgy visszaadja a motorozás érzését.
Jah és ugye a normális robogókra mindig sajnáltam a pénzt. Egyébként írtad, hogy van A-s jogsid. Miért em vettél inkább CBR 125-t? Alacsony fentartási költség, kis fogyasztás és az ugye mégiscsak visszaadja a motorozás élményét és nem kéne egy ilyen értelmetlen topik
Hát az úgy volt.... Szóval Imádtam robogózni, de ugye nem rendeltetésszerűen használtam. Munkaidő kötetlen, mentem mint a töketlen. Szóval voltam vele határba, krosszpályán egykerekeztem, stopiztam borultam, gumit füstöltem egyebek.
De miért kellett 5 robesz? Meghaltak alattad vagy válogatós vagy vagy mi?
Engem sokat piszkáltak és még most is piszkálnak hogy félmilláért vettem egy 50est.
De legalább jó 50es. És nem túrok könyékig az olajban. Én is válszthattam volna hogy veszek
használtat de megkímélt 50es olyan mint a fehér holló.
Én is ezt tartom szem elött. Egy kicsi robogó nem veheti fel a versenyt a gyorsaságikkal.
De városon belül a forgalomban már igen. Ugyanis mindkettövel szinte azonos tempóval lehet haladni,
de mire célbaérnek még ha a gyorsaságis hamarabb ér be 10mp-el érdemes megfigyelni hogy ez kinek
mennyibe került. Azthiszem erre mindenki tudja a választ.
A haladásról annyit, hogy az 5 robesz 1 év alatt volt. 14 és 15 éves korom között. Ugye 15 évesen nem vezetrhetek 125öst, a 125/50-t nem komázom.
Figyelj valamit kifelejtettem. Valamilyen szinten igazad van... Egy robesz is megy 80-90-t akkor lehet egész élvezetes, de ha oda kell lépni 90-nél akkor gáz van. Pl. Debrecen-Nyíregyháza táv Mito-val 18 (160-180-al csavart végig) perc volt havernak igaz vissza már csak 100-zal tudott jönni mert elment a kompresszió.
Erre az 5 robogóra nem lennék büszke. Normális ember kismotor után lép a következö lépcsöre.
mondjuk egy 400asra. Nem az hogy vesz mégegyet megy mégegyet. Haladni kell a nagyobbak felé.
Ha nektek az jelenti a motorozást, hogy szarrányúzzátok a gépeteket, és 180ál már kiköpi a dugóját
akkor csak nyugodtan. Az igazi motorozás nem ez. Ez csak versenyzés.
Bakker 5 robogó után ne magyarázd már meg nekem hogy milyen a robogózás. Köszi.
Azért ezt a harmatos NSR-t kikérem magamnak. 180CCM es az enyim!!! Ja és haver szerint akinek 21 125ös mocija volt (szerelő) kb úgy megy mint egy folytatlan RS. Erről ennyit. Persze nem széria NSR-re gondoltam, hanem az enyémre.
Na ez a nagy baj hogy a motorozás érzését nem lehet leírni.
Lehet hogy egyesek nemhiszik hogy a robogók nem adják vissza a feelinget,
de ez legfeljebb azért van mert nem szeretik a robogókat.
Akinek nem megfelelö a hozzáállása az sohase fogja megérteni a robogózást.
Ha hirtelen meg akarok indulni akkor inkább felbaszom a kuplungot.(de nem elesésig)
Különben nem a teljesítmény meg annak a leadása a lényeg. ugyanis a gyorsaságik
ki vannak hegyezve rendesen, a robogók meg nyomatékra hangoltak.
Elismerem telsesítményben nem veszik fel a versenyt, de nem is azért találták ki öket.
bár nem feltétlen egy harmatos NSRt hoznék fel példának.
illusztrálni jó, de lássuk be, egy katalizátor nélküli evo vagy rs azért "picit" jobban megy.
a helyzet viszont igaz, a 125ös néha több mint az 500as...
egy atom kihegyezett 125ös sportmoci elég nagy meglepetést tud okozni annak aki pl átül egy nagyobb túra-tanuló mociról.. tényleg beszarathatja az embert power felett.

A másik amivel nagyon nem értek 1et, azt írtad, hogy visszaadja ugyanazt az élményt a robogó, mint a motor.. na ez így ahogy vagy SÜLETLENSÉG. soha nem adta vissza, és nem is fogja.. SOHA!!!!!! aki komolyan motorozik az ezt tuti belátja.
Nah akkor sor2 (ER5) 4t = LINEÁRIS teljesítményleadás
NSR 1 henger 2t power szelep =Összevissza alulgyenge felül para teljesítményleadás
Mert az egykettes zizi a legszebb nekem.
Ne mond már nekem hogy egy 125ös félelmetesebb mint egy 500as. Ezt nem hiszem el.
Ha ilyet állítassz még nem ültél nagymocin.
És én se csajozásra vettem, csak azt mondom hogy a barátnödet ugyanúgy viheted rajta mint a többi gépen.
Ahogy láttam a képeidnél nem 1 Burgman az álmod... Miért?