Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok a válaszokat!
Igyekszem még a tavaszi szezon előtt eladni, bár nagyon megszerettem ezt a járgányt.
De nem akarok magamnak bajt, én a tiszta dolgokat pártolom.
Mindenkinek szép napot, és vigyázzatok az úton.
Üdv.
Szomorú,de ezt mielőbb tisztázd,mert sokba fájhat. Innen többet sajnos nem tudok mondani.
Vagy csalsz tovább és kicseréled az órát egy 50ccm-esére, és akkor a laikusok nem tudják megmondani, hogy mekkora ránézésre. Aki viszont már látott ilyet, az nemcska a motorszámról, de az alvázszámról is meg tudja mondani...
Hát ettől félek én is most már ! Két év óta járok vele, eddig nem foglalkoztak velem.
De most a bogarat a fülembe tették , fizetni nem igazán tudnám a büntetéseket, inkább eladom a járgányomat, és veszek egy kisebbet .
Bár ez műszakilag pöpec, semmi bajom nem volt még vele.
Sajnálnám.
Az 50 ccm-es runnernek 80 km/h-ig van skálázva a kilométerórája. A 125 ccm-esnek és a 180ccm-esnek 160 km/h-ig. A tied biztos, hogy nagyobb és a rendőr ránézésre megfog vele...
Még valamit:- Van-e valami jelzés valahol a robogókon, ahol fel van tüntetve, hogy hány ccm-es ?
Én eddig még nem találtam rajta.
Szervusz István!
Örülök, hogy ismét jelentkeztél .
Nem viccből kérdeztem ám ! Az én Gilera-mnak van 180- as km-es határa.
Azért kérdezem, mert egy srác azt mondta nekem, amikor körbenézte a járgányomat, hogy ez vagy 125-ös, de inkább 180-as ! /Én ennyire nem ismerem a robogókat !/
Van ebből a tipusból 180 ccm-es? Nem szeretném ha a zsaruk megbüntetnének mert nekem csak 50-es adásvételivel adták el. Ill. a fiam cserélte be a hajójának árába .

Szóval ezért kérdeztem, Egyébként én 80-nál többet még nem mertem vele menni, mert olyan mint a golyó- úgy megy. Valójában a 60-at szereti nagyon !
Veled mi van egyébként, írhatsz magánban is !
Szép estét mindenkinek,
Szia Tyúkanyó! Ilyen csak a mesében lehet. Van gilera runner ami 180 ccm-es, de az sem 180-at megy. Az eget akarod ostromolni ?
Szép estét mindenkinek !
Srácok egy kérdésem lenne, itt úgyis sok robogós-motoros van !

- Tudjátok-e melyik régebbi tip. Gilera Runner-nak / kb. 97-99-ig/ van 180 km végsebessége? Már mint a km- óráján a kijelzőjén .
Segítsetek már nekem ezt kideríteni !
Fontos lenne !
Előre is köszi a figyelmeteket !
Sziasztok!

Eladóvá vált egy Honda Dio vázba épített 100 ccm Peugeot Speedfight 2T blokkos robogó:
Honda Dio 100 ccm
Üdv fórumozók.
Honda Dj1r robogóhoz keresek idomokat. Konkrétan hasidom,taposóidom meg első idom kellene. Akinek van ne tartsa magában mert régóta nem találok hozzá sehol.
Errefelé is van szr út pedig két számjegyű. A Pápa - Győr közötti 83-asról van szó egy szégyen.
nem rossz az sima úton, boltbamenni tök jó
csak jár vele az anyjához aztán a 4 számjegyű úthálózat felénk minden csak nem sima
Az az apró kerék a robogóknál nekem sem tetszik! Egy rendesen felújított Simson 40-50-es sebességre ideális! Főleg, ha nem sietek sehova.
ezeket a kis berregőket kár fullon járatni akkor is lassú
van pár nagyobb a gépparkban azokkal jobban lehet haladni
a szimó meg nosztalgia, idén mentem vele kb 20km távot
robogóval meg asszony téblábol, bár már nagyon mondogatja hogy cseréljük el egy 16os kerekűre, de a szimót valamiért nem kedveli
Bárki bármit mond, az egyik legigénytelenebb motorok egyike. Egy karbi pucolás 15 perc. Ugyanez egy robogónál arra se elég, hogy megtaláld a karburátort. Mikor minden klappol azoknál is, nagyon jók, de mondjuk egy ilyen havas napon el lehet felejteni őket, míg Simsonnal ilyenkor is vígan lehet menni, már ha az ember bírja.
ilyen 40-45 között megyek vele, óra szerint
esetleg akkor húzatom ki kb 50ig ha a helyzet megkívánja, mtz-t előzni vagy ilyesmi
82es a szimó csapágyakat leszámítva minden gyári rajta, még meg sem volt fúrva
Megfázni se nehéz rajta , pedig nem megy 100+ al.
A kisebb utak és a sűrűbb hidegindítás nagyban növeli a fogyasztást az automata szivató miatt. Az enyém is megeszi a 3-4litert simán, de ha kocsival szaladgálnék az még többe kerülne. A topik címe találó, mert igenis motor a robogó, igazi kis praktikus mindenes, ami megkönnyíti az ember dolgát. Volt szimóm is, szerettem, az kevesebbet is fogyasztott, de arra már a szerelőtáskát kötögetni kellett, most az ülés elé beteszem és már megyek is. Nem is tudom miért nem volt eddig...
És nem is alapjáraton! éppen elgondolkodtam, milyen roppant kevés benzin megy a hengerbe fordulatonként egy másfél órás 75 kilométeres út alatt, emelkedőnek felfelé, miközben kb 3500-al pörög ?!
Azért nézz rá a gyertyára, hogy milyenre égeti, nehogy nagyon elvedd tőle a kenést, hűtést.
ami nekünk van 3kj az se eszik 3,5 alatt, ha erelve van inkább 4 fölött
a szimó kevesebbet eszik tőle, az simán elvan 2-2,5 literrel
Köszönöm Mindenkinek a válaszokat!
Ősszel elvittem szerelőhöz a robogót,kiégette a kipufogót mert teljesen e volt dugulva,valamint állított a porlasztón de azt nem tudom,hogy dörzsárazta vagy cserélte-e a főfúvókát. A lényeg,hogy fantasztikusan megy a gép csak a 2.8-as fogyasztás fölment 4-4.5 literre száz kilóméteren. A súbertűt középre állította ,visszatettem föntről a másodikba levegőcsavaron is tekertem ki,alapjárat hozzá állítva,és most tartok 3.5-4 liternél.
na ja
amit nekem adtak az is más méret volt mint ami benne volt, benne is hagytam
igaz nekem csak a tűszelep meg az alapjárat csavar kellett belőle meg a tömítés