Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az ut a szeles ut a szel a tavolsag es csak mi....nincs mobiltelefon internet... wild hogs baby!!!!
http://youtu.be/wRAJblggAHY
Azért ezt a köcsögös dumát elnyomhatnád egy ivó előtt ahol áll pár belőlük, kissé távolabbról megnézném.
Az én kis városkámban is van egy.
Hát ez az ha ritka az XX akkor X11-es nem is lesz egyáltalán. Csak 2002-2003-ban gyártották itthon is csak 1 embert ismerek magamon kívül akinek ilyen van. De vele sem találkoztam még sosem. Csak így a SM-ről ismerem.
Van itt minden. Szűkíteni kell a keresest.
Ja az árak magasak meg nekem is. CBR1100XX nagyon ritka úgy mint a hornet. Gixxer hegyekben meg 1000 RR is.
ez nekem is feltűnt oldalakon keresztül csak nagy köcsögös (Nagy hengeres a félreértések elkerülése végett) Csopperok sorakoznak. 300-as kerekű busán meg rendelésre készülő Európai rakétán és persze Csopin kívül van Amerikában más is ?
Nem vagyok túlzottan válogatós de ennyi borzasztó csoppert még nem láttam egy rakáson.
Könnyen vagy én egyetlen X11-est sem találtam
Hát nem is tudom. Nincsenek nálatok sem mélyrepülésben az árak. Váltós masinát 250 Forintos dollárral számolva 300.000 Ft-íg csak egy két gépet találni. azok is minimum 20 évesek. Azt hittem ennél olcsóbb motorozni Amerikában (persze az is igaz hogy gondolom a havi fizetés nem ... várjuk számolok ...500 $) dupla fizetéssel olyan mintha itthon fele annyiba kerülne minden. Félre ne értsd nem azt mondom hogy kolbászból van a kerítés csak sarkítottan számoltam
Ez jó,találtam egy F3-ast amit itthon vettem 4000 dollárért.
Érdemes lenne exportálnom.
Motorarakrol a itt erdeklodhetsz:
http://www.cycletrader.com/?cm...
Itt a Zip code lehet az enyem 33710 (postai iranyitoszam) es a keresesi tavolsagot a legnagyobbra allitani (nationwide)
Aztan a craiglists:
https://tampa.craigslist.org/search/mcy
Termeszetesen itt is lehet teruletenkent keresni. Ez az en korzetemben van.
Szerintem nem kell eltúlozni a költségeket.
Egy európai körútra is el lehet saját géppel verni 3-4 kilót.
Egy kéthónapos ilyen simán kijöhet a szervezett túra árából amiket láttam.
Csak nem kell 5 csillagos szállodát,túravezetőt,motorbérlést,kísérőautót meg az összes ilyesmit fizetni.
Motort venni nem tudom mennyi költség lehet azt inkább a kinnélőktől kéne megkérdezni de ha itthon is megkapja az ember 3 kilóból akkor kinn is ki lehet ilyesmit fogni,persze nem full új hathangszórós minibár méretű fejidomos hárlit az tény,csak egy olyan kell amire felköt az ember egy vízhatlan hengerzsákot és hajrá.
Mondjuk nem izgultam eddig sem egy darabig még nem kell hogy ez problémát okozzon nekem. Mármint hogy hogyan fűzzem fel a 20 napos amerikai motor túrám állomásait. Hacsak nem végre kifizet a Jóisten egy telitalálatos Euro lottó nyereménnyel a héten :-)
Nos mint mondtam jól kell megválasztani az utitervet.
De ja a középnyugaton sok a síkság azt át kell hidallni.
De azért van ott pár kisebb-nagyobb hegység is mind a keleti mind a nyugati parton.
Egy fruskói 1-es útas kaland nem lehet rossz vagy végig californián,aztán ott a Kennedy űrközpont,key west azzal a híddal,egy halom nemzeti park,grand canyon és még sorolni lehet az útbaejtendő dolgokat.
Ez a neheze úgy felfűzni hogy ne féljen az ember a berozsdállt kormánycsapágytól.
Az a műsor engem sem érdekel igazán. Néha megnézem ha olyan kedvem van de nem csak az ő műsorai az alapok. Egyszerű következtetés volt. Hosszú sík terepeken felesleges kanyarokat építeni ezért gondolom hogy így tagolódik fel az utak kanyar sűrűsége. Pl ha már a celeb szóba került nem rég volt a Balkáni kalandja. mindíg azzal jött hogy Horvátország unalmas mert egyenesek az utak meg jó az idő. Nyáron pedíg nem ázik rommá 5 percenként. Tiszta hülye én a Horvátországot imádom imádnám motorral. Ha egyenest akarok akkor part mentén az van ha kanyarogni akkor hegy felé fordulok és 20 kilométer után a szerpentineken vagyok. Idális minden szempontból.
Volt kint egy ismerős motoros aki végig gurult a 66-oson ilyen fizetett túrán , vegyes véleménye volt a kalandról !
Azért én besz@rnák örömömben , ha ott gyüjthetnék a 66-oson vegyes érzelmeket !
Huhh a Henry Cole féle motoros celeb rinyálás nem mérvadó.

Amúgy lehet szervezetten fizetett vezetővel lenyyomni egy 66-os utat........http://www.panaco.hu/utak/Rout...

De 1,3 mill az nagy pénz 16 éjszakáért.

Hugom tavaly kinn volt ismerősöknél Boston környékén és mondta hogy elég jó áron lehet vadászni repjegyet.
Én egy olyan távlati tervként 2020-ig úgy törpöltem hogy ha megkérem az ismerőst ő felderíti a terpet eladó motorok iránt,foglal egy motelt egy hétre,odautazok.
Ha lehet nem sok pénzért valami közepes nakedet beszerezni a megbízható japok közül akkor megvenni és szépen nem államközi autópályák érintéséve elcsorogni körbe az országon ennyi pénzért.
Persze alap hogy meg kéne tanulnom angolul,jó előre letervezni a célpont listát,utitervel legalább naggyából de nem kivitelezhetetlen hogy ne legyen benne hosszú és unalmas egyenes de azért nem csak ebből áll szerintem.
sziasztok.

Mivel értelmesnek mondható diskurzus zajlik ebben a topikban így becsatlakoznék egy kérdéssel. Jól érzem Amerika kapcsán a hogyha valamilyen más jellegű motorozásra vágysz mint ahol éppen vagy. Értem ez alatt hogy gondolom Délen inkább széles és nyíl egyenes utak vannak míg Észak, Észak-Nyugaton a hegyek között meg csupa kanyar. Szóval ha az egyik helyen a másikra vágysz akkor az sok sok kilométeredbe kerül. Nem túl egyhangú így motorozni ?
Lehet rosszul érzem de bele bele kapcsolok egy egy ilyen kirándulós műsorba és valahogy nekem ez jön le.
Kövezzetek meg de pont ennek kapcsán furcsálkodom néha ezen a 66-os út "mánián". Persze kultikus meg minden értem is ezt a részét de nekem valahogy mindig úgy tűnik hogy semmi más csak egy rohadt hosszú nyíl egyenes aszfaltcsík. akkor inkább a sárkányfaroknak nevezett szakasz.
Az ilyen Youtubos videókban is mindig csak az van hogy a pályán hogyan fittiznek keréken az arcok. Biztos van kulturált motoros közösség is de így innen az őshazából nekem nem ez jön le.
Persze tévedhetek is.
Bakker, kicsi a világ ! Én Tampában voltam két éve, a környéken dolgoztunk (meg később még vagy hat államban ). Voltunk St. Petersburgban is, igaz, csak shoppingolni . Tetszett, hogy januárban is napozni lehetett a sarasota-i tengerparton ...
ha ha ha nem hiszem de lehet vakarna a fejet egy darabig hogy milyen bolygorol valo. Itt floridaban nincs elol rendszam az auton igy van aki a kendvenc csapatarol tesz egy tablat vagy az aligatoros videkrol egy olyan tablat.
https://www.google.com/search?...
Es van olyan aki otthonrol hoz egy tablat mondjuk nemet az illeto es egy muncheni tablat rak fel. A rendor itt figyelmen kivul hagyja. De azert kivancsi lennek mit szol ha egy magyar rendszamos motort lat. Megkerdem rendor haveromtol.
Akkor kell vízum ha hivatalos úton, (munka, stb) vagy kint. Ha csak kirándulni-motorozni, akkor elég az ú.n. "Eztát" kiváltani, ami állítólag sokkal egyszerűbb mint a vízum, nem annyira macerás a kérdőív, és elbeszélgetés sincs a konzullal. De ezzel nincs bővebb tapasztalatom, eddig csak vízummal voltam.
Ilyesmire nekem is lenne kedvem, ha valami körvonalazódik, és ha nyílt a túra akkor szóljatok.
Magyar rendszámért lelő a ranger?
Meg az hogy magyar rendszámos motorral gurulós amcsiban. Azért nem mindennapi mint ahogy látsz német autót magyarba. Otthon a fotókkal dicsekedni.....hú az az igazi a motor a Los Angeles Hollywood tábla előtt parkol.
Meg persze a saját motort ismeri gazdája.
Kölcsönzés is megy. Akkor nincs gond a szervizre, adasvetelre, szállításra.
Szia Zoli!
Nem tré a feltételezésed, csak én nem ismerem az amerikai motorosok stílusát, ergo mit várjak a használtmotor piacon. Persze most nem arra gondolok, hogy közlekedett, hanem a kötelező olajcserét frankón megcsinálta, vagy tényleg rendben van a vas... Ha ebből indulunk ki, Isten tudja, hány gazdája lehetett így az olcsó vasnak, és azok hogy bánhattak vele.
A saját motor kivitele meg egy feeling. Most mindentől eltekintve csak gondolj bele, hogy a 66-oson nem csak Kaposvártól Pécsig szaladsz a sajátoddal, hanem Chicagótól Los Angelesig. Mennyivel másképp nézel a motorra, mikor hazaérsz, a sok közös emlék, satöbbi...
Egyébként tisztában vagyok, hogy az én verziómnál bele kell nyúlni a tárcába. Van, akinek belefér, van, aki szerint felesleges hercehurca.
Hát nem vagyunk egyformák.

Vízum szerintem kell...
700-1000 dollár körül lehet értelmes használt motort venni?
Egy olcsó repjeggyel szerintem jobban kijönne mint bérelni,vagy elvitetni a sajátot.
Plussz kötetlenebb,bazinagy az ország sok látnivalóval,jó sok idő kell hozzá.
Egy hónap is kevés lenne,a tura végén meg elpasszolni a motort ár alatt.
Ilyesmire még kedvem is lenne.

Most kell vízum egyáltalán vagy már nem?