Szia,
nekem lesz egy eladó, de szerintem csak a május végi túra után.
Eladás oka: júniusban jön a 3. gyerek, úgyhogy az idei szezonom pihis lesz, és amíg úgysem motorozom, ráérek rendelni egy KTM 790 Adventure R-t, és nem fog fájni, hogy lassan ér csak ide!
A motornak én vagyok a második tulaja. Az első tulaj egy barátom, aki 0km-esen vette Pécsett az akkori Aprilia szalonban, és 10 év alatt 10ekm-t tett bele, ezért vettem meg tőle. Ő szervizbe hordta, mindenről megvan a számla! (Vásárláskor átadta nekem, és én eltettem mindent!)
Én azóta elég sokat használtam, most olyan 28-29ekm van most benne!
Mióta megvan a motor, minden tankolását írtam táblázatban, amit elküldök majd az érdeklődőknek, és az összes tankolási blokk is megvan! Ez azért fontos, mert a motorkijelzője tavaly augusztusban beázás következményeként elektromos hiba miatt tönkrement! Próbáltam megjavíttatni, és hónapokig mókolta egy motorelektronikai-műszerész, de nem sikerült neki, így új kijelzőt kellett vennem (gyári ára 700€)! Az új műszert nemrég beépítettem, a gyári kulcsokat magam tanítottam fel rá, és 0km az óraállás! Az óracseréről hivatalos, márkaszerviz által kiállított dokumentum is fog készülni, ezzel is bizonyítva, hogy nem óratekerés történt.
A valódi futásteljesítményt ezen felül még GPS útvonalakkal is igazolni tudom, mert motorozásaim nagy részében használtam nyomvonalrögzítést rBiker vagy MotoGlobe alkalmazással (profilom nyilvános). Azt hiszem ezekből már látható, hogy nem egy külföldről (óratekergető nepper által) behozott romhalmazról van szó! :)
Mivel a motort terepen is használtam, ezért vásárlást követően szinte azonnal raktam rá védelmet (nagyrészét linkeltem már, a facebook oldalamon fent vannak):
- első bukókeret, ami védi a vízpumpát is (egyedi tervezés)
- hátsó bukókeret, ami táskatartó is (egyedi)
- 3mm vastag magnézium-alumínium ötvözet haspáncél (nagyon egyedi)
- gyári tankvédő bőrborítás
- gyári tanktáska, ami a bőrborításra csatolható
- MotoDetail Top Case 48 literes doboz
- oldalsztender-szélesítés - hogy ne süllyedjen/dőljön el laza talajon a motor
- gyári Akrapovic kipufogó, amiben 15ekm van, ezért magam cseréltem benne ki a tömítést
kb. 850eFt a motor jelenlegi értéke,
Ezen felül az alábbi extrákat adom hozzá, ezek nélkül nem elvihető (első szám a gyári ár, második amennyit én felszámolok érte):
225eFt->115eFt kijelző
180eFt->100eFt a bukókeretek összértéke
50eFt->15eFt középállvány
29eFt->15eFt a gyári tankborítás
27eFt->15eFt a gyári tanktáska
14eFt->10eFt kínai kézvédő
Tehát a motor vételára 1,1MFt.
Vettem hozzá gyári Akrapovic kipufogót is, aminek a gyári ára kb. 300-350eFt, de természetesen én csak 150eFt-ot kérek érte, azonban ezt nem kötelező megvenni! Ezt bármikor el tudom adni külön is!
A motorban lassan esedékes lesz az olajcsere, ezt amit szívesen megcsinálok, de én mindenkinek azt javaslom, hogy cserélje le saját maga, vagy cseréljük le együtt! Akkor az lesz benne, amit az új tulaj szeretne, és ha a saját szemével látja, hogy belekerül, akkor tuti benne van!
A motorról készítettem tavaly egy videót is:
A motor életútjáról pedig egy estimesét csináltam a gyermekeimnek korábban (ez egy altató mese, szóval ne várj pörgős videót!)