Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én levettem a deknit, és utána láttam, hogy nem kellett volna!
Szia Tomika, akkor elvileg a csavarok helyén belehet nyúlni és kiakasztani? Te már cseréltél igy? Nekem ez a motor még friss, most ismerkedem vele, csak a kuplung bowden kivan szőrösödve és félek hogy elszakad. Köszi.Szasanyi
Nem kell levenni, arra vannak a kis fekete csavarok műanyagból dekniben.
Csetényben van. nem is tudom mennyivolt. 2-3 ezer pénz.
Sziasztok ,kérdezném hogy a kuplung bowden cseréhez le kell szedni a teljes kuplung oldali deklit? Esetleg cim hogy hol vehetnék bowdent SOS. HELP! Köszi
hahó.

motorvédő müa. nincs valakinek eladó?
már csak ez hiányzik a paripáról.
Hello sziasztok!
Egy kérdésem lenne, kb mennyibe fog kerülni nekem a lánc és fogaskerék csere? Mert ma néztem, hogy elég durvák a fogak a hátsó fogaskeréken némelyik félbe törve valamelyik teljesen letörve meg én is jó lenne ha mondanátok 1 kb árat mire számítsak!
köszi!
Na csőváz, nem nemhiszem hogy annyira olcsó volna csak babona
Meg a 125/50 ről annyit hogy nincs az a hülye aki elhiszi neked hogy ez a moci 50 es, ugyhogy akkor vedd meg ha apád a rendőrkapitány vagy legalább rendőr Vagy ha csak földúton fogod használni ,mert ha elkapnak az nagyon sok para tud lenni, nembeszélve arról hogy mennyi pénzbünti!
Mééé olyan jó áron van? Hallod 5000 nél nem a power érzed csak a kétütemű 5000 kezd el húzni. Ha kikötnéd a powert akkor is ott lenne 5000nél az a megindulás. A powernek olyan 7100 nél kell nyitni. De modnjuk ezt onnan tudod hogy ha 5ben a fordulatszámmérő órát 10 ig el tudod pörgetni akkor nem lesz baj sem a kompresszióval sem a powerrel. De a 17500 km ről annyit hogy ott már érdemes lenne a dugót magadtól kicserélni, de még ha nem is a dugót akkor a tűgörgőt, mert az nem szokta bírni, meg megnéznéd a dugó, henger állapotát, ha jo akkor tűgörgő kicserél és akkor szerintem még olyan 25e ig jó vagy a motorjával. Ha szétesik a tűgörgő akkkor viszon szétver dugót hengert rosszabb esetben főtengelyt is, jah megha szétszeded, akkor raksz rá két uj gyűrűt aztán az sem rossz. Körülbelül amúgy a hengert lehúzni, olyan 1 óra. Szal ha ügyes vagy 3 óra alatt túl vagy rajta. Visszarakásnál kell vigyázni hogy a gyűrűt ne törd el és nem kell parázni ha nem indul be elsőre, hanem hagyni hogy az önindító hagy pörgesse egy kicsit.
az alábbi emberkénél sok alkatrész van
bontottak
Név: Troják Zoltán
Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20
Telefonszám: +3630/855-7633
a tuareg forumon nemrégen volt egy link megadva.
ott vannak rajzok.
Ismét én vagyok ha tudna valaki pontos technikai adatokkal és valami dokumentációval( könyv, link bármi)szolgálni azt nagyon megköszönném .
Szeva, nem vizsgás a moci 17800km van az órában,a tulaj szerint nem rég volt dugó stb. cserélve . kipróbáltam szép a hangja jól is húz ,kb:5000-nél nyit a power. A lánc és a lánckerekek gatyák nagyon.a gumik még idén elmennek .Nekem tetszik. Ja:97-es Rotax blokkos az ár még nem publikus ha megvettem elmondom.
igy, igy.
az olajon soha nem szabad sporólni.
az enyém bejáratás után minden sebeség kihúzatva 155 km/h.
tuareg alkatrészt hamarabb találsz hozzá, sok minden ugyan az.
de ha egyszer valamihez hozzányulsz akkor utánna jön a többi.
megnéztem én is azt a gépet és szerintem elég zsír.
mindenképpen próbakőr temposan de vigyázz mert a fék tud meglepetést okozni
Meg arra mindig figyelj oda hogy a különolajzó rendesen nyomja az olajat és csak full szintetikus olajat használj mert akkor lesz hosszú életű a blokkod!
Ha nagyon sok pénzed van akkor az italmodo.hu rol rendelhecc vadi új cuccokat, de vannak olyan árak hogy beszarsz. Ezekhez leginkább elektronikát nehéz szerezni, úgyhogy azt nézd meg hogy jó e a fesszabályzó, eleget tölt e vissza, ha elektromos a power( Vagy ha vákumos is) akkor nyit e rendesen. Többször önindítózz rá, hogy néha nem e akad meg az önindítója, nézd a csapágyakat meg ilyesmi. Tetszik nem tetszik ezek a motorok olyan max 20000 mennek egy dugóval szal meg kell nézni mennyi van benne, habár azt úgysem fogják őszintén megmondani hogy mikor lett benne cserélve a dugó, valszeg azt fogják mondani hogy még bejáratós és most lett cserélve. Nézd meg hogy a telók nem e eresztenek és a féktárcsák nincsennek e hülyére kopva, működnek e a visszajelzők. Nem tudom de egy 125 pegaso ha már megy olyan 130 körül akkor nagy baja nincs, szal érdemes kipróbálni, de csak a megfelelő helyen, óvatosan. Én ezeket nézném még először. Ha ezek stimmelnek akkor meg lehet venni. Mennyiért árulják? Műszakis? Írj már egy pár infot rólla!
Szombaton megnéztük elég jónak tűnik.leszámítva egy két kopó alkatrészt (gumik, lánckerék) egyébként egyben van.Kérdésem .te hol vásárolsz a tiedhez?
Szia igen.
a 6-os könél állót veszed meg?
király
Sziasztok ,és üdvözlök minden Apriliást. Egy kis segítséget kérnék tőletek. A közel jövőben(Augusztus végén) szándékozom venni egy Aprilia Pegasao 125-öst 97.es Rotax blokkos mocit. Már meg van a "drágaság" vagyis le van foglalózva. Tehát ,teknikai infókat vagy ha van valakinek dokumentációkat szeretnék kérni tőletek,és bíztatást, hogy király ez a tipus. Előre is kösz. Üdv. mindenkinek:Szasanyi
a kipuf tönítés is kifúj , de itt a környéken csak rendeléste tudnak pakolást hozni és az 1hét.
ramagyul méz ki.
kicsit köpködi az olajt vagy mit.
ja szerelgetés van , az a rohadt benzin szintmérőt már 22x szedtem ki mert mindig szivárog . de legalább mér nem világít állandóan a narancs.
vagy inkább világitana
jah...mi holnap indulunk Brno...aztán kövi 7en..akinek van kedve gurulhatnánk egyet nya?
Én tartom a frontot dehat nem ir senki senmmit, szerintem mindenki motort szerel vagy nyaral. Az enyém most megy viszont a power elektronikám az megvan dögölve. Úgyhogy vagy kellene egy ballonos power vagy egy elektronika. Úgyhogy ha bárkinek van akkor gondoljon rám.