közben meg 2t köll)
)
vagy leírja az igazságot hogy milyen technikai háttér kéne...+max (reméllem itt nem kell reszelt henger stb társai)
az rs nek nemtudom mi baja van már felkötöztem a pover de még ígyis hol megy hol nem de 120 fölé nem meg 9e fölé sem se 34es karbival se 28assal jah meg a powörelektronika melegszik miért is ne... ez normális vagy rövidzárlatos? amúgy sztem mükszik
) ami sztem nem igaz. előbb utóbb a 600as súlya is eltűnik majd alattad. meg azt is furának tartom h éppen csak levetetted a 125öst, de a 160 as sebesség máris mókásnak tűnik. ha meg pályázásról és versenyzésről is beszélünk, egy elrontott mozdulat a 125ben és baszhatod az egészet! mig nagmotorral azért lehet még korrigálni!
de most komolyan....
jah és gyári légszűrővel megyek benne a betéttel!