{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5504464] 2018. 12. 12. 10:51
szotyii
írtam privátban !
[#5503989] 2018. 12. 10. 13:41
bszentgyorgyi
És van egy DellOrto VHSB 34-es karburátorom is, ennek az ára 17.000 Ft.
[#5503988] 2018. 12. 10. 13:40
bszentgyorgyi
Sziasztok! Eladó RS 125, illetve Rotax 123 blokk bontott alkatrészek. Csak a képeken látható alkatrészeim vannak!
[#5503960] 2018. 12. 10. 11:54
lazlo
ujabb/ kevesebbet adtal el belole, kevesebb a szerviz tapasztalat?! nem vagyok kepbe csak kerdezem idaig csak 4utemu gepeim voltak. te mit javasolnal, ujabbat v regebbit erdemes venni? a te gepednek mi a szervizigenye? hany km-kent cserelsz olajat? esetleg dugot?
[#5503938] 2018. 12. 10. 10:17
szotyii
Mért lenne problémásabb ?
[#5502977] 2018. 12. 07. 10:03
lazlo
2009-tol gyartott rs 125-os mennyire problemas gep? hetvegen lenne hasznalva mint palyamotor.
Bp kornyeken Aszalos-ekon kivul tudtok valakit aki foglalkozik a szervizelesevel?
[#5502968] 2018. 12. 07. 9:10
Adee
Megnézheted, az olajpumpa beállítását. Nincs-e esetleg felakadva a bovden. Szokott lenni a pumpán, és a mozgó alkatrészen - amit a bovden húz egy jelölés, elengedett gáznál azoknak kb egybe kell esni(esetleg egy kicsit a több olaj felé állnia).
[#5502937] 2018. 12. 07. 6:56
Balazs022
Hali. Segítséget szeretnék kérni bárkitől aki tudja mi a megoldás, vagy van tippje. Szóval elég egyszerű. A motor nem pörög 9000 fölé. Viszont 8000 felett már csak kúszik. Addig rendben van minden. Van valakinek bármi fogalma mitől lehet? Gyertya? Karburálás? (Mondjuk köpi a kipufogó az olajat rendesen, lehet hogy telement, és az fojtja le?) Igazából tanácstalan vagyok. Ha már itt tartunk, tud valaki Budapest környékén olyan szerelőt akire ti rábíznátok egy motorgenerált? (meg ha már ott vagyok akkor egy arrow rendszert) A válaszokat előre is köszönöm. Ha faszságot írtam nyugodtan javítsatok ki.
[#5501548] 2018. 12. 01. 13:47
szotyii
Gyári alapméretes 53,97 es dugóval csak kivannak nyitva a csatornák mert én nem utcára használom az Rs-t
[#5501505] 2018. 12. 01. 9:34
Balazs022
Hali. Köszönöm a segítséget. Egyenlőre nem fogom kiszedni belőle. Viszont hosszútávon biztos vagyok benne.
[#5501477] 2018. 11. 30. 22:19
125tojáshéj
Gyári alapméretes lenne jó,szenvedek a hüvelyezettel..
[#5501464] 2018. 11. 30. 20:56
szotyii
Csak gyárit vagy esetleg módosított is érdekel ?
[#5501371] 2018. 11. 30. 13:58
125tojáshéj
Sziasztok,rotax 122 hengert keresek
[#5495828] 2018. 11. 06. 22:45
Vifferes
Sziasztok , sérült , kidobandó 122-123 hengereket keresek .....
[#5493922] 2018. 10. 29. 7:31
worosg
Üdv,Rotax 123 vízpumpa lapátot keresek-06705993855 csörgess meg visszahívlak.
[#5493921] 2018. 10. 29. 7:31
worosg
Üdv,Rotax 123 vízpumpa lapátot keresek-06705993855 csörgess meg visszahívlak.
[#5492598] 2018. 10. 21. 17:12
Adee
Műszakin nem mérnek a motorokon károsanyagot. Tehát ez nem fog problémát jelenteni.
[#5492585] 2018. 10. 21. 15:02
energy
Sziasztok !
Tulajdonosa lettem egy 2004 es Rs-nek
A végsebessége 125 km/h amit keveslek (volt már talmareplicám ami 165 at vitte)
Valaki vágott már ki ilyenből katalizátort?
Tudom hogy önmagában kevés kivágni ha nem karburálom utána stb. Engem az érdekelne hozott e jelentős javulást és hogy műszakin okoz e problémát a károsanyag kibocsátás növekedése?
[#5491950] 2018. 10. 18. 11:21
carlos11
Milyen, mennyiért, hol?
[#5491931] 2018. 10. 18. 10:38
orimoto
nekem elado
[#5491930] 2018. 10. 18. 10:37
orimoto
sziasztok rs4 hez kereéek ülést és oldalidomot 20 3779746 amúgy elado a motor
[#5488132] 2018. 10. 02. 17:08
carlos11
Sziasztok!

Nem árul valaki RS-t? Pályázni kellene.
[#5488057] 2018. 10. 02. 6:12
spinyo
Sziasztok RS 125 höz keresek valami jó kipufogót. 06704245771
[#5486542] 2018. 09. 24. 14:18
Zsotty
Szia! A Dadogás szerintem a zárt elektronika miatt lesz. Erőlködik 5000 környékén és egyszer csak átesik a fojtáson és meglódul. Ez az elektronika hibája lesz. Ha leveszed az ülést és hátrafelé benyúlsz akkor az elektronika végét kellene kitapogatni, hogy sima vagy érzel valami furcsát a felületen. Ha sima akkor nincs kinyitva az elektronika. Ha ragyás egy helyen akkor ki van nyitva és máshol lesz a hiba oka.
[#5486191] 2018. 09. 21. 19:20
Balazs022
Hello mindenki. Nemrégiben vásároltam egy 2005-ös aprilia rs-t. Gyönyörű állapotban van, viszont akadtak apróbb problémák, amiket nem igazán tudok hova tenni.

-Elsősorban a visszadadogással találkoztam. A motor az előző tulaj állítása szerint mindig 100.as benzinnel üzemelt. Akkor ugye jöttem én... És mivel a benzinkúton éppen nem volt 100.as, így beletölöttem a 95-ös Hypermegabenzint, ami minden adalékkal van kezelve, meg tudjamisén miért kerül 420 forintba.... Na mindegy, utána nem sokkal azt tapasztaltam, hogy a motor 4,800 és 5,500 között erőtlen, dadog, szenved. Utána pedig kilő mint a puskagolyó. Mivel nincs még meg valami régóta, így halvány lila gőzöm sincs, hogy hol keressem a hibát. A benzint azért mondtam, mert közvetlen utána vettem észre, viszont nem tudom, hogy előtte volt-e ilyen problémája. Ha pedig nem ettől van, akkor hol keressem a hiba okát? Talán gyújtás? Gyertya? Karburátor? Tanácstalan vagyok...

-A második probléma pedig valahol ott kezdődik, hogy a lánc körülbelül a földet verdesi.... Viszont, hogy őszinte legyek nem hiszem, hogy már utána lehetne állítani... Szóval milyen láncot ajánlanátok? Magam tegyem fel? (Ha lehet egyáltalán) Ha pedig nem akkor ki milyen szervízbe viszi? Pest környékén jó szervízt tudna valaki mondani?

-Igazából még annyit akartam kérdezni, hogy mennyire normális, hogy ameddig nem melegszik fel a motor üzemmelegre, addig ott szakad belőle a szürke füst ahol nem szégyenli? Miután bemelegedett nincs vele baj, viszont enyhén rendellenesnek tűnik....

A válaszokat előre is köszönöm. Ha valamit nem sikerült érthetően elmondanom, azért elnézést kérek.