, épezért vannak a blokkok gumiágyban, mert különben a mi generációnk meg se születhetett volna a vibrációk által okozott impotencia miatt
Van mégegy hasonló érdekesség amit észrevettem, főtengelyem is van kettő, egy fiatalabb meg egy öregebb, és ezek között is komoly különbség van "centírozásban" és térfogatban is, és a hozzájuk tartozó kiegyenlítő tengelyek is más méretüek-tömegüek, ezzel kapcsolatban a felvetésem pedig hogy lehet-e ezeknek hatása a teljesítményre, mert az én eredeti főtengőm az idősebb, és "kissebb", ezáltal nagyobb elősűrítési teret hagy maga körül, és a motorom valóban 11 kw ként jött ki,viszont mikor bele tettem a nagyobb térfogatút mintha erősebbé vált volna egy picit nagy fordulaton?
tehát érdekelnének engem a dugattyú gyári paraméterei, ha valaki tudna érdemleges válasszal szolgálni, azt nagyon megköszönném.
Ha nem volt világos akkor szívesen küldök videót a hangjáról!