Enyémre most vettem hengert,uj dugó szettet,vizpumpa felujitó szettet,összes blokk csapágyat-szimeringet,uj kipuffot lassan halad összefelé majd lesz róla galéria.
. Egy jóideje már így szellőztetem
, nem volt keret megcsinálni. Amugy ezt a felnicsíkot totál képtelenség felrakni azzal a segító szarral. Kb a 2 felni meg a kipu '' aprilia'' csiszolás volt 3,5 óra.. nem unatkoztam
. Ma végre tudtam menni vele pár kört.
. Volt egy kis bal(jobb) esetem az Rs-el. Eddig ismeretlen körülmények miatt felborult. Szerencsére aminek baja lehetett annak baja is lett. fékkar letört, kormány elgörbült, fejidom 3 helyen eltört, aztán a fejidom csúnyán megkarcolódott(gittelni kell) farokidom, oldalidom, lábtartó, index letört nagyából ennyi. A fejidomot újra kell fényezni, ugyan olyan lesz mint a gyári volt. Kipuffogót lefestettem, fejidomtartót lefestettem, felnicsíkot raktam, és kerékcsapágyakat cseréltem. A felnicsík felrakásánál bíztam abba a kis rávezetőben, dehát használni képtelenség
. Kézzel nyomtam rá.
Nekem is ilyen hengerem volt de 80-as.
kicsit feljebb 7000 ig húztam elszállt a kompresszió ez vajon miért lehet?