{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5491928] 2018. 10. 18. 10:34
orimoto
sziasztok rs4 hez keresek oldalidomot és ülést 20 3779746
[#5491925] 2018. 10. 18. 10:32
orimoto
sziasztok rs 4 hez keresek ülést és oldalidomot 20 3779746
[#5479257] 2018. 08. 21. 2:26
djbaro
sziasztok,mitől lehet az hogy meleg motornál csúszik a kuplung? hidegen jó csak ha bemelegszik akkor nem. köszönöm!
[#5464225] 2018. 06. 21. 10:14
matenagy01
Sziasztok!
Aprilia rs 50-ről lenne szó.
2008as évjárat, ha ráadom a gyújtást 5x villog a motor hibakód. Ez pontosan mit jelenthet? Interneten semmit se találok róla!
[#5461392] 2018. 06. 08. 20:26
virbo
Sziasztok,

Valaki meg tudná nekem mérni hogy a "pupos" RS50-nek milyen hosszú az első telója?
Vettem egy erősen hiányos vázat és most keresnék hozzá teleszkópot, csak nem tudom milyen hosszú kéne.

Köszi
[#5461324] 2018. 06. 08. 16:42
kelemann
Azóta lecseréltem az olajat Motul 5100 10W40-re, és lényegesen kisebbet ránt, 1-2 per járatás után már inkább csak hallani, mint érezni. A gyerek RS50-esén is cseréltem, de annak nem használt, gondolom azon már csak a csere segít, mert az ijesztően nagyot csattan egyesben, még 1-2km megtétele után is.
[#5460560] 2018. 06. 05. 18:57
atimol
Üdv-
Az én gpr-em is ránt egyet mikor 1 fokozatba kapcsolom, a kuplungon állítottam de nem lett változás.
Nekem a hideg indítás problémás, beindul majd leáll, ismét indítózás és a sziivatóval játszadozás után elkapja. Én szerelőt keresek BAZ megye, Sátoraljaújhely környékén ha valami tipp, megköszönöm.
[#5456333] 2018. 05. 21. 10:01
kelemann
Üdv
Nemrég vettem egy használt Derbi GPR 50-est (olyan, mint az RS 50 2006-). Nagyjából rendbe raktam, két dolog van, ami nekem nem egyértelmű. Az egyik, hogy melegen nehezen indul. Hidegen egyből elkapja. Betolni melegen is könnyen lehet, így nem tudom, hogy a hengernél, vagy az önindítónál keressem a hibát.
A másik, hogy hidegen, amikor először sebességbe rakom a váltót, akkor elég nagyot ránt a motoron, ha nem várok, vagy nem adok kis gázt, akkor behúzott kuplunggal is lefullasztja, akkorát ugrik. Később már nincs gond vele. Ez a kuplung lamellák hibája? Ha igen, akkor cserés, vagy várjak még vele, amíg nem csúszik?
[#5454223] 2018. 05. 14. 12:56
Gabor.gabor
Sziasztok! Érdeklődék , hogy 2003-as rs 50-re milyen első hátsó fogaskerék illetve lànc kell? Előre is köszi
[#5442537] 2018. 04. 08. 9:19
Marci01
Sziasztok!

Megbízható szerelőt keresek elsősorban a 11 kerben,, aprilia rs 50, karburátor beállítás, gákarból a bowden állandóan kicsúszik, átnézés...
köszönöm.
[#5442536] 2018. 04. 08. 9:19
Marci01
Sziasztok!
Pár napja vettünk egy 1998 as rs 50-es...a gázkar állandóan szétesik kicsúszik a bovden a helyéről,illetve most már be sem indul, mivel kezdő motoros vagyok nincs szerelő ismerősöm,keresek elsősorban a 11 kerületben megbízható szerelőt,aki átnézné , beállítaná.Köszi a segítséget.
[#5431484] 2018. 03. 11. 20:25
Csabcy
Sziasztok!
Van egy gömbölyű rs 50-em, milyen ennek a gyári karbija. Most egy 19-es delorto van rajta 100-as fúvókával de szerintem mindenből sokat kap, eszik vagy 5L-t és alacsony fordulaton erőtlen, magas fordulaton nem megy 8000-9000 ezer fölé. Szerintem nagy ez a karbi. A fúvókát levettem 80-asra akkor jobb lett alul, és üresbe már kiforog 12000-ig de terhelés alatt továbbra sem. Fogyasztás nem változott. Tippem szerint isszonyú sok levegőt kap, nem kell ennyi egy 50-es-nek. Próbálkoztam még 74-es 76 fúvókával is de attól meg már teljesen tropa lett. Dobjak rá egy SHA 14.14L-et?
[#5418974] 2018. 02. 01. 20:21
N3M3ZIS
Szia. Anno nekem a gyári cuccaival 100 körül ment óra szerint az rs. Én feltenném a nagyobb karbit, de mondjuk egy 70-es körüli főfúvókával. 12-es lánckereket előre. És kibelezném a gyári kipufogót, vagy legalább kiégetném, lehet el van kokszosodva.
[#5418813] 2018. 02. 01. 9:57
bladerunner303
8000 nél véget ér az mit jelent? Ledadog?
Nekem is 14 sha karbi van de 10500 ig forog :)
[#5418559] 2018. 01. 31. 14:43
nemzetorseg
Sziasztok!
Vásároltam a páromnak egy 1999-es (szívlámpás) RS 50-et.Szétkaptam,összeraktam...olajcsere stb.Úgy látom bontatlan rajta minden,semmiféle gányolást nem tapasztaltam.(osztrák tulaj).Végsebessége alsó oldalsó idom nélkül:65-75km/h.Kérdéseim:
-SHA14.14 L típusú karbi van rajta 65-ös főfúvókával,csak alapjárati beállítási lehetőséggel.(nem jön be:).Kaptam hozzá egy Delorto PHBN 16 karbit 100-as főfúvókával.Szerintetek lecseréljem?
-mekkora a javasolt első fogaskerék?
-kipufogó kitakarítása segíthet?
-ha karbit cserélek azt a közdarabot ami a henger és a jelenlegi karbi között van(vízhűtés) hagyjam vagy dobjam ki?
A lényeg:nem akarom tuningolni egy 70KM/h utazósebességet szeretnék elérni,de jelenleg a ford.szám nagyjából 8000-nél véget ér menet közben.A tanácsokat megköszönöm!Üdv:T.Péter
[#5415504] 2018. 01. 20. 12:02
bladerunner303
Hello.

Uborka szezonra való kérdés:
A légszűrő ház alján van egy kis luk (gyàrilag) az mire való?
És a beszívott levegő honnan tudja hogy nem innen hanem a légszűrő felöl kell jönnie?
[#5405901] 2017. 12. 12. 12:49
kukodaattila
HALI honlapomon mindent találsz aprilia rs 50 1999-2010-ig gyártott motorokhoz tel 06304906559.http://goo.gl/djz5Qs
[#5379526] 2017. 09. 17. 19:11
Zsotty
Sziasztok! tudtok valamiinfót szolgáltatni OCTANE és NARAKU márkákból?
[#5378066] 2017. 09. 12. 22:15
N3M3ZIS
Szia. Én ezt a cipőt már ki tapostam. Bármi kérdésed van szívesen segítek, ha tudok persze. Sok sikert a felújításhoz. Én most épp a nagytesójával birkózók.
[#5377900] 2017. 09. 12. 19:18
Zsotty
Sziasztok!

Üdvözlök minden fórum tagot!Most jutottam hozzá, egy 1994-es RS50-hez. Nem volt dolgom még ilyen motorral. Szó szerint "kosárban" kaptam meg a motort. Fel akarta újítani, szépíteni az előző tulaj de beletört a bicskája és feladta. Így jutányos áron hozzájutottam. Elsődlegesen leírások dokumentumokat keresek hozzá. OEM PARTs meg van és ismerem. Azon kívül jól jönne szerelési útmutató, leírás stb.. Vashenger van rajta, de elvileg már nem az eredeti blokk van hozzá, hanem Generic. A dugattyút hajtókart cserélnem kell tuti. A dugón 40.75-ös méret van. Olyat nem is találtam sehol akik forgalmaznának. Meteornál volt 40.8 A főtengely kiszedése után látom, hogy a két csapágynál levő szimering két külön méret.
Lányomnak szeretném összerakni.
Látszik, hogy darabokban van. Elvileg úgy kell kinézni majd mint a második képen.
A blokk a váltó rugóvilla eltörése miatt lett elvileg szétszedve ami igaz mert el van törve az egyik szára.
Annyiból jó, hogy szétszedni nem kell és kényelmesebben kicserélhető minden. Összerakásnál leszek kicsit gondban de remélem sikerül összehozni.

Széles utat!
[#5377460] 2017. 09. 11. 22:31
torgyan
eladnám elsö 12 alsó 25
[#5377409] 2017. 09. 11. 20:23
vargaimre
eladó
[#5376841] 2017. 09. 10. 14:25
KisPupos
Sziasztok AM6 és AM5 között csak a váltótengelyek különböznek, minden más megegyezik.
[#5376737] 2017. 09. 09. 19:16
stirlitz72
Helló!
Az enyémen öntöttvas henger van (nem gyári) és csak egy TOP felirat van rajta! Gondolom az a márkája Top Perf.
[#5374129] 2017. 08. 31. 23:26
bladerunner303
Hello!

Nem tudom másnak, hogy van, az enyémnek a hengerfej oldalán nagybetűkkel rá van írva