Az még jopár év lesz.......
kinézetre nálam a nyerö eddig 998 hivö voltam
ugyhogy ha láncszett csere lesz sztem befigyel elöre egy kisebb lánckerék! Amugy most 6ban 110 nél forog 4000 ret másnak? Énsem azért huztam mert meg akartam nézni csak sok volt az egyenes az orát nem is néztem csak utána a fedélzetit és mondtam ....hüha
Egyszerűen nem vagyok rá kíváncsi pedig itt van tőlem pár km-re az M9. Valahogy inkább a kanyarokra gyúrok... Épp gyertyacsere és szelephézag állítás van most műsoron. Már időszerű....
) és még akkor sem szabályzott le igaz jo lassan ment a muatató!
de majd Vili megnézi az övé mennyit megy, övé itt a legfullosabb régi mille!
De van kormánygátlóm is !
valami mutatós asszem a 4 hengeres motoroknak is azzal csinálja, jött ki belőle cső , asszem a szívótorokhoz lett bedugva vagy nemtudom nem nagyon emlékszek rá, beindítottuk és látszódott az órákon a két henger eltérése, csavarhúzóval meg be lett állítva az egész
vízbül szedi ki az zoxigént
egy 5 perces munka volt kb!
. Nos ezért inkább teljesítményre beállított gumit keresek.
Akkor holnap egy kis csavargás?
csak hogy megegyen a kilóméter az első szervízig!
Gratula a géphez!
Csodás jószág!