{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5649090] 2020. 10. 24. 22:56
Gino
[#5648862] 2020. 10. 23. 17:16
Laligator
Egy kis Kékestető.
[#5648853] 2020. 10. 23. 16:13
Tibóriusz
Oks!
[#5648844] 2020. 10. 23. 15:35
Gino
Nem szétszedhető. Vagyis szerintem nem.
Cseréld Öhlins-re, ami állítható is.
[#5648842] 2020. 10. 23. 15:24
Tibóriusz
A sima Sachs kormány lengéscsillapítót fel lehet újítani? Elfáradt!
[#5648786] 2020. 10. 23. 1:47
eSVé1
Köszönöm szépen a hozzaszólasokat .
Gen1-es generátort vettem(bontottat), kapott egy Mosfet-es szabályzót. Csatikat kiiktattam. Akksi előttit is. Voltmérő is van a műszerfalon. Nagyon hasznos .
Hűtés tervei megvannak, folyamatban van.
Már csak a fázis kapcsolóra kötése maradt ki
Nem pályázok sajna keveset használom.
Köszönöm szépen mindenkinek
Üdv : Tamás
[#5648323] 2020. 10. 21. 13:18
Pályakezdő
Hello,
A "barna" csatlakozót ajánlott kiiktatni, forraszd össze a kábeleket.
Érdemes a 3 fázisból egyet bekötni kapcsolóra, ha nagyon terheled a motort (pl. pályázol), hogy csökkentsd a melegedést. Így valamennyivel ki tudod tolni az újratekercselt állórész élettartamát. Nekem legalábbis ezek beváltak eddig, ugyan még nem értem el 10ekm-t, a gyerekek miatt nagyon limitáltan tudok motorra ülni.
Egyébként kár olaszozni, egy tizenx éves japán motor generátora sem feltétlen bír ki többet, mint ennek a jóféle olasznak :)
Van még egy opció a megfelelő olajhűtés biztosítására, ha a leágaztatod az olajcsövet egy könyök csatlakozóval az oldaldeklin bevezetve, azonban ennél a megoldásnál szerintem már érdemes lenne megvizsgálni a gyári olajszivattyú munkapontját a kialakult csőelágazás okozta nyomásveszteség miatt. Persze lehet, hogy túlgondolom, mivel már erre is van kivitelezett létező példa és gyanítom a gyári olajpumpával.
+1 tipp: a műszerfalon megjeleníthető, de javaslom tegyél fel egy voltmérőt szem elé - ha még nincs - hogy időben lásd ha esetleg baj van :)
[#5648284] 2020. 10. 21. 10:39
Laligator
Mi a helyzet az RST Futura és a Caponord generátorokkal? Csak mert azoknál még nem hallottam leégésről, ha jól tudom teljesen már a generátoruk, mint az RSV és Tuono típusoknak.
[#5632379] 2020. 08. 05. 22:23
Gino
Igen, nekem is Denso van benne.
De igazából nem ezen áll vagy dől a buli, hanem a csatlakozásnál kialakuló esetleges probléma eredménye a leégés. Ha az tuti, akkor egyik sem ég le.
[#5632345] 2020. 08. 05. 20:22
eSVé1
Sziasztok!
Szakállas téma
Leégett a generator az rsv-ben...(2005-ös)
Nem sokat ment újratekercselés óta. (max 10ezret futott.)Jó helyen lett csinálva, fesz szabályozó is lett cserélve akkor.
Tapasztalatokra lennék kíváncsi... Érdemes tekercseltetni vagy újat tegyek bele? Gen1-es generátort szerel be valaki gen2- be?
Szeretnék egy megbízható olasz motort...
Köszönök minden tanácsot
[#5630676] 2020. 07. 28. 0:40
bigoneoszi
Szia,
Mind a kettő csere, és a generátor és fesszab közötti kábelt is nézd meg, ami a blokk között van elfűzve.
[#5630675] 2020. 07. 28. 0:30
Partibob
Én Rosso Corsa II - t használok és simán tudja a 6000 - t pályanapokkal együtt is.
[#5629552] 2020. 07. 20. 8:27
Gino
Az időálllóság a jobb kezedben van.
Sokkal több futásra szerintem ne számíts.
V2, 1000, nyomszék.... Ez ilyen.
[#5629548] 2020. 07. 20. 8:13
Kika152
Sziasztok. Ismét egy kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig a gumivalasztas miatt... Legutobb Michelin Pilot power 3 at kapott, de a hátsó gumit 3000km alatt leette... Nagyon faaza kis gumi ez... Egyszer sem csusztam igazabol meg vele, csak valami idotallobb kéne hasonló menettulajdonsagokkal. Tudnatok ebben segíteni? Ki mit próbált? Köszi
[#5628590] 2020. 07. 12. 0:34
Kika152
Ugyanez volt a problemam... Csak nekem nem dadogott hanem leallt amikor elfogyott az aksi. Generátor kuka... Fesztzabalyzo nem tudom, cseréltem egyből azt is. Most ujra minden kalppol. Szóval generátor... De a generátort meg valószínű a hibas fesztszabalyzo égette le.
[#5628108] 2020. 07. 08. 13:00
duci749
Üdv. Eladó Rsv 1000-hez sérült és ép állapotú alkatrészek 1999-2002 évjáratokhoz . Árak megegyezés szerint , lehetőleg személyes átvétellel. 06 harminc 834-9239 (Gödöllő )
[#5628107] 2020. 07. 08. 12:48
duci749
1
[#5628092] 2020. 07. 08. 10:53
Gino
De, most is találgatsz.

Nem találgatok, a generátor vagy a fesszab, esetleg mindkettő megadta magát."

Nehogymár számon kérj, hogy a távolból nem látom mi a probléma!
Amúgy írtam, hogy át kell vizsgálni.... Ez nem tanács?
Amúgy meg - de ugye nem értetted- azt írtam, hogy a 10.4V nem töltés, hanem merült akku feszültsége. Te pedig töltésnek írtad, ezt helyesbítettem.
[#5628089] 2020. 07. 08. 10:45
Gazex
Új akksi van benne. Hazáig tudtam eljönni a motorral egy 700 km túra után úgy hogy durrogott és fulladt. Itthon mértem rá, akkor 10.4 volt. Én is tudom hogy az nem okés. Nem találgatok, a generátor vagy a fesszab, esetleg mindkettő megadta magát. Nem sokat segítettél a hozzászólásoddal.
[#5628073] 2020. 07. 08. 9:32
Gino
A 10.4V nem töltés. Az már sajnos merült akku feszültsége.
Vizsgálj át mindent, ne találgasd mi lehet a probléma.
[#5628015] 2020. 07. 07. 21:51
Gazex
Sziasztok! 10.4 a töltésem, dadog a motor, megtorpan és menetközben ha visszaengedem a gázt akkor úgy ropog a kipufogó mint a katyusa ágyú. A generátorom vagy a fesszabályzóm lett oda gondolom... Van valakinek eladó fesszab és a Motobees-re telefonszám? Köszi! 2004 RSV
[#5627351] 2020. 07. 03. 18:50
Kika152
Megnezem... Van ra esely mert egy Leovince Sport rendszer van rajta... Lehet h valamit elganyoltak, vagy csak szimplan ennyit bírt a tömítés. Köszi az infót.
[#5627125] 2020. 07. 02. 8:12
Pocses
Utalhat kipurendszer tömítetlenségre is. Volt iyen nekem is duksinál. Tűzkarika csere az első hengernél, azt megszűnt egyből. Nézd át hátha...
[#5627116] 2020. 07. 01. 23:17
Kika152
Sziasztok. Olyan problemaval allok szembe, hogy a motor visszadurrog motorfeknel es uresben, alapjaraton is "cuffog" egy ideje. Mult hetvegen leegett a generatorom, nem volt töltés. Kicsereltem a generátort a fesztszabalyzot gyertyakat legszurot. Toltes most van ujra de a durrogas maradt... Esteleg van valakinek ötlete?
Elore is köszi.
[#5626786] 2020. 06. 29. 20:47
gabee22
Sziasztok!
2005-ös RSV 1000-hez keresek gyári, jó állapotú kipufogódobokat. Aki megválna tőle írjon ide.
Köszönöm szépen.