{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551632] 2019. 06. 15. 15:29
kicsijoe
Direktbe van forrasztva minden, sajnos a csatlakozó ki van zárva.
[#5551188] 2019. 06. 12. 13:24
Zoli32.01
Mielőtt nekiállsz gyanú miatt cserélni,kezdj el gyanakodni a generátorra és az abból jövő vezeték,csatlakozás combóra is és csak utána kezdj el vásárolni alkatrészeket.
[#5551186] 2019. 06. 12. 12:51
kicsijoe
Sziasztok. 12.2 a töltésem, akksin mérve. Fesszabályzóra gyanakszom. Csak cserével lehet kideríteni, vagy ki lehet valahogy mérni, hogy az e a hibás?
[#5550545] 2019. 06. 08. 19:24
alex94
Szia. Nekem is hasonló volt kinézetre. De éppen hogy csak érződött rajta. Én mefogtam esztergába és vízpapírral felsimítottam. A házat is és a fogaskereket is. Mellé kapott egy ducati szabadonfutót és hibátlan.
[#5550544] 2019. 06. 08. 19:20
alex94
De megoldódott így. Köszi a segítséget
[#5550543] 2019. 06. 08. 19:19
alex94
Szia. Elfelejtettem írni. Tényleg az volt a baj. Csak már siettem az összearkással és hétvége volt nem tudtam tömítést venni. Akkor legyen a paszta
[#5549611] 2019. 06. 03. 7:23
Laligator
Milyen értékű aksit tettél bele? Nekem egy Bosch volt benne, 150A indító árammal, sokszor meleg motornál küzdött az 1000-es blokkal. Vettem bele egy Yuasa-t 180A indítóval, az viszi, mint a szél.
Ezt az értéket az aksin a 12V 10Ah értékek alatt találod.
[#5549608] 2019. 06. 02. 23:46
Monthy8
Sziasztok, nem indult a motorom. Raktam bele Yuasa akkumulátort ujjat, majd azzal 6-8 szor elindult. Most ismét bedobott egy nem indulási hibát csak most az akksi nem kattanássalbzátul, hanem olyan mintha probalna valamit csinálni. Szerintetek az akksi melletti relé lehet a bűnös, vagy a szabadonfutó? Válaszokat előre is köszi.
[#5549381] 2019. 06. 01. 12:47
giannini
Az a futo gyürü nem valami bizalom gerjesztö.Szerintem csak kompletten fogsz kapni 100000 fölöt. Lepényhal hal meg elöször a remény hal meg utoljára.
[#5549375] 2019. 06. 01. 12:05
Nyenye
Köszi a választ! Akkor mégis rendelnem kellett volna egy új csapágyat, és házat? A bronzcsapágyas fogaskerék remélem nem kell.
Itt a fotó:
[#5549327] 2019. 05. 31. 22:02
giannini
Kézzel megfogatva össze zár de a terhelést nem birja.(ez a félre vezetö benne mert azt hiszed hogy jó.) Trabant 601 4 fokozat ilyen elven mükszik .Beraktad 4 beegy pillanatra müködöt majd üvültötöttek a lovak mert nem müködött a szabadon futo
[#5549321] 2019. 05. 31. 21:53
giannini
Az öninditó relé beragad el engeded a gombot és tovább teker ha a motor beindult is .Ha a szabadonfuto rugoja kinyulik teker egyet a süritési végnyomást ellenállását már nem képes legyözni(nyekken-kattog) a másik amikor lekopnak a görgök Amikor szét volt szedve ha ovatosan kicsit szét huzod láttál volna egy szimering rugot ami egy hullámos hernyora hasonlit.Ilyen rugot nem kapsz hozzá csak komplet szabadon futot. (van egy fotom rola csak elö kellene lomolnom )
[#5549194] 2019. 05. 31. 14:29
Nyenye
Szia. Az önindítós telefonált hogy le van égve egy tekercs, mondtam csinálják meg. Gondoltam tök jó hogy szétszedtem a motort, és visszaraktam a régi szabadonfutót (egyik irányban szépen forgott, másikban nem. -gondolom jó) senki nem írt hogy mi utal a hibájára. Olajjal feltölt, - próbáltam indítani nagyjából ugyan az: egyet még fordít aztán nyekken, és kattogás.
Már meg sem kérdezem hogy az indító relé hibát miből lehet megállapítani.
Lehet hogy felgyújtom!
[#5547385] 2019. 05. 23. 14:13
RSVSzeki
Raktatok tömítést (nem pasztát) a bal oldali dekni alá, ugye? Mert hézagoló szerepe van. Csak egy tipp.
[#5547276] 2019. 05. 22. 20:28
alex94
Szia. Meg lett mi a probléma a motorral? Én nemrég cseréltem szabadonfutót és most tegnap nekem is ilyen jelenség jött elő hogy nagyon nehezen forgatja át a motort. Szabadonfutót kizárnám így. Érdekelne hogy te mire jutottál
[#5546170] 2019. 05. 18. 8:58
RSVSzeki
Tud valaki egy kapcsolási rajzot villantani a két ventilátorhoz?
Tegnap munka közben hallom a másik műhelyből zúg valami, átnézek mennek a ventik. Néha megáll,néha megy, néha 1-1 tized másodpercre akar elindulni. Valami kontaktos, vagy relé baj lehet, ha ki van relézve(biztos). De eleve gyújtás nélkūl mi a kurva lófasz történik. Rárakom a gyújtást abba hagyja.
[#5545909] 2019. 05. 17. 12:21
Laligator
Giannini! Ha megoldod fiatalkorom rejtélyét, vendégem vagy egy sörre! Volt egy Gilera Mx-1-es 1989-es 125-ös power szelepes motorom (még mindig megvan), annak a blokk alatt volt az üzemagyag tartálya, benne egy kis benzin szivattyúval. Egy idő után egyre kevesebb km-t lehetett vele menni, mert elgyengült a szivattyú, majd le is állt. Eleinte 1-2 óra alatt újra beindult, de aztán a végén már 2-3 nap is kellett hozzá, hogy újra életre keljen.
Na ez mi a bánatos olasz villamos átok lehetett?
[#5545811] 2019. 05. 17. 5:41
petyarider
Normalis felujitashoz kb 400-450e huf. Alsohangon...horror arak vannak Aprilianal. Igaz mar mindenhol
[#5545791] 2019. 05. 16. 21:51
RSVSzeki
Mi a gond?
[#5545731] 2019. 05. 16. 17:18
tocka
Sziasztok! Kérdésem lenne hozzátok. Valaki le tudná írni kb, mennyibe kerülne blokk felújítás? 2007 rsv . Dugó, csapágyak, szelepek elsősorban. Köszönöm.
[#5544928] 2019. 05. 14. 8:56
hiei
Helló
Nem tudja valaki h az SL falco-nak mennyi a gyári láncáttétele?
Köszönöm
[#5544896] 2019. 05. 13. 22:33
giannini
Tolták kb 1.5 km majd gyujtás és indult. Csere után jó lett.
[#5544894] 2019. 05. 13. 22:26
Gino
Ez már nagyon oda van....
[#5544893] 2019. 05. 13. 22:24
giannini
Ez pedig egy jó szivattyú. Az előzővel is megy csak egyre többet meg áll,és átmegy 3 ütemübe!
[#5544891] 2019. 05. 13. 22:17
giannini
Ha valami hasonlót látsz cseréld ki.