{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5415723] 2018. 01. 21. 8:54
Fazer1000
Tök jó hogy mindenkinek van egy ideológiája mitől lehet a probléma, és hozzá egy tuti tippje mivel lehet kiküszöbölni... így minden másik több alternatíva között választhat, valamelyik biztos a gond kulcsa így meg is javulhat..
[#5415720] 2018. 01. 21. 7:34
petyarider
Ne mondj ilyeneket, mert mindjart megkoveznek!
[#5415719] 2018. 01. 21. 7:11
Lakostomi
Akkor az 5.1. a megoldás....Én mire tesztelni tudtam volna a Ferrodo 5.1. fékolajjal hosszabb távon, elvitték a vasam...
[#5415661] 2018. 01. 20. 20:57
szityyyu
Semmi baj az 5.1-el. 8 éve nálam a vas, 8 éve 5.1 van benne, tökéletes hátsófék.
Én úgy csináltam, hogy visszabontottam a nyerget, hogy le tudjam tenni a földre. a kiegyenlítőtartály fedelét levettem. Fogtam egy nagy fecskendőt, rá a gumicsövet, Megtöltöttem, légmentesen ráhelyeztem a légtelenítőre....nyilván van ilyenkor egy kis melléfolyás, hogy tuti légtelen legyél és elkezdtem visszafele nyomni a cumót. Mikor kezd megtellni a tartály, egy másik fecskendővel leszívok a tartályból. Akinek eddig megcsináltam, egyből jöttek a bubik bőven a tartályba, úgyhogy valahol ott a gond egyből a tartály alatt. De ezek után mindegyiknek lett hátsó féke. nem kell ideológiákat gyártani, működik az a fék, csak egyszer kell jól megcsinálni.
[#5415308] 2018. 01. 19. 21:56
#Zé
Az egész típus egy hiba.
[#5415143] 2018. 01. 19. 19:02
donito
Szia! A típus hibák ha kicsit vissza olvasol minden fent van. Az olajcsere fent van a youtube-on.
[#5415036] 2018. 01. 19. 16:14
Inliner
Sziasztok.A napokban sikeresen hozzájutottam egy 2004-es rsv-hez(előtte egy yamaha xt660x-em volt).Egy pár dologra kiváncsilennék pl. Típushibák, ill, olajcsere menetét ha valaki letudná irni megköszönném, ill. ki milyen olajat ajánl.
[#5413150] 2018. 01. 12. 15:44
Fazer1000
Rendben.
[#5413140] 2018. 01. 12. 14:36
bagaba
Két dologban nincs igazad:

Kevered az 5.1 és 5.0 folyadékot. Utóbbi a szilikon alapú, amit versenyenként szokás cserélni. Az 5.1 teljesen bevett megoldás, akár utcára 1-2 éves csereperiódusokra is.

Egyáltalán nem melegszik a hátsó fék, nem attól megy el. :)
[#5413133] 2018. 01. 12. 13:06
Lakostomi
Szerintem nincs ott semmilyen melegedés. Nem olyan helyen megy el a cső gyárilag sem, nem éri akkora hőhatás. A rezonancia az lehet rá magyarázat, ez fizika, de ami nekem furcsa volt, hogy légtelenítés után 2 nappal TELE volt buborékkal az olaj....Amikor megvolt a motorom és cseréltem fékmunkahengert azt hittem hogy jó a hátsó fék, átültem kipróbálni egy jó öreg Duki 900SS-t és akkor jöttem rá hogy sehol nincs még így se a Tuono fékje...
[#5413130] 2018. 01. 12. 12:44
eSVé1
Rbf660-as olajat vettem.
A hőt elvileg bírnia kellene amit a kipufogó és a blokk ad.Bár a hűtést megoldhatták volna valami szellősebb helyre helyezéssel.
[#5413083] 2018. 01. 12. 9:15
Fazer1000
Az 5.1 fék olaj teljesen felesleges és csak rovidtávon(versenyen) használható mivel szilikon alapú nem köti meg a vizet a folyadékban így egy idő után szart se ér + hazavágja a fém alkatrészeket.
Egyébként pedig a hátsófék gondját már leírták pár hsz ezelőtt.... melegedés, rezonancia... bár ez utóbbit nem osztom de lehetséges. Tehát a fő gond a melegedés ezért rakják ki abból a zárt helyről, + magasabb forráspontú fék olaj alkalmazása...
Én ezt használom motul rbf660 tudtommal ez a legmagasabb forráspontú olaj a piacon ami kompatibilis a motorok fék rendszerekhez. Ezt én teszteltem a ringben ugyanaz motorral/fék rendszerrel előtte utána. Természetesen a különbség csak erősen forszírozott tempónál releváns illetve ha melegedési probléma áll fenn.
Talán lehetne valami kisebb Alu lemezzel operálni a blokk és a fék henger között hőkatalizátorként... de ez csak úgy eszembe jutott hirtelen..
Egy szó mint száz... vagy kiépítés jobban szellőző ad acta kevesebbet rezonáló helyre vagy emelés a minőséget és valamivel megpróbálod elterelni a hőt V oda terelni a szelet...
Szerintem
[#5413039] 2018. 01. 12. 7:50
eSVé1
A fékolaj az már megvan és nem az olcsó fajta...
Ezen nem spórolok.
Ha ezek utan is elmegy a fék,akkor továbbmegyek.
Mondtak ,h felejtsem el a hatsóféket,de idegesít úgyhogy végigjárom az utat
Köszi
[#5413035] 2018. 01. 12. 4:40
Lakostomi
Illetve nem kell sajnálni a méregdrága dot.5 fékolajat sem, az is fontos...
[#5413020] 2018. 01. 11. 22:00
bagaba
Alább írtam, hogy a Duki 1098S hátsó főfékhengere teljes megoldást jelent, és még a nyomáspont is sokkal jobb. A hidraulikus áttétel marad, és az eredeti helyre fellehet tenni, semmit nem kell változtatni. Ja, 16e a mutatvány, vadonatúj OEM alkatrésszel. :)
[#5412976] 2018. 01. 11. 20:03
nitrous
Nekem ez vált be..... RSV4 rearset
[#5412827] 2018. 01. 11. 8:06
eSVé1
Megpróbálom ezt:
http://www.joe250.com/motorcyc...
Ha lesz eredmény,írok.
Az enyémen is gyalázat a hátsó fék...
Üdv Nektek
[#5411743] 2018. 01. 06. 21:00
immumeo
Azt hogy kell?
[#5411653] 2018. 01. 06. 18:06
szityyyu
Próbáltátok már visszafele légteleníteni a hátsóféket?? Én is levegős fékkel vettem 8 éve az enyémet, egy angol fórumon olvastam az eljárásról, megcsináltam, azóta hibamentes, blokkoló hátsófékem van.
[#5411172] 2018. 01. 04. 19:34
donito
Sziasztok az Evo 6 ECU mennyivel másabb a gyárinál?
[#5410498] 2018. 01. 01. 15:27
#Zé
Van itt a szomszéd faluban egy kárpitos srác, ő nekem az ősszel huzott át egy robesz ülést valami jetsky-ülés anyaggal(fekete színűt kérhettem csak) de az elég jó lett :Vmivel jobban tapad, mint a mille ülés.
[#5410494] 2018. 01. 01. 14:51
Fazer1000
Szia, én inkább anyagot keresnék és át huzatnám az eredeti üléseket.
[#5410491] 2018. 01. 01. 14:46
tuono R
hát nem egy szépség elég csunyán mutat rsv-én ha erre gondoltál. de a huzat anyaga az elég csúszásmentes de ez én véleményem.
[#5410303] 2017. 12. 31. 13:26
#Zé
van ilyen ülésem , de nem illik a motorra
[#5410184] 2017. 12. 30. 19:55
tuono R