Sziasztok!
Köszi az infókat! Asszem marad a 175 lovas tuono blokk, nem szedem szét és faragom át a szivét. Bevallom őszintén, így is bőven van benne kraft és utcán és pályán is elvarázsol. Így viszont tudom, hogy 12 ezer fölé nem ajánlott forgatni!!
a szelepek fele nem titán a TOUNO-ban az enyémbe bele is szakadt 14000-nél. Tudok adni titán szelepeket hozzá való rugókkal. Egyébként jobban megy mint az ezres, a váltója is jobban tetszett nekem.
Bocsánat, a tartósságot úgy értem, hogy ha normálisan utcán használod, de ha pályatempóban használod vagy csak pályán használod, akkor elképzelhető hogy sehogysem lesz tartós. Ha emlékeim nem hazudnak, akkor az RSV4-nél előrírás a manualban is hogy 6000 kilométerenként cserélni kell a dugókat, hogy ha pályán használod.
Szia! Fun fact: Az RF blokk a V4 blokkok közt is igen ritka, más a főtengely stb. Ha nagyon belemennél ebbe a témába, ajánlom a kinti RSV4 csoportokat, John Coughlan-t FB-n keresheted. (Csak ezeket szereli angliában.)
A Tuono blokkban ahogy tudom, nincsennek titán szelepek, mások a dugattyúk stb.. Elképzelhető hogy tartósabb lesz, mert nincs annyira kihegyezve, de egy RSV4 blokk amúgy sem a megbízhatóság legfelsőbb csúcsa.
Úgy tudom a tuono 175 lovas és 11000-nél tilt le. Az RSV4 meg valahol 14000-nél. Ez a motor elforog 11 fölé simán, de ha belső alkatrész módosítások vannak, akkor lehet, hogy hamar ki fogom nyírni, mert mondjuk egy nehezebb dugattyú, vagy szelep esetleg gyengébb szeleprugóval belebeghet magas fordulaton és összeérhet az éppen leszakadó dugattyúval:)
Sziasztok! Van egy 2018-as RSV4 RF-em, amit németből hoztak be vizsgáztatva, névre írva. No, ebbe ugye gyárilag 1000-es blokk van, de mikor vizsgáztatták, akkor derült, ki, hogy ebben már nem a gyári, hanem egy tuono 1100-as blokkja van egy kicserélt - szerintem - átírt ECU-val. A gyárit adták a motorral. Érdekes módon a tuono blokkal forgalomba helyezték, de a forgalmiban 998 cm3 van írva, mindegy. Engem az érdekelne, hogy van-e valakinek infója arról, hogy mitől csak 175 lóerős a tuono blokk, van-e belső alkatrész módosítás - vezérműtengely, egyebek, vagy a blokk egyforma az RSV4-ben és a tuono-ban?
Eladó Aprilia rsv4 motorblokk, váz, kábelköteg, utcai és verseny elektronika eladó. Blokk teljesen felújítva, számla, új szelepek és rugók, új lánc, új szelep vezetők, új csapágyak. Kipróbálható, magyar papíros. A kiszerelt alkatrészek megvannak.
Köszi az infókat! Asszem marad a 175 lovas tuono blokk, nem szedem szét és faragom át a szivét. Bevallom őszintén, így is bőven van benne kraft és utcán és pályán is elvarázsol. Így viszont tudom, hogy 12 ezer fölé nem ajánlott forgatni!!
A kínál hirdetéseknél több az esély. 😎
20eft és postázom is. Alkudni kötelező 😇
A telepítést Guzzi diaggal csináltad?
Fogd meg a söröm 😛😅