, teszteltem az új láncszettet súgynéz ki sirály
, jaa meg érdekelne még rx rezó mert nekem a gyári szarrá folytott e3-as van rajta, gondolom az rx ét rá lehet tenni és az csont öres gondolom, ha van valakinek várom.
i
én is töröm a fejem egy hasonlón...
remélem télleg jól fog menni vele... ígyis jó volt de úgy meg ah...nem várok sokat mert nem akarok nagyot csalódni ha mégsem lesz annyira durca
drz se kutya csak tudni kell hajtani azt is
Nem típushiba, inkább csak gyenge pont a bal első teló szár, ott könnyen megtudja magát adni a szimmering (kb. 4e ft megcsinálni, szóval az sem olyan nagy tétel.
De ami a legfontosabb a vásárlásnál, hogy oda kell figyelni az évjáratra. Sokan cinkeskednek azzal, hogy elméletben fiatalítják a motort, akár 4-5-6 évvel is. Első teleszkóp aljába, karburátorba, hengerbe, blokkfélbe az első lánckerék mögött bele van ütve az évjárat, valamint az összes műanyag idom hátuljába, azokat érdemes megnézni, nehogy utólag érjen meglepetés.