Amíg tudom, használom így, ha végleg letettem erre a szezonra, széttúrom. Csak ahhoz bontani kell az ülést, a sisaktartót... ááá
Ez karbis.
NS!
Nekem ne mond, hogy sajnos:-))
Olyat nem ismerek. Max tehetettlen embert.
Mindenhez megvan a lehetőség. Ezért van 3-4 fajta kuplungrugó, kontrasztrugó, 800 féle görgő, csúszka.
És szíjból is van 744, 747, 751, 752, 755,756, 765....stb
Elől a szíj lent van a csapon - hátul is megvan a 4-5mm hézag.
Ha hézagolom, akkor semmi nem változik...hiszen a hézagolónak az a lényege, ahogy megfigyeltem, hogy a szíj a csapra kerüljön..
Ez van a képeken is.
első képen látszik, hogy a varion nem megy ki MAXra....
a másodikon látszik, hogy míg elől teljesen lent va a szíj - a hátsó tárcsán is hiányzik...
Szóval ezért gondolom, hogy a szíj a rövid.
A szíj hosszát épp ezért kérdezem.
Te azt írod, hogy a 775 már sok. Nekem még nem volt fent, épp ezért kérdezem.
Én is gyanúsnak gondoltam, hogy 751 helyet rötön egy ilyennel probálkozzak.
Nekem elől a varió 95mm, hátul nem tudom. A kuplung az 107mm vagy kicsit nagyobb.
Polini holmi, vagyis nem gyári.
Amúgy a gyári szíj mérete 751x8,5x16,5 és mindenhol az ATHENA szíjat ajánlják.
Jeleneleg egy 751-es Malossi extrem vagy mifene szíj van (Ti tanácsoltátok még tavaly itt a fórumon)
De probáltam már....
Feltettem a gyári új Athenát, és visszakerült a régi, kopott Mitsuboshi is.
Ugyan az a méret....
ugyan az a produkció...
MAD81!
Hézagolóval, vagy nélküle az indulás ugyan olyan.
Itt tényleg annyi különbséget érzek, hogy hézagolóval a 70-et alig éri el, hézagoló nélkül felmegy 81-ig.
Szóval nem STARTolni akarok, hanem száguldozni:-))
Ezért is vettem ki a piros kontrasztot....
De a gyorsulása nekem így jó. Még így is kilő. (a gyárihoz képest mindenképp)
A régi konstrukció volt úgy megcsinálva, hogy magas fordulaton kilőtt...de nem volt vége.