{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478812] 2018. 08. 17. 20:38
miofan
Üdv ! Sok van de privátban meg beszéljük az idő pontot .
[#5478697] 2018. 08. 17. 14:41
pufivespa1
Sziasztok! Factory SR injektoros ha hidegen betorpan az mi szokott lenni? Gyorsításkor gázhúzásra teljesen betorpan, mintha elvennék a gyújtást. Alapjárat van, le nem áll. Csak próbakörön voltam vele.
[#5478492] 2018. 08. 16. 21:10
zsaru
!!!!!!!!!!!!!
[#5478491] 2018. 08. 16. 21:10
zsaru
Ezt èn is megerősítem!!!?
[#5478457] 2018. 08. 16. 20:32
Rudi61
Ott a pont !!! :-D
[#5478352] 2018. 08. 16. 12:41
perge666
Ahogy olvastam a 2T Ditech nagyon szép,nagyon jó új korában.
Ha valami nyűgje van,nem sokan tudják megcsinálni,100 szerelőböl talán 1.
Miofan ahogy olvasgatok,szerintem pont az az 1 ember aki csukott szemmel is meggyógyítja.
[#5478337] 2018. 08. 16. 10:32
hidie80
Dunakeszi sem vállal ditech-et :(
[#5478335] 2018. 08. 16. 10:18
hidie80
Sziasztok!

Köszönöm a választ! Az önindító volt a probléma, kicseréltem, működik!

Ma felhívtam a Motor-Sapienst, ami elvileg hivatalos Aprilia szervíz, egy computeres diagnosztikát szerettem volna, ill., hogy állítsák be, amit kell. Azt mondták, hogy egyáltalán nem fogadnak ditech-et, nincs rá ember, se szoftver, se semmi. Jópofa...

A Dunakeszin lévő szervízzel van valakinek tapasztalata? Esetleg tudtok szervízt ajánlani Budapest környékén, ahol hozzáértő módon foglalkoznak ditech-el?

Kedves miofan!

Ön eseteleg vállal szervízelést?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv:
hidie
[#5477885] 2018. 08. 13. 20:25
piciz
Akkor valahol szökik a levegő vagy megadta magát a kompresszor az hogy az önindító nem teker az meg akku lehet hogy gyenge
[#5477451] 2018. 08. 11. 22:58
hidie80
Sziasztok!

Amit elfelejtettem, de fontos lehet: a beépített levegő nyomásmérő óra a 4 bar helyett 0-át mutat.

Üdv:
hidie
[#5477450] 2018. 08. 11. 22:58
hidie80
Sziasztok!

Segítsetek!
Két hónapja vettem egy jó állapotú sr50 ditech (erre factory) robogót, azóta napi rendszerességgel használtam is.
Az itt már többször leírt betorpanást én is tapasztaltam (lámpától induláskor kb. 10-ből 2-szer, néha tő gázon is) de most sokkal nagyobb a probléma, mégpedig az, hogy nem indul.
Két napja indultam volna, kétszer önindítóztam, tekerte is, de nem indult (elsőre, másodikra be szokott), harmadikra azonban néma csend, azóta is.
A benzinszivattyú szivattyúz, de indítózáskor nem teker az önindító. Amit tapasztalok az az, hogy a az olaj visszajelző indítózáskor kigyullad, a benzinmutató működik, az index működik a világítás azonban nem. Az aksi és a biztosítékok újak.

Mi lehet a hiba, hol kezdjem a keresgélést?

Jó szerelőt/szervizt tudtok ajánlani Budapesten?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv:
hidie
[#5476885] 2018. 08. 09. 8:57
Mabandi
Sziasztok. Nemrég vettem egy 96-os sr50 old-ot. Cserélve lett rajta a hengerszett, variátor, szimmeringek, csapágyak. Kapott egy új malossi piros levegőszűrőt, ehez a szűrőhöz kell cserélni a karbiba fúvókát vagy maradhat majd a régi?
[#5476845] 2018. 08. 08. 22:14
hr0806
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet?Jól ment a robogó és egyik pilanatról a másikra csak 30 at ment utána már csak 5öt most meg ha be is indul csak addig megy még tőgázt húzok!Kicseréltem a dugót újra de ugyan ez van.Most a gyújtásra gondolok de mit nézek?Vagy a szimeringet cseréljek? A gyertyát már cseréltem de semmi. Ja és elég sokat fogyasztott a végén és most is füstöl nagyon. Köszi a segítséget előre is!
[#5476643] 2018. 08. 07. 19:38
miofan
Garázsvarázs , na ilyen nem kell a portára .
[#5476642] 2018. 08. 07. 19:36
miofan
Akkor süfni tuningolt a gép!! Isten ments az ilyentöl! !!!!
[#5476613] 2018. 08. 07. 18:09
bogya28
Közben megnéztem, az eredeti ditech kábel korbács van benne.
[#5476584] 2018. 08. 07. 13:57
bogya28
Lehet, csak azt nem tudom hogy tettek-e rá karbis műszerfalat és az állt meg vagy az eredeti van rajta azért nem megy. Meg lehet különböztetni valahogy a kettőt? Semmi életjelet nem ad. Létezik hogy az indexet is a műszerfal működteti?
[#5476534] 2018. 08. 07. 6:16
miofan
Valószínűleg a kábelkorbács is cserélve lett nem fog müködni csak karburátoros müszerfallal .
[#5476516] 2018. 08. 06. 22:24
bogya28
Sziasztok! Vettem egy új SR50 Factory-t. Injektorosról át lett alakítva karburátorosra. Vagyis a komplett blokk cserélve lett egy injektorosról karbis blokkra. Az műszarfala egyáltalán nem működik semmi életjel és az indexei sem mennek. Minden más rendben van. Az eladó szerint csak a műszerfal állt meg. Ez előfordulhat? Én inkább arra gyanakszom hogy az átalakításkor gondolom cserélték az ECU-t is és a karbisé nem kompatibilis a ditech-el. Ergo nincs ami működtesse a műszerfalat. Vagy rosszul gondolom? Mennie kellene így is?
[#5476150] 2018. 08. 05. 19:27
zsaru
Èn is csepptöltőre teszem, de èn hetente beindítotom.....
[#5476108] 2018. 08. 05. 11:54
piciz
Hát én nem indítgatom télen csepptöltőn hagyom az akkut teletankolom normális benzinnel öntök bele injektor tisztítót meg benzinkonzerválót azzal megyek egy pár km-t hogy mindenhol az a benzin legyen benn aztán elrakom 3-4 hónap után is indul pöccre na jó nem pöccre mert kettővel többet teker az önindító de simán indúl
[#5476100] 2018. 08. 05. 11:08
Daytona
Tényleg, az injektoros igényel különleges elbánást, hogy sokáig működőképes maradjon? Van valami speciális technika, taktika, amire figyelni kell? Halottam, hogy például télen is érdemes beindítani minden héten.
[#5476061] 2018. 08. 05. 6:20
miofan
Minek vennél a te factoryd szép és jó is na persze vigyázol is rá !!
[#5476047] 2018. 08. 04. 21:48
zsaru
!!!!!!!!
[#5476046] 2018. 08. 04. 21:46
zsaru
Èn tőled becsukott szemmel is vennèk!!!!??