{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551706] 2019. 06. 16. 13:11
Vajass
A hütöfolyadékot kellene még cserélnem, van kocsiból maradva piros alubarát folyadékom. Most kék an benne.
Kérlrk Adjatk tippet utmutatást hogy csináljam! A légtelenitö megvan, de hol engedjem le?
Piaggio blokkos
[#5551705] 2019. 06. 16. 13:11
Vajass
A fekete gyöngy!
Azért kapta ezt a nevet mert vonza az esöt(vizet):-)
Ja és nagyon gyors, lassan nem is szeret menni:-)
Tegnap kapott uj szivocsonkot mert a gyári már szét volt repedezve!
Meg uj olajpumpa szijjat. Legalább ez is uj benne:-)
[#5551679] 2019. 06. 16. 11:49
Lukimisa
Hello! Nem tudom meg oldodott-e a problemad, de Nekem hasonlo jelensegem volt. Nalam az elromlott automata szivato okozta. Utana neztem, nem nagyon ajanlottak az automatat, ezert tettem bele manualis szivatot. Azota 3 l koruli a fogyasztasom.
[#5551221] 2019. 06. 12. 16:19
DitechOli
Köszi az infót..
[#5550945] 2019. 06. 11. 5:16
Vajass
Sziasztok Mesterek!
Uj sr tulaj vagyok, pigi blokkos, vizes, karbis. 2006os
Segitsègeteket szeretném kérni, a tegnapi napig pöcc röff volt a járgány hidegen melegen.
Melegen most is az, de hidegen csak akkor indul be ha huzok neki gázt! Anélkül nem, rugásra sem.
Gázzal röffen, ha leállitom rögtön akkor utána már gázkar nélkül is indul pedog még nem lehet meleg!! 8ezer van benne, szivato jo mert leprobáltam.
Szerintetek? Mi lehet? Olasz szeszély vagy mi?
Uj a gyertya, uj a légszürö.
Köszi elöre is mindenkinek.
[#5550944] 2019. 06. 11. 5:15
Vajass
Sziasztok Mesterek!
Uj sr tulaj vagyok, pigi blokkos, vizes, karbis.
Segitsègeteket szeretném kérni, a tegnapi napig pöcc röff volt a járgány hidegen melegen.
Melegen most is az, de hidegen csak akkor indul be ha huzok neki gázt! Anélkül nem, rugásra sem.
Gázzal röffen, ha leállitom rögtön akkor utána már gázkar nélkül is indul!!
Szerintetek? Mi lehet? Olasz szeszély vagy mi?
Uj a gyertya, uj a légszürö.
Köszi elöre is mindenkinek.
[#5550824] 2019. 06. 10. 13:21
piciz
Rózsaszín tökéletes lesz bele vagy lehet venni direkt motorba valót például a Motulnak is van ilyen készre kevert
[#5550823] 2019. 06. 10. 13:14
piciz
Mikori évjárat?
[#5550368] 2019. 06. 07. 7:38
fityo
Üdv!
Első teleszkóp szimering méretében tudtok segíteni?
Sr 50 fekvő,léghűtéses régebbi. Ez még a csíklámpás.
[#5549987] 2019. 06. 05. 5:54
DitechOli
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és a robogózásban is. Van egy 2002 sr vízhűtéses morini blokkos apriliam.....szeretnék hűtőfolyadék ügyben tanácsot kérni!
Milyen hűtőfolyadékot tegyek bele? A zöldet? Vagy a rózsaszínt? Vagy vmi spéci van erre a célra? Nem tudom h ez a tipus alu vagy vas henger... választ köszi srácok
[#5547522] 2019. 05. 24. 9:30
piciz
[#5547485] 2019. 05. 24. 5:23
miofan
Jelenleg vannak komolyabb problémák is a ditech piacon , rengetegen árulnak nyomás tartó szelepet gyári értékkel hirdetve . Csak a mérés szerint közée sincs hozzá ! Hidegen indul a motor , de melegen kormoz mint az állat , Nem is csoda hiszen 2.8 barnál megtartja a nyomást az pedig sok ! Meleg motornál sok !! Csinálok videót és fel is teszem ! Hogyan kell mérni az elszabályzási nyomást . 2.46 bar a gyári érték !
[#5547480] 2019. 05. 24. 0:22
piciz
Na ezt nem tudtam ma is tanúltam valamit
[#5547454] 2019. 05. 23. 20:59
miofan
Az írásod első része igaz de a vezérlő egység hibája is gyakori sajnos .
[#5547378] 2019. 05. 23. 13:15
piciz
Azt hogy vezérli e egy sima multiméterrel nem méred meg mivel a másodperc tört részére kap csak áramot az injektor azt multiméterrel nem tudod lekövetni lehet hogy rossz az ellenállása az injektorfejnek és mivel ezt érzi az ecu szimplán nem vezérli ki van nekem is egy injektorom ami porlaszt működik szépen ha én adok neki áramot viszont kimérve sokkal nagyobb az ellenállása mint a gyári manuál szerint szabadna így a motor nem is ment vele normálisan állandóan 11-es hibát dobott rá mióta kicseréltem semmi baja a motornak első körbe én biztos azt próbálnám kimérni vagy cserélni motorvezérlőt felesleges volt cserélni az nagyon ritkán megy tönkre
[#5547130] 2019. 05. 22. 6:55
borobika
Adott egy Aprilia Sr 50 Di-tech. 11 hibakódot ír az ECU. nem indul,az injektor csatlakozónál nincs meg csak 0,6volt, így nem nyit ki ,cseréltem computer-t lendkerék jeladót is, nem oldotta meg, szerintetek mi lehet a hiba merre induljak tovább.A 12 V kint van fixen az injektor és a levegő csatlakozójánál és indítózásnál nem kapcsolja ki a negatívot a injektorhoz(nem mérek a két sorkapocs között csak 0,5-0.8 voltot),viszont ha egy pillanatra adok neki negatívot akkor viszont porlaszt az injektor fej.Cseréltem próbára még fojtószelepet is.
Válaszokat előre is köszönöm.
[#5547119] 2019. 05. 22. 0:07
letrasgeri
Sziasztok. 1 hete vettem egy 2006 aprilia sr 50 sport prot. Autómata szívató. Pöcre indul,szépen megy! A problémám annyi hogy ha nagyobb gázzal indulok mert pl. A lámpánál ki kell gyorsulni picit, akkor néha olyat csinál hogy mikor 1ből 2be váltana,kicsit be gondolkodik és be darál.
Mi és mekkora lehet a gond? Használhatom így még vagy inkább szerelő? Előre is köszi a segítséget!
[#5546950] 2019. 05. 21. 7:02
Szabi202
Sziasztok . Van egy aprillia sr 50 factory ditechem szerelőt keresek ... szegedi vagyok de Pest környéke is jó lehet ismer valaki hozza ertot ? 2008 aprillia ditech 7000 km ...
[#5546257] 2019. 05. 18. 19:20
Troster07
múlt héten vettem egy egy morini blokkos sr-t ami anno ditech volt, most egy 17,5-es dellorto karbi van rajta. Annyira nem vagyok tőle elájulva, de indúl könnyen, nekem munkába járni jó, DE 50km-re 3,5litert tankoltam.
Na most ezt a 7 literes fogyasztást nem mondanám gazdaságosnak, magyarán mondva kurvasokat eszik.Kérdés, hogy egy sima ötvenes 17,5-es karbival és egy rezóval mennyit kellene enni?
További hátráltató tényezők, hogy 115 kg vagyok, így alattam ment 70-et óra szerint.
Tócsa, benzinszag nincs, holnap belebújok milyen főfúvóka van benne.
[#5545432] 2019. 05. 15. 17:58
medve69
Köszönöm a többiek nevében is piciz válaszát.
[#5545223] 2019. 05. 14. 22:41
piciz
130cm3 és mondjuk ilyet
[#5545202] 2019. 05. 14. 20:55
Troster07
Köszönöm a választ, nekem is ez volt a sejtésem.
[#5544920] 2019. 05. 14. 7:56
medve69
Sziasztok! Már sokan kérdezték de választ még nem láttam rá, Morini blokkos Aprilia sr 50 ditech-be mennyi hajtómű olaj kell, és milyet ajánlotok.Köszöntem!
[#5544913] 2019. 05. 14. 7:05
piciz
Elvileg a hengerfejbe kellene hogy legyen a gomba hacsak ki nem lett szedve és ledugózva a a helye de valószínű van köze hozzá mivel injektorosnál a hőfok gomba jele az ecu-ba fut be nem közvetlenül a műszerfalra a mutatóhoz karbisra alakításnál gondolom az ecu ki lett szedve a motorból és szimpla trafós gyújtással üzemel a motor így nincs kapcsolat a mutató meg a gomba között
[#5544801] 2019. 05. 13. 20:00
Troster07
Sziasztok!
Morini blokkos diteches blokkos az alany és nem megy a vízhőfok visszajelzője. Kérdés, hogy a vízgomba merre található, a hengerfej környékén nem találtam.
Korábban injektoros volt, most karbisra van visszaalakítva. esetleg köze van hozzá a lekötés miatt (elvileg semmi köze hozzá).
Válaszaitokat előre is köszönöm.