{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5324794] 2017. 01. 19. 23:57
piciz
Nem lehet hogy ebben a hidegben nehezen tud bemelegedni
[#5324779] 2017. 01. 19. 21:36
csenzoli
Autómata szívatós.
[#5324775] 2017. 01. 19. 21:18
eryk04
Automata, vagy kézi szívatós?
[#5324742] 2017. 01. 19. 20:03
csenzoli
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Van egy 2016-ban újonnan vásárolt karbis sr-em. A folytások el lettek távolítva. Annyi lenne a problémám, hogy indítás után egy kis bemelegítés után indulva közepes gázon dadog, de ha nagyobb gázt adok akkor abbahagyja. Nem sokkal késöbb ez megszűnik, de kis állás után újra előjön. Dellorto phva 17.5 karbi van rajta 64- es főfúvókával, és Giannelli Extra kipufogó. A kipufogón látszik hogy köpköd a motor. Mekkora főfúvóka kellhet bele? Előre is köszi.
[#5324436] 2017. 01. 18. 11:00
piciz
Ott volt az elmélkedő ikon a sor végén ott gondoltam ha valaki hozzá akar szólni akkor úgyis megteszi és kijavít meg is tették ez az egyik a másik meg saját tapasztalat enyémben sem volt 100%-os az ac mégis indul még ezekben a -15-20 fokokban is akár két hét állás után is most cseréltem benn ac-t mivel a gyáriban a motor atomjaira rohadt megette ez a kiváló magyar benzin amit sikerült szereznem bontottat sem külömebb attól amit kivettem sőt a nyomást sem tartja úgy a motor mégis tökéletesen üzemel azért írtam amit írtam
[#5324404] 2017. 01. 18. 9:21
gzedi
Már réges-rég elvittem volna neki a teljes motrot, csak tudod én kint élek a németeknél! Most nem akarok témát nyitni, de minek ad az ember választ arra amiben nem biztos, rendben hogy ez egy fórum és mindenki leirja a tapasztalatát-véleményét, de ha nem tudom nem okoskodok! Vagy? Konkrétan most "piciz"-re gondolok
[#5324276] 2017. 01. 17. 17:30
sanq
Hali! A benzinpumpának tartania kell a nyomást a 8 bar jó de a 10-12 bar az egészséges. Ha gondod van vele keresd privátban Miofan fórumtársat.
[#5324263] 2017. 01. 17. 16:32
zsolo76
13 éve együtt

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
[#5324241] 2017. 01. 17. 14:45
gzedi
Hűha akkor hiába szedtem szét
Na mostmár ezt is tudom!, de felújjitást azért nem vállalok! Köszi piciz
[#5324225] 2017. 01. 17. 12:57
piciz
De ha megáll a pumpa motorja mért is maradjon meg a nyomás 8 báron mikor ráadod a gyújtást felnyomja és kész mikor jár a motor akkor meg megy úgyis folyamatosan az ac ha tudja a 8 bárt akkor baja nagyon baja sincs gondolom én az a pici golyó meg a rugó azt hivatott szolgálni hogy üzem közbe tartson némi nyomást de nem azt hogy ha megáll az ac akkor tartsa azt a 8 bárt szerintem
[#5324223] 2017. 01. 17. 12:33
gzedi
Kép szerint se lehet kiszedni, vagy? Be lenne préselve?
[#5324220] 2017. 01. 17. 12:25
gzedi
Direkt a kimenetelre raktam a manómétert, mivel csakis a pumpát akartam tesztelni. Sajnos nem jutottam semmire hogy szétszedtem, továbbra is rohamosan visszaesik a nyomás ha a pumpa motorja nem dolgozik. Belül se találltam semmit, hiába fújtam féktisztitóval át majd levegővel, de azért köszi!
[#5324196] 2017. 01. 17. 9:11
Goshi
Nekem nem sikerült kiszedni azt a szelepet (AKA check ball), de nem is volt rá szükség. Mint később kiderült, amikor elromlotta benzinpumpám, vettem egy bontottat, mert akkor még nem tudtam, hogy szét lehet szedni, így a régit félreraktam. Aztán egy nap elővettem és szétszedtem darabjaira, ahogy a videón látszik, majd amikor a szelephez értem, észrevettem, hogy egy apró fémforgács van beleszorulva. Kipiszkáltam onnan, majd újra összeszerelve (persze elötte alaposan kitisztítottam mindent) ismét rendesen működött és 8 Bar felett nyomott.
Szerintem házilag nem lehet azt szétszedni, különben lenne arról is video.
Próbáld meg átfújkálni féktisztítóval, áztasd be elötte gázolajban, hátha kimossa belőle a koszt.
De amúgy lehet, hogy máshol engedi el a nyomást, pl az injektorháznál.

G.
[#5324137] 2017. 01. 16. 21:22
gzedi
Sziasztok! Egy gyors kérdés - Ditech benzinpumpa:
Ha leveszem a bemenő csövet, ott látható egy sárgaréz alkatrész középen egy kis söréttel- gondolom ez a visszavágó szelep akar lenni. A youtubon csak a motor részét veszik ki, a visszavágót nem. Ki lehet azt valahogy szedni? A gondom az hogy a pumpa felnyomja 8 bar-ra majd elég gyorsan leesik 4-re, onnantól már lassabban megy lefelé!
[#5323943] 2017. 01. 16. 9:30
KovacsTamas
Sziasztok!

Keresek 2008-as Aprilia sr50 karbishoz gyári kipufogót megvételre.

Köszönöm
[#5322499] 2017. 01. 10. 4:42
Szöcsy
Piciz nekem a jetforce könyvben nincs leírva ilyen adat a hétvégén böngéztem át és sem a c-tech könyvben sem a tsdi könyvben nincs leírva.
[#5322405] 2017. 01. 09. 19:54
Szöcsy
Kinter1 hát persze hogy nem komoly a szigszalag, csak gondoltam viccelődök egyet vele, mert tuti van olyan idióta balfék aki úgy gondolja jó megoldás lehet a papíros megoldást csináltam és szerintem is fordítva lett írva a dolog ezért írtam kapásból a 3mm-t.furcsállottam én is hogy alacsonyabb előgyújtásnál nől a fordulat...de mind1 megértettem a lényegét megszakítós simsonnál, jawa-nál már csináltam. Szóval nem újkeletű nálam a dolog. Csak még nem volt injektoros gép a kezemben amit átépítek. Így ez elégg új pája nekem.
[#5322361] 2017. 01. 09. 14:47
piciz
Passz belegondolva igen de az SR könyvében ez volt
[#5322358] 2017. 01. 09. 14:39
kinter1
Fogod a lendkereket. Bejelölöd rajta a felső holtpontot. Bejelölöd rajta a forgásirányt. Leveszed. Lerakod egy A4-es lapra. Körberajzolod. Fogsz egy szögmérőt és bejelölöd rajta a 17 meg a 20 fokot. Nem bonyolult. Lényeg hogy a szikrát még a dugattyú felső holtpontra érése előtt kapja meg pár fokkal, mert a láng terjedéséhez idő kell. Másképp nem tudom körbeírni, aki ilyenbe kezd, annak azért valamennyire értenie kell a motor működését.
[#5322347] 2017. 01. 09. 14:09
kinter1
A szigszalag az ugye nem komoly?! A mágneses tér nevetni fog a szigszalagon (merthogy ugyanúgy át fog rajta menni), a fordulatszám meg lerepíti majd a helyéről a ragacsot.
[#5322346] 2017. 01. 09. 14:08
kinter1
A másodiknál nem hiszem hogy szikrázna, mert annyi idő alatt nem fog feltöltődni a kondenzátor. Viszont nagyobb fordulaton bezavarhatja a cdi-t.
[#5322345] 2017. 01. 09. 14:06
kinter1
Itt valami probléma van szerintem. A fordulatszám növelésével egyenes arányban szokták növelni az előgyújtást szögét is. Tehát szerintem 3000 f-17 fok, 7500 f-20 fok. http://totalcar.hu/magazin/tec...
[#5322056] 2017. 01. 08. 15:31
Szöcsy
még keresgélek megfelelő bovdent, és karburátorovádvát
[#5322055] 2017. 01. 08. 15:26
Szöcsy
Aztatat é n is vagy leragasztom stigetelőszallaggal egyszer az egyiket másszor a másikat. Amelyikkel beindúl az a nyerő.
[#5322043] 2017. 01. 08. 14:23
piciz
Max hagyd meg a kéket is meg a sárgát is elvileg az első pöcöknél már szikrázni fog így a motor el fog indulni az hogy a kéknél is szikrázik az már nem oszt nem szoroz aztán max meglátod majd ha már üzemképes hogy melyiket hagyd meg végleg már várom a végeredményt