{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561805] 2019. 08. 24. 20:00
piciz
Ugyanígy van a ditechn-él is a teszt
[#5561728] 2019. 08. 24. 12:13
Mumtaz
Az olajpumpa csak impulzust kap. Fordulatszám függő, de nagyon ritkán kap impulzust. Talán fél, vagy egy másodperces impulzusokat kap és az időköze lehet akár 1 perc is. Nem kell sok olaj a gépnek.
Bár nekem Jetforce van, de a rendszer - kis különbségekkel - ugyanaz. Ott, hogy az olajrendszert feltöltse (mondjuk javítás után) van egy mód, amivel az olajpumpát működésre lehet bírni. Ez Jetforce-nál úgy működik, hogy full gázt húzva kell ráadni a gyújtást és addig tartani, míg újra be nem indul az AC. Nem tudom, hogy a Ditec-nél ez hogy van.
A leírás szerint az AC-t csak amolyan jelzésnek kapcsolja be, hogy legyen valami, ami jelzi, hogy meddig megy az olajrendszer feltöltése. Ilyenkor egyébként az olajpumpát is lehet hallani, ahogy kattog.
[#5561716] 2019. 08. 24. 9:26
piciz
Szerintem nem kap az ecu sehonnan jelet ha jár a motor ö adagolja folyamatosan sőt azt is feltètelezem az adagolás gyakorisága függ a fordulatszámtól is de miből gondolod hogy nem működik
[#5561706] 2019. 08. 23. 23:20
Fokus23
Üdv. Lenne egy kerdésem. Ven egy Aprila ditech-em. A gondom hogy az elektromos olajpumpa nem működik mert nem kap semmifele jelet. Ha külön adok neki áramot müködik tökéletessen. Szálszakadás az olajpumpa és az ECU között nincs. Mi lehet a hiba? Honnan kaphat az ecu jelet amit továbbítania kéne az olajpumpanaj?
[#5561444] 2019. 08. 22. 10:07
piciz
Az évjárat 2006
Valószínű valamelyik benzincső ereszt vagy ha karbis folyhat a karbiból is azt csak meglátod te is honnan folyik kb
[#5561441] 2019. 08. 22. 9:25
kondis
Segítség! A motorombol indítás útán elkezd fojni az üzemanyag! Szerelőhöz elviszem, de ez mitől lehet? Az évjárat megállapításában is segítséget kérnék, az alvazszam alapján sem megy! ZD4VFB00X6S004641
[#5560973] 2019. 08. 17. 15:21
imbe9
Köszi! Valszeg a nyomásszabályozó lesz a hibás.
[#5560542] 2019. 08. 14. 11:14
piciz
mérj üzemanyag nyomást meg ha sokat állt nézz rá a nyomástartóra lehet átszakadt azért okád ennyi benzint az injektor
[#5560486] 2019. 08. 13. 23:07
imbe9
Köszönöm a konstruktiv hozzászolást ;)
[#5560181] 2019. 08. 11. 21:36
piciz
Ez minden csak nem porlasztás
[#5560180] 2019. 08. 11. 21:35
freelac
Merd meg a benzinpumpa nyomasat.
[#5560162] 2019. 08. 11. 20:03
imbe9
Sziasztok, tudnátok segiteni? Ötletet adni, hogy mit kellene cserélni? Alábbi linken videon az injektor viselkedése. A motor évekig állt, utána nem indult, injektort kiszedtem, kitakaritottam, de továbbra sem indul. Hibakodot kiolvastam, nem jelez hibakodot.

https://drive.google.com/file/...
[#5559633] 2019. 08. 08. 11:18
matyi0929
Honnan rendelted a cdit?
[#5558847] 2019. 08. 02. 19:21
freelac
Üdv,

eladó egy Kinter által készített, Ditech átalakításhoz való gyújtómodul. Az ok ha kiváncsi valaki, egy előgyújtás állítós modulra lesz cserélve.
Működő motorból építettem ki.
Ára: mondjuk 7,5 ezer + posta.
A képen látható sérülések a kétoldalún ragasztóval történt felerősítés csavarhúzóval való feszegetésének a nyomai, a ragasztó is látható még a dobozon.
Érdeklődés privátban ha lehet, köszi.
[#5555067] 2019. 07. 07. 17:08
ijk90
Eddig jól muzsikált ezzel a görgővel, hangoltam már több méretű görgővel mikor összeraktam a 3,5-el jol gyursol jól megy , a 4g vel nehezebben gyorsul fel. Az felettiekkel meg használhatatlan.s6 mk2 70ccm szett van rajta,s6 főtengely,polini high speed vario, malossi els 107mm kuplung piros kontrasztrugoval, malossi kevlár szíj.s6 vakumdob, gianelli reversé kipufogó.
[#5555057] 2019. 07. 07. 15:07
juarez21
Az a 3,5g elég karcsúnak tűnik. Szíjnak a szélességét nézted? Igazából én tolómérővel szoktam lemérni mennyit csökkent a szélessége.
[#5554957] 2019. 07. 06. 18:45
ijk90
Szia!
A görgő jelenleg 3,5g a szíj nincs elkopva megnéztem, hátul a rugót kicserélem és meglátjuk, lehet hogy a rugó lesz a ludas mert eddig soha semmi baja nem volt.
[#5554702] 2019. 07. 04. 21:22
juarez21
Lehet hogy nehéz a görgő, vagy már elkopott a szíj vagy mindkettő. Esetleg hátul a kontrasztrugó már elmelegszik.
[#5554588] 2019. 07. 03. 21:34
ijk90
Sziasztok Fórumtársak!
olyan problémám lenne hogy észrevettem a variátoron hogy az ékszíj nem fut ki teljesen a variátor szélére. kérdésem a következő lenne hogy a hézagolással kellene próbálkoznom vagy hol keressem a hibát?
Válaszokat köszönöm!
[#5554189] 2019. 06. 30. 17:48
Vajass
A hideg inditásom még mindig szarakodik! Csak gáz húzásra megy!
Alapjárati csavar, levegő csavar játék megvolt! Mind hiába.
Szivató elvileg müködik mert kivettem és leprobáltam!
A gyertya fekete, hosszabb nagyobb sebességű ut után viszont kiég szépen.
Gázzal gyakorlatilag 2rugásból indul, gyenge alapjárattal mert egy kis gáz segeitség után már beáll!
Aztán pöpec minden, megy nem fullad, száguld!
Melegen pöcc röff!
[#5553769] 2019. 06. 27. 18:05
Vajass
Köszi kicsit megnyugtattál! Nekem is volt Nrg-m de az nem csinálta(mondjuk az levegős volt, nem tudom jelent e valamit)
Csak érdekes hogy hideg indulásnál visít pár másodpercig.
Lehet egy ilyen szériás kuplung volt, bármilyen márkájú legyen is.
[#5553680] 2019. 06. 26. 23:14
Hans46
Ilyen hang nálam is van a piaggio nrg-n. Szerelő erre azt mondta, hogy a kuplung az és ne foglalkozzak vele. De teljesen ugyan ez a jelenség, hidegen az első pár elindulásnál lehet hallani, aztán egyáltalán nem.
[#5553555] 2019. 06. 26. 18:05
Vajass
Az mitől lehet hogy hidegen (bármennyi melegités után) indulásnál valami csikorgás visitó hang hallatszik pár méteren keresztül?
Indulásnál fordulat felszökik és utána jön a hang. El is mulik utána, melegen abszolút nem jön.
Szijj az gyári piaggio, mérete is még jó, olyan mint ha a kuplung lenne!?
Mitől lehet ez?
Köszi
[#5553388] 2019. 06. 25. 23:20
freelac
Én tuti megkérném az eladót, hogy ne indítsa be amíg oda nem érsz, hogy hidegen mennyire füstöl, robogónál mondjuk nehezen járható, de motornál általában igen, hogy az első kerekét nekinyomnám valami falnak-kerítésnek, ujjamat a kormánycsapágyhoz tenném és úgy ellenőrizném a kotyogást.
Menet közben elengedném a kormányt óvatosan, hogy elhúz-e a motor valamerre, gumi DOT szám, a műanyagban is benne van, hogy mikori, és megnézném a csavarfejeket, hogy mennyire vannak meggyilkolva.
És a legfontosabb, milyen a gazdájának a környezete, ahol él. Ha egy cigány tolja ki a tyúkólból, én tutira nem venném meg a negyedéért sem.
Mondjuk nekeik nem is adnék el sem, de ez már másik téma.
[#5553332] 2019. 06. 25. 18:02
Vajass
Nézegesd meg a gumikat, abból láthatod hogy kb mikor volt cserélve (dot szám)
Teleszkopok, nem engednek e?
Kormány, kormánycsapágy lötyögés.
Csavarfejek, volt e szétbontva a henger.
Ha kipróbálod nem húz e félre!
Bele sajnos nem lászt, -nem látunk de ép éssze körültekintően nem elvakultan azért bele lehet néha nyulni egy jó állopotú gépbe!
Képet szivesen várunk róla ha ugy van. :-)