Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Megoldódott a probléma? Milyen karbi van a motoron? Nekem ugyanez volt a hiba, egy Naraku 17,5-es karbival - sok volt a levegő.
Nagyobb fúvóka, tű feljebb emel - nekem ez segített.
Sziasztok!
Suzuki Katanám van. A vízpumpa megadta magát, javítókészlet nem segített. Keresek hozzá komplett vízpumpát, állítólag az SR vízpumpája ugyanaz. (a magasabb fajta morini)
Helosztok frissen össze rakott blokkról lenne szó . Egy Aprilia Sr 50 old fekvő vizes minarelli blokk . Az a jelenség hogy szívató nélkül nem indul a motor és ha vissza veszem a szívatott motor megáll és még gázadásra is lehörböl ha vissza veszem a szívatót szívatóval viszont gázadásra rendesen reagál mi lehet a gond ? Már fújtam a karbi és a levegő ház közti részt ott nem szív farsót de a variátor felöli oldalon sem szív farsót . Valaki segítsen köszi .
A generátor hajtja a világítást és a töltést, ha jár a motor. Minden más (kürt, irányjelző, stb.) az akkuról megy.
Ha az akksi feszültsége nem jut el a fogyasztókig, akkor végig kell menni azon a vezetéken: akku plusztól gyútáskapcsolóig, onnan biztosítéktáblába, stb. Fejből ennél többet nem tudok mondani, mert sem olasszal, sem robogókkal nem foglalkozom jó ideje.
Sziasztok!
Aprilia SR 50 LC 1999-es robim van!
Sajnos rosszul kötöttem be az aksit a mocimba és biztosíték is hiányzott! Kezdő vagyok ezt bevallom! Amit idáig cseréltem az feszültség szabályzó, index relé, csoport kábel. A probléma, hogy rugásra beindúl de csakis a világítás működik semmi más! Aksi van benne ! Valaki esetleg tanácsot tudna adni, hogy mi lehet a probléma ? Előre is köszönöm !
Szia Válaszoltam
Sziasztok.
moifan,! írtam neked, ha látod légyszíves válaszolj.
Szia,
Ez azért van mert “visszatekerték” az órát és rosszul írták meg az eeprom-ot. Tudok segíteni. Írj privátban.
Szia Jöhet a kérdés pm-Ben
Sziasztok. Segítségeteket kérem.Fekvő minarelli,vizes SR - a jelenség az,hogy mióta bejöttek a hűvösebb idők elkezd fulladozi a motor,(inkább csak ha nyèlgázt húzok, ilyenkor nem történik semmi viszont ha csak 1 másodpercre ráhúzom a szivatót akkor elkapja és megy. Tavaly ugyanezt csinalta,ugyanebben az időszakban.ahogy enyhült az idő egyszercsak abba hagyta es ment ahogy kell.
Hideg levegő okozza erre rájöttem😁min kellene állítanom ? Karbi,szűrő tiszta,subertű seeger alulról a második állás van. Előre is köszi a tippeket
Üdvözletem a tagoknak! Van esetleg valaki aki valóban képben van Jetforce TSDI-vel kapcsolatban? Lenne pár kérdésem, mert van pár dolog ami nem tetszik a motort illetően.
Sziasztok. Mostanában vásároltunk Egy Aprilia Sr50 Motard robogót. Elvileg 2019-es, digitális műszerfal van rajta. Lenne egy olyan problémája a gépnek, hogy a kilométer óra a sebességet méri, az ODO méri a megtett távot, de a gyújtás levétele után visszaáll az eredeti értékre. Nem 0-ra, hanem valami 8xxx km-re. A napi számláló 0-ra áll vissza. Tulajdonképpen nem zavaró de jó lenne ha működne rendesen. Kb. olyan mint egy elektronikai eszközben tönkre menne a betáp és az EPROM az utolsó rögzített értéken indulna újra. Van erre segítség, vagy cserével lehet csak megoldani?
Igen, ezt én is láttam....sztem valahol 94-96 között lehet...
Sokat segitene egy fenykep a blokkrol.Minarelli,morini,piaggio blokkokkal szereltek az osszes SR-t.
A 493 talan a piaggiot jelenti,nekem ha jol remlik.De nem biztos.
Nekem speciel halvány lila gőzöm sincs, bevallom. Nem foglalkozom olasszal.
De a fórumon visszakeresve találtam valamit. Ennek a sorszáma nincs messze a tiedtől és ott a válaszadó is, akit érdemes lenne megkeresni. Nem aktív a fórumon jó ideje, de a honlapja és a webshop működik.
(https://motoroswebaruhaz.hu/)
Sziasztok!
Van egy nem túl szép mocink a fiam járna vele....
Be lehetne azonosítani a motor pontos ítpusát és hogy az oempartson tudjak keresni a robantott ábrák között?
LB-DGM 53493 OM
LB×07809243×
Valami SR old lehet...
Örülnék bárm segítségnek...
Sziasztok megtudna valaki mondani a 2002 morrini blokkos diteck variátor szij méretét
Tisztelt fórumtagok! Segítséget szeretnék kérni, Aprilia SR Factory Ditech Piaggio blokkos motorommal kapcsolatban. Régóta kínlódok vele, de mégsem működik megfelelően. Több kérdésem is lenne, de most egyenlőre arra szeretnék választ kapni, hogy teljes gázadásnál miért veszi el a szikrát a gyertyától. Ha kicsit visszaengedem ismét van szikra. A TPS kalibráció meglett csinálva. Tehát önindítózásnál ha nyél gázt húzok eltűnik a szikra. Ezenkívül egyéb problémák is vannak pedig a diagnosztika egyetlen hibát sem ír ki. Amik újak a motorban: gyári 50-es henger és dugó, HS tuningos légkompresszor, HS tuningos nyomásszabályzó szelep, injektor viton gyűrűk, légszűrő, benzin szűrő, vízleválasztó. Ha valaki tudja a megoldást a szikra kérdésre azt nagyon megköszönném, és a további problémákra később visszatérnék. Köszönöm és a megoldás reményében várom a hozzászólásokat.
Talán ha jól rémlik 24x1,5 de ha megméred a menet átmérőt abból lehetne következtetni rá
Sziasztok megtudna valaki mondani a morini blokkos diteck lendkerék lehúzó méretét
Milyen blokkos? Amúgy elvileg a variátor mögött van egy kicsi bordás szíj lehet az szakadt el
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy az Aprilia sr 50es motoron hol találom meg a vízpumpát? Nem keringeti a vízet köszönöm szépen a válaszokat
Szia! Annak a ditech gurunak az elérhetőségét meg tudnád adni nekem? Érdekelne, megkeresném hasonló problémával. Persze előbb lecserélem az olajat én is, és kipucolom a rendszert.
Ha jól tudom rá se adja legalábbis az enyém nem elindítom stabilizálódik a töltés utána kapcsolja fel automatikusan
Gondolom inditózáskor mint a legtöbb motor leveszi a fényszórót hogy ne vegye el az energiát az inditómotortól