{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5464441] 2018. 06. 21. 22:15
ijk90
Én is kérhetek egy kis információt???zd4mzc000us022525 köszönöm.
[#5464410] 2018. 06. 21. 21:52
juarez21
Hello

ZD4 - a gyár azonosító kód (Itali (Z) aprilia gyár (D4))
MZ - SR 50 LC régi
C000 - Kivitelezésbeli eltérések jelzése (ide van kódolva a motor típus és a gyári színe is.)
U - Ez a betű nincs benne a listában valamiért, mert 1996 jele a "T" 1997 gyártási év pedig "V"
8 - itt elvileg egy "S"-nek kéne lennie amúgy, Az Aprilia gyáregység azonosítója
011068 - sorozatszám, a szalagról való legördülés sorozatszámai
[#5464217] 2018. 06. 21. 9:29
lt.z
Sziasztok ZD4MZC000U8011068 alvázszám alapján hanyas kiadású a motor?
[#5464188] 2018. 06. 21. 0:41
gzedi
Akkor esetleg méreteket kaphatok?
[#5463394] 2018. 06. 17. 12:04
gzedi
Egy ilyen o-ring készletet hol szerezhetek be? Köszönöm
[#5463093] 2018. 06. 15. 7:22
Mumtaz
Gyönyörű.
[#5463051] 2018. 06. 14. 21:44
doki14@citromail.hu
Sziasztok!
Ditechem van.
Segítség,tanács,vélemény kellene.
Szerelőnél volt most nem rég hoztam ki(főtengelyes volt). Azt meg is csináltuk semmi baj nincs vele. De felmerült még egy probléma hidegen nehezen indul van hogy be se indul ha beindul akkor 1000 és 2000 közötti fordulaton ugrál és csak annyit lehet hallani hogy dadog. Egyszer be áll aztán megint csak dadog. Gyorsulással, menettel nincs baj. De ez az alapjárat biztosan nem jó így.
[#5463049] 2018. 06. 14. 21:44
doki14@citromail.hu
Hello.
Motorom: aprilia sr 50 factory ditech
Amit eddig csináltak: főtengely + csapágy szimering
Szerelőtől elhozva probléma: Mikor oda vittem ilyen problémám nem volt. Tehát hidegen a motor nehezen indul, van hogy beindítom és 1000 és 2000-es fordulatszám között ugrál és aztán leáll, ha sikerül beindítani akkor az alapjárat úgy néz ki, hogy tartja a fordulat számot, de dadog. Segítséget,véleményt,tanácsot szeretnék kérni, hogy mit csináljak mi lehet a hiba?
[#5462888] 2018. 06. 14. 13:31
Charles Bronson
Hi!

Egy kis adalék - tapasztalat - SR spirálos kilométeróra pontosságról:

Több készülékkel (3 darab) is lemértem, illetve applikációkat is felhasználtam a kilométeróra tesztelésére. A Pirelli Diablo applikáció mérési eredményeit osztom most meg - ez szinte ugyanaz, mint amit a GPS-ek, valamint a Google navigációja is tükrözött.

- 10 Km/h az órán = 10 Km/h
- 20 Km/h az órán = 19 Km/h
- 30 Km/h az órán = 26 Km/h
- 40 Km/h az órán = 34 Km/h
- 50 Km/h az órán = 41 Km/h
- 60 Km/h az órán = 50 Km/h
- 70 Km/h az órán = 56 Km/h
- 80 Km/h az órán = 66 Km/h
- 90 Km/h az órán = 73 Km/h

Továbbra is várom a segítséget, miként lehetne hangolni az órát a "valósághoz". Köszönöm!
[#5462782] 2018. 06. 13. 20:59
miofan
Ez is elkészült várja az új tulajdonosát .
[#5462204] 2018. 06. 11. 14:26
Charles Bronson
Hi!

Azt tapasztalom, hogy a "kör" SR-em kilométerórája ~5-10 Km/h órás eltéréssel jelzi a sebességet a GPS-hez képest. Van javaslata valakinek, hogy a spirálos órát hogyan lehet finomhangolni, azaz a "sikkes olaszos tévedést" leredukálni, egyszóval pontosítani az órát?
[#5460850] 2018. 06. 07. 7:24
juarez21
Hello,

Végsebességre az tökéletes, nekem is kb annyit megy. Varióba nekem is fehér rugó van, egy malossi, ami 10%-al erősebb mint a gyári. A gyári görgőkkel (6.5g) ez a rugó szarul gyorsul valóban. Ezért raktam bele 5.7g-os görgőket amivel már hasít. Majd vettem hozzá gianelli extra kipuffot, amihez meg már 5.5g-os görgő kellett. Emelkedőn meg erős szembe szélbe enyém is visszalassul.
[#5460780] 2018. 06. 06. 19:36
Lukimisa
Sziasztok! Márciusba vettem egy SR50-es, 2012-es karbis mocit. Ez az első Apriliám. Az Én véleményem szerint nem gyorsul rendesen a gép, induláskor pörög rendesen, óra szerint kb 85 a vége. Ha jön egy kis emelkedő, akkor már lassul is. Semmi tuning nincs benne, legalább is ezt mondta a régi tulaj. Variátorba fehér rugó van. Az a kérdésem, hogy normális-e az, hogy induláskor pörög mint az állat, és ehhez képest nem tartozik, nagyobb gyorsulás?
[#5460742] 2018. 06. 06. 17:16
Solom
Sziasztok. Abban kérném a segítségeteket hogy Sr50 blokk kivétel majd visszarakás után a motor elég rendesen elveszítette az egyenes futását. Mi lehet a baj?
[#5460704] 2018. 06. 06. 14:18
sörci
Sziasztok!
Mondok egy tippet, bár hozzáteszem, hogy az áramhoz annyit értek, hogy nem nyúlkálok a konnektorba. Amikor kiszereltem a hőfok jeladót, hogy megmérjem apám 20 fprintos obis vackával az ellenállásokat kül. hőmérsékleteken, kíváncsiságból rámértem a gyertya ellenállását is, a pipa, még az alsó vége közt. Az eredmény 1, azaz végtelen (új gyertya volt, de azzal sem indult sosem). Erre kimérzem a régi gyertyát, amivel vettem. Az is egy. Volt még egy új gyertyám, amivel annak idején működött, de annak eltörtem a porcelánját egyszer részegen, ezért nem raktam vissza. Megmértem azt is, az mutatott ellenállást a két pont között. Emlékeim szerint 20 k-nál 4.x körül. Kíváncsiságból beletettem, és pöccre indult a gép, napok óta először. Azzal jártam egy hétig, majd tegnap vettem egy újat, de úgy, hogy vittem magammal a tesztert. Megmértem 10 gyertyát, 10-ből 7 mutatott csak ellenállást, azok közül vettem egy újat, és működik. Jelzem, az összes gyertya egészséges szikrát adott szemre, de csak azzal indul, amin van mérhető ellenállás az alsó és felső vége közt.
[#5460598] 2018. 06. 05. 21:23
Zoli32.01
Ahoz vazat is cserelni kene,nem eri meg.
[#5460568] 2018. 06. 05. 19:34
freelac
Az kurvaélet, ha én ekkora műtétbe vágnék bele, akkor az "újat" fel is újítanám, nem raknék bele egy bizonytalan blokkot.
Vennék blokkfeleket, főtengelyt, csapágyakat. Valszleg tényleg több lenne így, de minőségtől és hajtástól függően mondjuk tízezer km-ig nem kéne foglalkoznom vele komolyabban.
De ha újban gondolkodsz akkor olcsóért, ha nem is Minarelli:

https://oem-parts.hu/hu/parts/...

1,4 miller majdnem. :-)
[#5460499] 2018. 06. 05. 16:08
repsol600
Sziasztok.
2001-es ditech motoros SR ben szeretnénk blokkot cserélni. Jelenleg egy Morini blokkos, karbisra átalakított blokk van benne, ami valószínű gyujtás hibás. Mennyiért lehetne venni bele egy gyári karbis minarelli blokkot?
[#5460208] 2018. 06. 04. 20:00
miofan
Igen.
[#5460192] 2018. 06. 04. 19:43
mendres
Telefonon tudnánk értekezni?
[#5459925] 2018. 06. 03. 19:04
ijk90
Sziasztok!
Az alábbi problémával szembesültem 2 napja..megyek a 1999-es kör sr-el 50-60km/h órával egyszercsak gondol egyet elkezd durrogni összevissza mintha hirtelen elfogyna az üzemanyag vagy a gyertya hagyna ki...eddig tökéletesen üzemelt.vettem bele új gyertyát ugyan azt csinálja ha tolok neki egy nyel gazt akkor is durrog. A motoron van egy 70es aki stage6 mk2 henger mhr főtengely polini vario szett #malossi -hajtás 21mm racing black dellorto e5szurovel . Valakinek van valami ötlete hol kezdjen a hiba keresést?
Előre is köszönöm.
[#5459648] 2018. 06. 01. 20:47
Mumtaz
Ez is egy rugós nyomásszelep, csak a kompresszor levegőnyomása is szabályozza az üzemanyagnyomást. Tehát valóban, a levegő mennyiségétől függ az üzemanyag nyomása is.
Az új autókban sincs kompresszor a rendszerben. Viszont több autónál is a nyomástartó szelepre rá van kötve még egy vákuumcső is, ahol például pont fordított a helyzet, mint a Ditech/Purejet/Jetforce rendszernél. Nekem Jetforce van (szinte ugyanaz, mint a ditech) 70-es hengerrel. Pont a nagyobb henger által megkívánt nagyobb üzemanyag mennyiség miatt lett belerakva a nyomástartó szelep alatti légkamrába egy rugós kitámasztó, hogy nagyobb legyen az üzemanyag nyomás, mint a gyári érték.
[#5459631] 2018. 06. 01. 19:51
mendres
Köszönöm!
[#5459565] 2018. 06. 01. 17:12
miofan
A főtengely 2 fordulatra kb 2 bár a nyomás értelemszerűen addig nincs befecskendezés . Ha indul a gép azonnal 5 bár a nyomás a kompresszoron . Tiltás szempontból sajnos nincs hozzá szoftver ,de az Sr Ecujával megy a kicsike igaz hogy variálni kell vele mivel teljes más értéket küld a högomba az ecunak . Nyugodtan felrakhatod az Sr ECU-t indul is vele csak kormozni fogja a gyertyát mivel téves adat közvetítés van és világítani fog a hőmérséklet visszajelző . A kompresszor csövében van egy fehér színű betét azt vedd ki vagy cseréld ki a kompresszor csövet , Ha nincs már benne akkor már eltávolították .
[#5459535] 2018. 06. 01. 15:43
mendres
Köszönöm, a hétvégén, nekiugrok ismét.
Kompresszor, 4 bar nyomással, még nincs a kritikus érték alatt, az indítás szempontjából?
ECU, valószínűleg 45km/ó.-s, ha esetleg működni fog a motor ismét, "átírható" a tiltás szempontjából? Van Aprilia SR ECU-nk, fizikálisan megegyezik a Katanájéval, de nem merem rádugni. Valami tapasztalat ezzel kapcsolatban?