{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5365227] 2017. 07. 23. 17:16
ijk90
Üdv!
Szeretném lecserélni a karbit egy 21-es dellorto-ra....csak a jelzéseknél elakadtam....van DS jelzésű, AS, BS és még a PHBG ,PHBN... segítene valaki hogy mik a különbségek ezeknél a típusú karbiknál?Köszönöm szépen!!!
[#5364785] 2017. 07. 20. 23:36
szelod9
Sikerült megcsinálnom a motort. Az injektornál lévő csatlakozóba két kábel megy be. Az egyik le volt szakadva így nem csoda, hogy nem indult. Már előttem valaki megforrasztotta, de nagyon undorító munkát végzett. Végül sikerült újraforassztani rendesen. Próbakörön minden rendben volt. Holnap megnézem a hibakódokat, hogy hozza-e. Köszönöm mindenkinek a segítséget
[#5364771] 2017. 07. 20. 22:28
gzedi
Létezik hogy a nyomástartó beragad. A bejövő ágon hiába nyomom akár 5-6 bárral nem jön vissza semmi? A motor működik, csak középgázon bedadod, főleg ha meleg
[#5364633] 2017. 07. 20. 14:02
ZsomBorg
Pontosabban a negyedik kör után minden hiba törlődik. Ezután próbakör a motorral és ha még fennáll a hiba, akkor azok újra megjelennek a következő kiolvasásnál...
[#5364604] 2017. 07. 20. 12:00
moto77
Futtasd le 4x az egészet,4-iknél ami nem aktuális hiba "esetleg már" az törlődik..
[#5364598] 2017. 07. 20. 11:50
moto77
5-7- fojtószelep
12- injektor
17-20-hőfokmérő
[#5364475] 2017. 07. 19. 20:00
szelod9
Sikerült kivillogtatni őket. 5, 7, 12, 17, 20. Ezeket dobta. Tudna valaki küldeni egy listát hogy ez miket takar? Eddig kiszedtem a légszűrőt, az rendben van. Merre induljak el?
[#5364405] 2017. 07. 19. 15:04
miofan
Nyél gáz gyújtás injektorlámpa világít elalszik világít gáz elenged
[#5364385] 2017. 07. 19. 12:15
szelod9
Még nem csináltam ilyet. Ha leírnád a lépéseket sokat segítene. Köszönöm
[#5364379] 2017. 07. 19. 11:48
miofan
Próbáld meg !
[#5364340] 2017. 07. 19. 7:06
szelod9
Ki tudom villogtatni a hiba kódot? Vagy ennél még nem lehetséges?
[#5364337] 2017. 07. 19. 5:50
miofan
Szia ! Olyan probléma van amit lát az ecu , injektorok vagy benzinpumpa, hőgomba, folytószelep,
[#5364333] 2017. 07. 18. 22:51
szelod9
Sziasztok!
SR50 2003 DiTech Morini blokkos
Ma mentem vele normálisan. Utol értem vele egy autót és visszaengedtem a gázkart, hogy a motorfék lelassítson. Amikor újra elkezdtem húzni nem ment a motor csak dadogott és amikor megálltam vele le is állt. Újra indulni nem akar, kb 5 mp indítózás után kivillan az Ignition Check lámpa. Ezelőtt nem volt vele semmi probléma. Mindig prémium üzemanyaggal használtam, bemelegítem és vissza is hűtöm. 15 ezer km van a motorban. Mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a válaszokat
[#5363396] 2017. 07. 13. 20:10
miofan
Ha eléri az alsó vagy felső határértéket ami a programban meg van adva hibaként jegyzi .
[#5363394] 2017. 07. 13. 19:35
Goshi
Köszönöm szépen!

A TPS rosszalkodott, de kicseréltem és azóta jó. Hibakód törlés után sem jött elő új hiba A hőmérséklet jelzőt és a Check engine lámpát viszont nem értem. A hőmérsékletet rendesen mutatja, a hibakódokat pedig a lámpával villogtattam ki, szóval az sincs kiégve. Na mindegy... :-)

G.
[#5363295] 2017. 07. 13. 6:07
miofan
ECU 20
Cooling Liqude temp fault

Connectors
-Check the connection between the temperature sensor and dasboard connection

Temperature reader wires
Check the voltage (12V) between the green/red wire and negative pole of the battery. Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/blue wire between the temperature reader and the ECU. Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the temperature sensor and the ECU and the green/red wire between the temp reader and the ECU

Demaged temperature reader
-Replace the temperature reader

Demaged ECU
-Check ECU

ECU 21
Injection System -faulty bulb

Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.

-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU
[#5363219] 2017. 07. 12. 19:02
Goshi
Üdv.
Valaki tudja, mi lehet a 20-as és a 21-es hibakód? Ezt villogta ki ma a kis Purejet, meg egy rakás másik számot, amiket megtaláltam már, de ezt a kettőt nem.
[#5362697] 2017. 07. 10. 12:22
ijk90
Szép Napot!!!
Az alábbi hibára vagy jelenségre valakinek lenne e ötlete hogy hol kezdjem el az átnézést ?? Aprilia sr50/70..... a hiba jelensége: hirtelen gázadásnál megindul ahogy kell majd egyszer csak megtorpan egy pár másodpercre majd is mént gyorsul tovább.ez a jelenség csak a hirtelen indulásnál van kb 50km/h tól nem észlelhető. Előre is köszönöm szépen!!!
[#5361943] 2017. 07. 05. 21:37
freelac
Szia!

Annak idején én elvittem homokfúvatni, amint kész lett, fél órán belül ráfújtam a valamilyen hőálló festéket amit még hőkezelni is kellett, a motor saját hőjét nem mertem, így elvittem a cimbihez, aki egy helyi porfestő műhelyben dolgozik, ő ráhőkezelte, szinte pont azon a hőértéken, amit a festék gyári ajánlása írt.
És... még így sem lett örökös. A második idény végén megjelentek a rozsdapöttyök mindenhol, de kívánom, neked legyen örökös.
A képeken látszik, hogy mennyire volt alapos a homokolás, mert ez nem a festett kipu, hanem ez közvetlenül a homoklás után készült. És mégis, ha egyszer benne van a rozsda, akkor megette a fene.
[#5361891] 2017. 07. 05. 18:56
csibewer
Szia!

Elkészült a kipufogó, nagyon szépen hegesztették a kivágott darabokat és le is csiszolták a varratokat. Igaz meg is kérték az árát, de nem volt más lehetőségem. Lefújtam hőálló festékkel ( MOTIP ) , majd 1,5 óra száradás után felszereltem a helyére és mentem vele úgy fél órát. Mintha most jött volna a gyárból, olyan jól sikerült a festés rámelegítése. A kipufogó hangja érdemben nem sokat változott, talán kissé ércesebb lett, viszont a gázreakciója jobb lett, illetve úgy tűnik a végsebesség is növekedett. Gondolom a fogyasztás is csökken valamelyest, hiszen nem kell a katalizátor ellen küzdeni a motornak. Röviden ennyit szerettem volna megosztani a katalizátor eltávolításával kapcsolatban.
[#5360946] 2017. 06. 30. 15:23
trupo125
[#5360945] 2017. 06. 30. 15:22
trupo125
bontom 06202891023 komplett sr 50 96" váz idomok stb
[#5360483] 2017. 06. 27. 22:50
varsza
Sziasztok! 2008-as piaggio blokkos street-hez keresek gyári kipufogót. Sürgős lenne. Köszönöm. varsza@freemail.hu-ra lehet írni.
[#5360374] 2017. 06. 27. 16:08
kinter1
Főtengely szimering.
[#5360265] 2017. 06. 26. 21:23
peppe1982
Sziasztok érdeklődnék aprilia areával szívok olyan hibát csinál hogy induláskor lefullad ,max fordulatrol visszaengedem a gázt és még gurulás közbe leáll és félre kell álnom ujrinditani,akkor csak szívatóval indul
Vákumpumpa kicserélve ,fúvókák kitisztítva most az erektronika kicserélés a következő
Köszönök mindenfajta segitséget