{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5491822] 2018. 10. 17. 20:48
freelac
Én szétszedés nélkül tutira féktisztítóval kezdeném a keresést.
Ha gáz van, akkor kezdeném a precízkedéses kutatást a falsra.
[#5491784] 2018. 10. 17. 18:29
InSAMinator
Ez qwa keveset kap, szerintem.
[#5491765] 2018. 10. 17. 17:32
Szöcsy
jah és ma megérkezett a sztenderem is
[#5491763] 2018. 10. 17. 17:29
Szöcsy
tegnap esti kép.
[#5491761] 2018. 10. 17. 17:29
Szöcsy
freelac most ott tartok, hogy valahol fars levegőt szív a rendszer, mert össze vissza jár az alapjárat, és nem tudom beállítani rendesen, és néha visszadurran a blokk. (nem a kipuffogó) érezni hogy egy pillanatra megtorpan. Minden szimering cserélve van a blokkon szóval ott nem szív farsot. A leömlő is rendesen meghúzva. Így szerintem karbit szétkapom és kipucolom és újra ellenőrzöm a tömítéseket, és a vezérlést is , lehet 1 foggal elraktam. A gyertya viszont elég szép fehér.. :-)
[#5491759] 2018. 10. 17. 17:24
Szöcsy
ezen én sem gondolkoznék, hogy újra építsem az egészet! Összes csapágynak annyi szóval jobban jársz ha szétkapod a blokkot...
[#5491757] 2018. 10. 17. 17:22
Szöcsy
Kb úgy igen - 5kg és a monosock+ a lengőkar az is még vagy 3kg minusz....
[#5491750] 2018. 10. 17. 16:38
pityke71
Hi!
Blokk szét!Mindenképpen!
[#5491734] 2018. 10. 17. 15:23
csibewer
Ez a próba utáni állapot? Mi történ, hogy ilyen csúnyán néz ki a motor belseje illetve, hogy a bánatba tekeredett meg a kontrasztrugó?
[#5491732] 2018. 10. 17. 15:11
sörci
Szeva!
Rászántam magam, szétszedtem a paripát (miután megjött a naraku hengerszett 20 rugóért). Vannak itt érdekes dolgok...
[#5491642] 2018. 10. 16. 21:34
freelac
Aha, ezek szerint a hűtő hiánya már ennyire érződik? Akkor a gyári felépítéssel éppen a határon lehettek, hogy ki volt egyensúlyozva.
Mondjuk a kiegyenlítővel együtt van benne 1 liter folyadék, a hűtő lehet (a magaméból kiindulva) max.2 meg a csövek bizbaszok, 5 kiló körül?
[#5491573] 2018. 10. 16. 18:00
piciz
A 09-et rossz akku miatt írta be alacsony akkumlátor feszültség miatt nekem mikor szar volt az akkum nekem is 09-et írt bebikáztam de annyira szar volt az akku hogy alapjáraton nem volt hajlandó elmenni dadogott dadogott aztán megállt tettem bele új akkut kitöröltem a hibát azóta megy tökéletesen
Műszerfal nekem is alapjáraton 14-et ír fordulaton szintén 12,9 körül de az akku kapcsain jó a töltés szerintem a műszerfal nem pontosan mutatja
[#5491481] 2018. 10. 16. 6:36
Arion
Sziasztok. Sajnos nem tudok rájönni a hibára. Adott egy 1996 körüli Aprilia Sr 50 Lc . Kihoztam a garázsból pöccre indult, majd kb 5 perc múlva leállt és folyt a víz alula blokkból ahol a vízpumpa és a gyujtás alaplap is van. Kicseréltem a teljes vízpumpát most már tökéletes de a motor továbbra sem indul. Kivett gyertyán szikra van, másik gyertyán is de hiába. A száraz gyertya benzines lesz a hengerben tehát üzemanyagot kap a motor. Ötlet?
[#5491480] 2018. 10. 16. 6:36
Arion
Sziasztok. Sajnos nem tudok rájönni a hibára. Adott egy 1996 körüli Aprilia Sr 50 Lc . Kihoztam a garázsból pöccre indult, majd kb 5 perc múlva leállt és folyt a víz alula blokkból ahol a vízpumpa és a gyujtás alaplap is van. Kicseréltem a teljes vízpumpát most már tökéletes de a motor továbbra sem indul. Kivett gyertyán szikra van, másik gyertyán is de hiába. A száraz gyertya benzines lesz a hengerben tehát üzemanyagot kap a motor. Ötlet?
[#5491466] 2018. 10. 16. 6:34
doki14@citromail.hu
Apms0016 hibát és az ECU09-et jelzi. Most vettem új akkumulátort meg gyertyát. Alapjáraton 14V meg van viszont amikor húzom a gázt, akkor 13,2V , 12,9V mutat a műszerfal. Ez mitől lehet illetve a hibák mit jelentenek? Mi a megoldás?
[#5491462] 2018. 10. 16. 5:52
Szöcsy
tőrendszer= hűtőrendszer....
[#5491461] 2018. 10. 16. 4:44
Szöcsy
A deklire pedíg rákerűl egy krómozott peugeot embléma, így már is elveszi a tekintetet :-)
[#5491460] 2018. 10. 16. 4:36
Szöcsy
eleje azért könnyűlt el, 1 mert kilett szerelve a tőrendszer, kiegyenlítő tartály., és mert 125-ös megindúl mint a meszes, így emeli az elejét :-) és leül a segge :-)
[#5491459] 2018. 10. 16. 4:34
Szöcsy
pontosan ugyan ilyen hosszú a gyári központi telója a jetforce-nak is, csak erősebbnek tűnik a rugó. Majd készítek képet, hogy miérrt nem az került fel rá.
[#5491430] 2018. 10. 15. 20:47
freelac
Akkor kis ujjgyakorlat van még hátra ezek szerint. Az elejének az elkönnyebbedését nem értem, habár pont ma olvastam valahol, hogy nem lehet csak úgy cserélgetni a futómű részeket motorok között, és az volt a példa, hogy az X motorba berakják az Y motorét, de az 20-25 mm-el rövidebb, ami pont olyant okoz amit te is írsz, és hozzátette az cikk írója, hogy ebben az esetben nagyon könnyen beszitál a motor eleje.
Próbaképpen rakj be egy hosszabb telót, vagy egy telóemelőt faragj be egy próba erejéig.
[#5491428] 2018. 10. 15. 20:42
freelac
Ja, nem fekete felni, hanem dekni.
[#5491410] 2018. 10. 15. 19:39
Szöcsy
hát a fényezés hagy kívánni valót maga után. Mert az idomokon van gazdagon törött, horzsolt rész, és fülek is hiányoznak. Erre mondják jól áll neki a távolság. Majd ha műanyagossal megcsináltatom az idomokat, újra lesz fújva az egész. Noss a felni polírozva és krómozva lesz rajta.

Viszont amit cserélnem kell az első tesztmotorozás alkalmával ami nem váltotta be a jozzá fűzött reményeket az a lengéscsillapító. Elég gyenge az az instabil tőle a motor a kanyarokba így azt cserélnem kell a járgányon. Olyan cadilac- es a járgány 1 gödör fél óra fel-le ringatózás szóval valami komolyabb lengéscsillapítást igényel. Ami még nagyon furcsa, hogy sokkal könnyebb lett a járgány eleje,és mellé még az imbolygás, elég érdekes szögletes kanyarodást abszolváltam. Viszont remek a váz geometria, így ezzel a motorral, mert kevésbé csavarodik úgy mint a 125-ös váza ahogy csavarodott. Szóval stabil ebből a szempontból. A kipufogó hangja is hagy kivetni valót. Tipikus 4 ütem, de lehetne kissé öblösebbre faragott dobot rátenni. Sztem ez is cseréle lesz rajta idővel. Jah ésami még fontos. Fordulatszámot továbbra sem mutatja a gép, és a hőfokot sem jelzi. De ami azt illeti nem is érdekel. A km/h -át mutatja és az üzemanyagszintet.index visszajelzést és a töltést . A többire nincs is nagyon szükségem. Egyenlőre így állok a járgánnyal.

Szóval összességében úgyvélem sikerűlt véhhezvinnem amit megállmodtam, és rengeteg kétkedőnek bebizonyítottam hogy igen is lehetséges a szív átültetés még ha nem is tökéletes első felvonásban, de működik, és kivitelezhető a dolog..
[#5491170] 2018. 10. 15. 7:22
freelac
Na gratulálok! Habár az a fekete felni nekem odavonzza a szememet, de igen jó munkát végeztél, le a kalappal előtted.
Amikor szóba jön majd a haveroknak, hogy ki-milyen érdekes megoldásokat látott, nálam te leszel az első, akit megemlitek.
[#5491084] 2018. 10. 14. 20:36
pityke71
Én se nagyon basztatnám,megy ameddig megy.Lehet,hogy még több ezer km-t el tudsz vele így menni,elodázva a költségeket.
A minarelli a világ legjobb robogóblokkja,ne legyen össze hasonlítva a morinivel. Szerintem.
[#5491080] 2018. 10. 14. 20:31
pityke71
Gratula!!!!