Nagymotort tényleg melegíteni kell, az nagyon torpan hidegen, tapasztaltam.
Ha több helyre is megyek nap közben, és közben kihűl a blokk, a sok 5-10 perces melegítés jó sok időt elvesz.
Nos, aki még a mostani csípősebb időkben is használja, melegíti pár percig, vagy egyből indul?
(Én az utóbbi teszem, persze minimál gázon az első mondjuk 1 km-en.)
De:-az állónál a membrán a hengeren van,fekvőnél a blokkon(ban)
-álló mina gyengébb,mint a fekvő(vezérlése más,ráadásul a gravitáció is ellene van)
-levegös hengerek mindig picit gyengébbek vizes társaiknál
-ami pedig szerintem a legfontosabb,álló mina végáttétele rövidebb,mint a fekvőé(Szekunder áttétel állónál12/42,fekvőnél 14/43.Ez majdnem -15%,ergo minusz ennyi végsebb,csak ettől)
Ezek alapján nem biztos,hogy van valami problem a géppel,bár lehet nem tökéletes a beállítás.Viszont annyit nem fog tudni,mint egy fekvő azonos konfiggal.