Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megsimogatod Kinter fórumtársat, hátha van még neki eladó elektronikája. Aztán az ára mellé még odateszel egy olyan 10-15 ezer közti pénzt - igényességtől függően - és kb. egynapi melót, de 3-5 napi szétszedést, mert az esztergályosra is várni kell. Ha igénytelenség is jó, akkor egy nap alatt bőven megvan.
De. A kiszerelt vackokat én egyben eladtam 45-ért (vagy 50?) tehát még jól is kijöhetsz belőle. Ha extra igényed van, pl. virítós kipu, akkor kicsit több lé kell. :-)
Igen
a kompresszor és a befecskendező közé gondolod?
Üdv,

99-es évjáratú sr50-ben hol vannak fojtások? A kipufogóban volt egy, de 65-nél nem megy többet, pedig motorikusan tuti rendben van, mert nagyon húz.
Azt csak akkor tudod meg ha ellenörzöd, engedhet a kompresszor fejszelepe ,de a levegő befecskendező is ,és természetesen a nyomástartó is .Azért indul 3-4 fordulatra levegő vesztés van rá kell kötni egy nyomásmérőt ott látod mennyire gyors a veszteség!!
Italmondo ott van nyers kulcs
Üdv esetleg valami beszerzési forrást tudsz kulcs ügyben mert ugyan szereztem egy nyers kulcsot le is másoltattam de nem tanítja fel a motor gondolom nem imos a kulcs de ezt még az eladó sem tudta megmondani
kompresszorom volt egy tarcsiba így azt cseréltem ki és minden rendben megy tőle. A csöve ki volt dörzsölődve így gondolom nem lett nyomás... az normális, hogy egy éjszakás állás után 3-4etpörög a motor mire elkapja? kell ennyi, hogy a nyomás előkerüljön vagy a nyomástartónak meg kellene tartania korlátlan ideig? Ergo cseréljem le a nyomástartó szelepet?
MIlyen hajtómű olajat ajánlotok ( old 1993, állóhengeres sr50 replica) ?
hogyan tudnám átalakítani karbisra? Mert már belefáradtam hogy többet szerelgetem mint amennyit használom.
Jónapot fórumtársak! Nah rég voltam! További jelenségek maradtak...6-os 7-es 8-as hiba folyamatosan előjön. Alapjáraton szépen muzsikál a motor, de ha indúlnék vele, megjelenkk a hibajelzés, és már 1 m sem tudok menni a motorral fuldoklok,bármit kezdek a folytószeleppel, folyamatosan előjön a hiba. Javaslat?
Hihi pont erre gondoltam ma hogy lefényképezem mi van a műhelyben meg a garázsban ugyan ez pepitába
Üdv!

Valaki villamosságügyileg tudna nekem segíteni? A problémám, hogy a töltés összevissza ugrál, akár 100V felett értékek is bevillannak gázadásra (gondoltam fesz szabályzó kicseréltem, de ugyanaz a hiba,Akku is új ) Sajnos elől a lámpánál az előző tulaj rendesen szétmókolta. (sr 50 old Replica) ...
Előre is köszönöm!
Munka van indul a szezon !!
Üdv!
Tudna nekem segíteni valaki sr 50 old replica ( valószínűleg 93 as állóhengeres) kapcsolási rajz ügyben?
Esetleg egy adatlapja van valakinek? ( Pára adat érdekelne, pl.: összsúly, hajtómű olaj tipusa...stb)

Előre is köszönöm!
Nyilván nem a GPS csal
Köszi, tényleg 99-es. Ma kihúzattam az "öreget" és óra szerint 70 km/h volt a vége, GPS szerint viszont csak 58. Elég haloványnak érzem. Kérdés, hogy melyik csal. Ami még felvetődött bennem, hogy elképzelhető, hogy egy 99-es Sr-ből még nem vették ki a folytást? Ha a GPS-nek hiszünk akkor könnyel előfordulhat, nem?
Az alvázszám alapján 1999-es.
Örülök hogy segíthettem !
ZD4LYE000XS001313
Köszönöm Miofannak a segítséget és így egy újabb DITECH rohangálhat az útakon akinek DITECHje van és gondja van őt kerese mindenbe segít! Köszi Miofan
Levegős minarelli blokk van benne. Elsőre én olyan 99-nek tippelném. De ha mondasz egy alvázszámot abból kiderül. Valamint az idomok belső oldalába is bele van sütve a gyártási év. Bár azokat lehet cserélni, A legbiztosabb az alvázszám.
Sziasztok!
Tegnap vettem egy sr50est. Állapotához képest jó árban volt, de kicsit bosszant hogy a kereskedő nem tudta megmondani, hogy milyen évjáratú. 21 E km- t mutat az óra. A kép alapján szerintetek milyen évjárat lehet? Esetleg hol tudnám ezt megnézni a motoron?
Köszi a választ ! Szerinted akkor mi lehet a probléma ?
Örülök hogy segíthettem !