hidegen sajn kell párat rugno szivato társaságában gyujtásnélkül , és utána indul hát... mind1 már kezdem megszokni:))
Nem ez volt a legnagyobb kihívás.
blokk ki új főtengely...Elvileg meg lehet csináltatni,ráhegesztenek aztán új menet metszenek rá,de nem biztos hogy megéri és az sem hogy jó lesz.
Segitsetek légyszi.Köszike
:http://www.hasznaltauto.hu/2917639_aprilia_sr_2
Összeraktam a ditekket,a konvertáló malossival és fullon a gyári cuccokkal (henger,hengerfej,a hengerfejen az inyekcio dugónak van használva ahogy az apriliások mondták)így van hőfok mérőm is.
karbi beüzemelve kéziszivatósra és beiktattam egy benzincsapot is a biztonság kedvéért.
Olajzás tökéletesen múködik,és hibakód sincsen.
Indul mint állat tökéletesen,és kajak jól is megy.
Hangja maga a gyönyör!
Tehát akinek szarakodik a di-tech és sok a problem annak csak egy malossi konvertálo elektronika kell,(60 ropi) egy karbi annak benyát adsz és már róhatod a kilométereket!