Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk csak a városi legendát szajkózod de rendben.Annyira nem bonyolult hidd el legalább nekem.Nameg míg nem láttál can-bus rendszerű astrát addig csak ezt a szöveget lehet nyomni ahoz képest egy kőbalta.Inkább a gondozás és a hozzáértés hiánya miatt terjedt el ez a marhaság hogy nem lehet javítan.Ez egy kicseszett gép ha elromlik meg lehet javszerelni.
Egy DItechben sok a hibalehetőség, meg nem bízom abban a kilóméterórában... nem hiszem, hogy csak annyit mentek vele.

a ditech sokkal bonyolultabb mint a karbis gépek, több a hibalehetőség, de ha valamelyik összejön, akkor az csak nehezen vagy egyáltalán nem lehet javítani. lehet nem csak a gatyád, de a tartalma is rámenne a motorra..
Meg lehet venni 130-140e körülre lealkudni és 60e+karbi áráért alávágni az átalakítót attól menne is.
Alapjáratot emeld megy a lpotméter oldalán a bowdennél a fordító alatt.
97-es aprilia sr 50-emre akarok oldalsztenderdet, honnan tudok rendelni rá valót? linket dobjatok ha van! Idomot megkell vágni miatta?
Sziasztok....
Tudja valaki, hogy alsó futómű nagyszilentet merre lehet kapni?
Area-ról van szó....köszönöm...gondolom SR-ben is ilyen van...
Vajon miért is cserélne simsonra? Mert márt hány tőle, hogy nem lehet megcsinálni. Vannak ilyen reményt vesztett példányok.
A hátsó gumi kb 30%-os a képen. Sok minden előfordulhat. Lehet, hogy még blokkot is cserélned kell, mert kimarta a csapágy. Csodák nincsenek. Láthatatlanba nem lehet mondani semmit. Egy másik fórumon egy 3-4 hónapot kínlódott a motorjával, úgy hogy mellette a haverjának volt egy működő normális diteche és cserélgették az alkatrészeket. Olcsóért vették, hogy majd megcsinálják és gondolom túladnak rajta. Nem tudom, hogy mi lett a vége. Én ráhagynám, nehogy te is hasonló hibába ess, és csak csak menjen rá az alkatrész ára és a munkadíj. Fázok egy picit a külfölditől. Ott sem hülyék az emberek. Ami jó ott is meg kell fizetni. Vagy szép és sok km. Vagy sérült és kevés km. Vagy kevés km és szép, de akkor drága.
Ha már valami túl szép, hogy igaz legyen az nem is igaz.
Sziasztok

Tudjátok írtam arról a 2004-es Apriliáról, megkérdeztem a tulajt és aztmondja hogy minden papírján amin alvázszám is van 2004-esnek van feltüntetve a motor, nemlehet hogy csak óracsere volt, és azért 120-ig skálázott órát tettek csak bele? Én kérdezem csak nem nőtt a szívemhez, csak itt van helyben, nem is drága, mondjuk lehet hogy éppen ezek a dolgok miatt, szóval szerintetek lehet hogy csak óracsere volt? És így a leírás alapján mennyit kellene kb. rákölteni hogy okés legyen? Ja és még diskuráltam kicsit a gazdájával, most azért cserélt rajta ennyi mindent mert megállt alatta a motor, és most az a hibajelenség hogy megy pöfög még füstöl is a kipuffogoja, de megáll egy idő után, szóval lehet hogy a benzinpumpa a rossz, a gumikat meg azt mondta hogy jók, elsőn nagyon van minta :D hátsó meg olyen kilencven százalékos.

emlékezteőül a motor
Sziasztok...
Ma vettem egy Aprilia Area-tip robit...
Volna 1-2 kérdésem....
Ezeken van távolsági fény? Mert én nem találtam, viszont elöl 2 lámpa van benne, és csak az egyik világít...
A másik kérdés, hogy olyan 30km/h- ig alig megy, mintha csúszna a röpsúly, utána meg mintha seggberúgták volna....
....pedig 90kg vagyok....
A válaszaitokat előre is köszönöm.....
Még kezdő robogós vagyok, és ha nem zavarok, még bombázlak titeket, efféle kellemetlen kérdésekkel.....
Köszönettel Karika....
A baj az hogy nincsenek cuccaim, így nem könnyű próbálgatni. Nem tudom, van-e DiTech-hez értő itt Veszprém megyében?
Valahogy pucoljam ki a légtömegmérőt? Esetleg a nyomáshatároló? Ez hol van?
Ja, és teljesen mindegy, hogy fent vagy lent van-e a hőfokgomba vezetéke.
Nincs olaj a főtengely kimenet körül, a légtömegmérő mindkét potméteres része szabályoz, persze ettől még terhelésre lehet rossz. A moci nagyon húz, ha megy. Hirtelen gázadásra leheletnyi torpanás után reagál, de töretlenül megy, ameddig húzom neki. Gázt levéve kb. 1-2 percig szépen röfög, aztán hirtelen felgyorsít és leáll. Ha még idejében a gyorsítás közepén gázt tudok adni, akkor felgyorsul, ha nem, akkor menthetetlenül leáll.
Hmmm. Furcsa egy hiba. Nem gyertyára gyanakodnék. Inkább szimering vagy légtömegmérő.
Már arra is gondoltam, hogy a zoli32 által használt champion gyertyát teszem bele, de még várok a tanácsotokra.
Esetleg ha ez az info segít: ha egy picit gázt adva indítózok, akkor 5 sec alatt beindul, de alapon ugyanúgy leáll. Újan vettem, a km annyi.
Nagyon nehezen indul, 20 sec-ig is kell indítózni. Alapjáraton 1-2 perc alatt leáll, de előtte felpörög. Ha teljes gázon megyek, nem rángat, már jól húz.
Helló!A rendszámtartó keretre és a hozzá kapcsolódó sárvédőre!Igaz a sárvédő része megoldódott,de a keret rohadtul kéne!Mert nélküle nagyon nehéz lesz felszerelni!Helló!
Konkrétan mi neked a problémád?
vazul1 pontosan mire gondoltál a hátsó sárvédőnél , a kerék vagy a rendszám tartó alatti szoknyára ?
Még egy adalék: a régi és az új gyertyával is ugyanúgy megy.
Üdv. Mindenkinek!
Másik fórumban találkoztunk, most átjöttem, itt új vagyok, hátha tudtok segíteni. 2004-es Morinis DiTech, 4700 km van benne.(Zoli32 megrótt érte) Alapjáraton először begyorsult 2-3 perc után , majd leállt. 15-20 sec köszörülésre indult csak. Amúgy jól húzott, 75-80-at ment a 95 kilómmal. Tanácsotokra rámértem a kompresszorra. 2,2 bar volt a nyomás. Kompresszor ki (lásd kép) teljes mosás többször, kifújás stb. Már 6,5 bart nyomott, csövek épek, új gyertya, de a jelenség nem változott. Membránház-membrán tökéletes. (itt a kép) A hőfokgombát kimértem, 1050 ohmról a vízhőfok növekedésével megy lefelé az ellenállás. Kicsit normál hőfok fölött 300 ohm. De: teljesen mindegy, hogy rajta van-e vagy nincs a gomba, a moci ugyanúgy normálisan húz, ha hosszú köszörű után beindul végre.
Alapjárat vagy gázadás közben ha leveszem az elektromos csatlakozót a gombáról, semmi nem történik a moci szépen jár alapon, ill. húz is rendesen. Visszafelé is rámértem a csatlakozóra, ott 9500 ohm. Mit tanácsoltok?
Most komolyan hogy kerül ide a malaguti mint ajánló?
De én komolyan gondoltam. De egyik barátom ide irányított és jól is tette :D és köszönöm neki is és nektek is, a pontosított leírást a motorról, hasznos volt számomra.