Alig várom már hogy legyen rá időm hogy szétbontsam a blokkot. Kitudja mi vár odabent......
Ha elkezdem bontani, csinálok képeket a dolgokról.
Már unom a szívást vele, meg a hozzá nem értő szerelőket.
Olyan gondom van az SR-rel (karbis, piaggio) hogy menet közben 50 km/h-ig rendesen gyorsul, majd utána leesik a fordulat, és nagyobb gázadásra is gyengén reagál. Végsebessége kb. már csak 70km/h. (21.200 km van már benne, és gyengülget).
Néztem hozzá 15%-os kontrasztrugót, nem tudom hogy érdemes e ekkorát belevenni, vagy inkább nagyobbat (kuplungrugók kicsivel a gyári felett vannak, görgők úgy tudom hogy gyáriak, vagy kicsivel könnyebbek).
Akinek ilyen mocija van: milyen kontraszt-kuplung-görgő variációt érdemes beletenni a kiváló menet érdekében?
Köszönöm!