Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprillia SR 50 R gyári kipufogót szeretnék lefestetni ráégetni Kecskemét környékén tudtok valakit ajánlani, vagy gondolkoztam hogy spray festésre de ezek szerintem nem olyan tartósak lepattoghat nem?
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Szép Napot! Köszönjük szépen, Neked is hasonlót, beiglit is egy óriást, meg Télapót gazdagot!
Szép jó reggelt és Békés Boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Ne vegyél ditech-et, pedig én még szerencsésnek mondom magam vele, beleszerettem, ment.

Karbit leszeded, tisztogatod, állítgatod... elvagy vele a garázsban aztán vagy jó vagy nem. Hobbinak is jó.

Ezt? Hőjeladó? Sokat kap? Levegőnyomás? Benzin nyomás? Mivel mérem meg? Kontakt hiba? Dugulás? 10-20 tömítő gyűrű? Injektor kiszedése? Tisztítása? Akkor már teflon tömítés csere? ... ...

Azért megszerettem. Ha lapos a kerék, azt legalább ugyan úgy kell orvosolni mint a karbisnál.
Nemcsak az injektor, pillangószelep, kompresszor stb... Érzékeny technika minden különleges alkatrész 20e/db ( ha kapsz ennyiért) szerintem felejtsd el, és vegyél carbisat.
Sziasztok!
Kérdésem lenne felétek, hogy szeretnék venni majd magamnak egy ditech sr-ert, sokat olvasni az injectorok meghibásodásáról. Van neki előjele vagy egyszer fogja magát és KO. Mire érdemes ezeknél figyelni vásárlásnál. Esetleg ha valaki tud valami jó állapotút akkor érdekelhet a dolog!
Előre is köszönöm a segitséget!
Srácok, valakinek van tapasztalata a diteches TOP végáttéttel? mennyire módosít, érdemes-e, vagy inkább malo, stb-ben gondolkodjak?
Az attól függ hogy mik a hosszútávú céljaid a motorral. Ha meg akarod tartani a gépet, akkor úgyis magadnak csinálod, saját érdeked hogy üzembiztos legyen. Én ezzel úgy vagyok, hogy mivel nem eget rengető összeg egy teljes motorgenerál, én fúratni is szoktam. Ha megbontod a blokkot, akkor a főtengely csapágyakat még csak véletlenül se tedd vissza!. (Én anno sajnos megtettem, kb. 5 km után meg is lett az eredménye. Az új dugó kuka, a frissen fúrt henger újabb fúrás elé nézett. Akkor fogadtam meg, hogy soha többé, semmilyen körülmények között.....)
Akkor érdemes furatni? Vagy hagyjam így még egy darabig? (30ezer km) Szimeringet és csapágyat érdemes cseréltetni külön?
Lényeg hogy működjön.
Újra megmértem a kompresszort, mert kaptam kölcsön másik mérőt. Hát a 3bar-t többszöri tekeréssel érte el. A másik mérő rosszul mért. Egy r...dt mérő miatt szenvedtem hónapokig mire rájöttem mért nem indul. Csak nem értem, hogy lehet, mikor nem fulladt le egyszer sem, csak enyhén durrogott hidegindításnál.
Köszönöm a segítségeket.
Nem...felülről nemlehet... alul van a feltöltő csavar! :D
Átszakadt a membrán cseréld ki és jó lesz.
A ditech alapból egy sz...r, elkapkodott konstrukció. Az CPR8E-t meg lehet helyettesíteni pl. DENSO-val. Kis utánajárás, és meg is van. Bár ha minden teljesen jó a motorban, akkor az NGK is sokáig bírja.
Tuningmenek!Nemsokára itt a tavasz
Eladó egy sr körlámpásra való alsó idom.Full egyedi,vastag merev anyagból.Nem olyan x@r gyenge mint mondjuk a bcd 10w-os indexek vannak beleépítve,relét sem kell cserélni.
Zoli készítette (Zoli32)tőle vettem,de nem szereltem fel.
irányár 7000Ft
ha szétkapnám az injektort megtudnám mondani mi baja
Köszi az van benne nekem is, malossi special, horror változást nem tapasztaltam tőle, kicsit talán 110-nél hamarabb emeli az elejét
Tény hogy az NGK CPR8E gyertya nem sokat bír ki, de a di-tech ezzel jár. Nekem főként hidegebben szarakodik a moci, de ezt már írtam is. Ilyenkor az első a gyertya csere, de még sem igazán segít.
Szia! Felűről öntöted fel a teleszkópókat?
Jah, és azt el is felejtettem mondani, hogy ez egy igazi X-akta, mert alapból alulról jön a cső, mivel a blokkban van a pumpesz. Ennek ellenére valahogy mindig, de már annyira, hogy a karbi túlfolyóján folyik álló helyébe az olaj, de ebből alig látni valamit a földön, mert gondosan a légszűrőházba folyik, ahol aztán szépen magába issza a légszűrőszivacs. Amit már az sem bír elnyelni, csak az cseppen a földre. Sokan ölnének egy ilyen önolajozó szerkezetért pl. légszűrőhöz, no de ennek ellenére ez nyilván nem segíti elő a helyes benya-levegő keverési arányt a kis SR-emnél...
Hazudnék, ha azt mondanám hogy ez nem jutott eszembe, de szerencsére nem ismertek. Megőrülök, ha nem működik minden rajta. Amúgy köszönöm a tippet ettől függetlenül.

Ha mégis lenne valakinek egy szétdobott karbija, az nagyon megnyugtatná a pici lelkem.
És ha az olajcsövet úgy helyeznéd el, hogy alacsonyabban legyen mint a karbi? Akkor nem tudna befolyni ami a csőben van.
Én is csak a tényéket nézem. És az is tény, hogy sok ditech tulaj nem cseréli időben a gyertyát, aztán sír hogy nem indul a motorja. Ditech-nél ha nem indul, első a gyertyacsere. Ezt nem csak én mondom. Nem olcsó a gyertya, de olcsóbb mint leégetni az önindítót, esetleg gallyra vágni az akkumulátort. Amellett is kitartok, hogy az NGK CPR8E egy hoki gyertya.