a forgalmiban levo adatot ugy se tudod modositani...es nem is kell... lenyegeben minnel kevesebb annal kevesebb a fizetnivalo is....
de semmi se lehetetlen... "Pótoltuk a hiányzó alkatrészeket: szabadonfutó, hűtőradiátor, műszerfal, km-spirál, ....."
ha nincs a csapon 3 allas csak 2 akkor nincs alapbol a csapon tartalek allas, akkor az altalad leirt modon tudod megoldani tenylegesen hogy csak egy csapot hasznalsz. es amikor kifogy a tank azon fele akor "tartalekkent" hasznalod a masik csapot. hat eleg cink semmi tartalek nelkul maszkani az tuti. nagyjabol ugy is tudod mi van benne ugye...de nem kellemes 2 varos kozott feluton a legkozelebbi benzinkuttol mondjuk 30 km-re elakadni...
ha a fenti finomhangolas nem segitett a kuplungnal akkor lent a durvaallito csavaron tudsz varialni meg. kezdetnek a fenti finomallito csavart tekerd durva kozepre, de inkabb beljebb kisse. majd lent a durvaallitot allitsd be hogy eppen ne emelje ki a kupkungot. utana tudod allitani majd fent es erzed milyen. de arra erdemes figyelni hogy a durvaalliton csak fel tekeresekkel modosits kb egyszerre vagy kevesebbel akar. mert arra eleg hamar reagal majd, de ezt eszreveszed sztem. :)