{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5324548] 2017. 01. 18. 19:01
Psziho01
Ugye? Én nagyobb karbit vettem anno a mocimra, fél évig csak karburáltam, és fúvókákat cserélgettem! Nem lett tökéletes de elfogadható! Még mindig lehetne finomitgatni hogy tökéletes legyen, de már meguntam!
[#5324333] 2017. 01. 17. 19:38
Tompi13
Köszi...tényleg nem egyszerű de egy-két újat azért tudott mutatni :)
[#5324046] 2017. 01. 16. 16:44
Psziho01
Én innen szoktam vásárolni, kérdezd meg hátha van nekik! http://italmondo.hu/
[#5324011] 2017. 01. 16. 14:58
gibauf
Sziasztok Aprilia tuareg rally 50-hez kellene első fékcső mert nem volt rajta amikor vettem, de sehol nem találok a neten. Valaki tudna segíteni? És van egy eladó rotax 3-as blokkom 70-es polini hengerrel, vizes. dugó nélkül mert kellett a másik motorba, ebbe meg amúgy is egy am6-os blokkot szánok. Köszi mindenkinek!
[#5323788] 2017. 01. 15. 17:13
Psziho01
Aha! A power-ra nem gyanakodnék, főleg igy hogy azt mondod hogy 3.-tól meg kipörög! A power tudomásom szerint gázkar állás függvényében nyit vagy csuk! Ez inkább karburátor! Ha a motor teljesítményével meg vagy elégedve amikor kipörög 3. sebességtől felfelé akkor nem kicsi a karburátorod! Ha viszont nagy lenne a karburátorod akkor a felső tartományban is fulladozna a motor szerintem bármelyik sebességben! Próbálj karburálni!
itt egy kis segítség, sajnos nem egyszerű: http://gpracing.hu/index.php?o...
[#5323696] 2017. 01. 15. 11:55
Tompi13
csak amiatt gondoltam mert 1. és 2. sebességben nem is pörög ki rendesen szépen, hanem ilyen szaggatottan megy ha pl rendesen kiakarom huzatni, de amint 3.-ba kapcsolok ott szépen kihúzza és van erő is meg minden. ( és lehet hallani meg érezni rajta hogy nem szabályzás szerű hanem valami nemjó)
Ha ebben tudnátok segíteni valami ötletet adni akkor megköszönném. szép napot!
[#5322811] 2017. 01. 11. 18:10
Psziho01
Mit vársz a motortól? Ezeket a motorokat pörgetni kell akkor mennek! 6-8000 körül nyit a power, ez alatt olyan mint egy jobb simson felette meg megy mint akit picsán rúgtak!
[#5322585] 2017. 01. 10. 16:14
Tompi13
köszi :) csak mert nem tudok rájönni mi miatt csinálja hogy alacsony fordulatról nem húz eléggé, és a power-t állítottam már minden fele de sehogy sem jobb.
[#5321387] 2017. 01. 06. 8:47
rinaldo
Sziasztok! 1987-es 125-ös Tuaregről tud nekem valaki robbantott ábrákat és kapcsolási rajzot küldeni? Vagy linket ahol ilyet találok? rotax 127
Cím: rinaldoo@citromail.hu
[#5320429] 2017. 01. 02. 8:30
Gábor0001
Hali nekem 26 os volt az etx-en
[#5320214] 2016. 12. 31. 20:16
Tompi13
Sziasztok 127-es blokkhoz mekkora dell'orto karbit raktak gyárilag?
Szerintem az enyémen kisebb van mint kéne. Segítséget előre is köszi !
[#5319184] 2016. 12. 27. 14:06
tam78
Tudom, hogy teleszkóp olaj kell, de abból is van amiket leírtam.
[#5317740] 2016. 12. 18. 20:46
Gabenkó
Sziasztok. vettem egy tuareg wind 600 at és azt szeretném meg kérdezni hogy milyen motorolaj kell bele és mennyi, valamint az olajhűtőbe milyen kell és hajtómű olaj gondolom kell bele abból milyen és mennyi? köszönöm szépen előre is.:)
[#5317719] 2016. 12. 18. 19:06
vendég_317104
üdv teleszkop olaj kell bele, NEM motor olaj!!!!!
[#5317181] 2016. 12. 16. 9:08
tam78
Köszi, és milyen típusú kell? 5w 10w 15W?
[#5316909] 2016. 12. 15. 5:57
vendég_317104
üdv ha feforditott telod van 4,5 d olaj kell
[#5316525] 2016. 12. 13. 16:26
tam78
Aprilia Tuareg Rally 125-be tudja valaki mennyi olaj kell a teleszkópba?
[#5312602] 2016. 11. 27. 11:31
lászló75
Sziasztok

Keresek pegaso 600 hoz (rotax 560) henger és dugattyút. köszi
[#5312566] 2016. 11. 27. 8:07
vendég_317104
üdv etx,tuareg alkatrézsek rotax 127 szerelt blokkoshoz wolfbau@citromail.hu
[#5311878] 2016. 11. 24. 13:46
Horandris
Sziasztok, van egy Rotax 127-tel szerelt Tuaregem. Megtudnátok mondani milyen lendkerék lehúzó szükséges hozzá? Esetleg valakinek eladó..
[#5308688] 2016. 11. 12. 9:36
Tuba-reg
Szia!
Hoby motornak árulom
[#5307294] 2016. 11. 07. 11:06
Pubika
Szia!Papírja van e?
[#5306763] 2016. 11. 05. 7:11
Tuba-reg
Eladó tuareg 600 wind gyári fényezéssel , rengeteg minden cserélve a motorban olaj + szűrő, dugó, gyűrű ,szelepszár szimering, szelepek felszabályozva ,henger hónolva, gyertya, gyertyapipa (ngk) , nyitott dob (brutális hanggal) Gps a motoron ! Amit meg kellene csinálni még: az a ledes indexek bekötése,+ akkumulátor csere !Az ár amit kérek bőven az alatt van mint amennyiért megvettem a motort+amit ráköltöttem !De hát ez egy ilyen sport !ára 250ezer
érd privát vagy itt
[#5306437] 2016. 11. 03. 23:23
Pepex
Sok mindentől függ.
Ha a nyitott és van olyan állaptban akkor akár 30 is lehet
[#5306380] 2016. 11. 03. 19:44
tam78
Igen műanyag tankos dupla betöltővel. Akkor ez hány LE lehet?