előre is köszi
aztán majdcsak kiderül, ohgy mi is a gond......
Hátha meggyógyítana
A BT 151 helyett te mit tettél bele?
Előre is köcce.Csáó
Amúgy elvileg működött, legalábbis az akksim nem merült le egyszer sem, dehát ezt csak nem rakom már vissza...
Ha neked is kiégett, akkor ezek szerint ez valami típushiba? Nekem mindent kiégetett/átégetett, ugyanúgy a festéket is a vázról
, bár én már így vettem, úgyhogy nem tudom az előzményeket. Végülis így "látatlanban" meg tudod csinálni vagy sem? Mert nekem csak az a problémám, hogy nincs előttem kapcsolási rajz, mert az alapján meg tudom csinálni a nyáktervet is meg az elektronikát is. Simómhoz is csináltam fesszabályzót, meg elektronikus gyújtást is, azóta is tökéletesen működnek, de azokhoz volt mindenféle rajz
Mivel a gyári tirisztort TP 154 ami a feszszabban van, csak a Ducati Energia Corp.-nak szállították ,ezért Mi kisemberek nem juthatunk hozzá.
Nekem ezzel a tirisztorral tökéletesen működik, mivel ez a gyári helyettesítője (2N6509 : 800 Volt , 25 Ampert folyamatosan, 10 ms-ig 200 Ampert képes elviselni)
Az ára 400 Ft , nem drága.