Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem a befejezésben te is állástfoglalsz hogy: "Sajnos dolgozatom írása közben egyre jobbam megvilágítódott előttem az a tény, hogy az autós társadalom mekkora egy söpredék tróger fajta. A sok baleset miatt tanácsolnám a kitiltásukat a városból áprilistól szeptember végéig!"
Két oldalba!? Erről ódákat lehetne zengeni! Olvasd el figylemsen ezt a topicot, és szerintem itt szinte megtalálod az egyik oldalt eléggé kemény hozzászólásokkal. Bevallom, hogy még nem olvastam át a teljes topicot, de ahogy gondolom, és eddig is ahogy tapasztaltam itt azt olvashatod, hogy menken a picsába az összes autós. És ennek különböző válfajai.

Viszont nagyon szívesen segítek, ha tudok. Tudnál egy kicsit pontosabb lerást adni, hogy mirtől is lenne szó, mit kellene leírni, és hogyan!?

páran már úgyis utálnak a hozzászólásaim miatt. (gondolom)
Név alatt az msn-cím az mail cím is egyben, s használom.
125 ccm ig amotorosokat le se szarják, az uttest hulladékai. Minden autós utáél minden motorost, mert életveszélyes a tepólyuk. Aztán még belelehetne írni az utcai egykerekezéseket, gumifüstölést. Két oldalt mongyuk nehéz összehozni.
Sziasztok!!!
Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek! Házidolgozatot vagy valami olyasmit kéne irnom Társadalom és etika tantárgyból,aminek a témája motoros és autósok kapcsolata...mindezt 2oldalba...csütörtökre,de nem nagyon tudom h mit irjak, báár biztos h lehetne mit! Ha valaki segitene pár gondolattal,vagy konkrét példákkal,akár jó akár rossz, azt megköszönném!!
a kurva annyát a sok autos köcsögnek akik eddig majdnem elütöttek...kapják beeee!!!!!!
szerintem a felületen leadott fékezőerő is sokat számít

(120+190)x0.5 vs 4x245x0.9

155 893 saccperkábé az arány
Hi,mindenki,még új vagyok itt,de gondoltam leírom mi történt kedden éjszaka az eddig biztonságosnak hitt autópályán Ausztriában.Bécs után gyér forgalomban haladok(Iveco E.cargo)a dombos,kanyargós részen,amikor hirtelen azt veszem észre,hogy jön velem SZEMBEN a baromállat refivel!Engem pont előzött1 nagykamion,így nem tudtam balra kitérni,refi,duda,elhúz melletem a leállósávban,álla a kormányon,feje a szélvédőben,bambul előre a köcsög.Tükör,hátha észrevette magát,de neeem,semmi féklámpa,nyomja tovább!Szerencsém volt,de a mögöttem jövők...hát már semmit nem láttam a tükörből a lejtő és a kanyar miatt.Kb 2-3km múlva megállok a trafizó rendőrnél,mondom a szitut,már nyomta is a kéket+a padlóázt,a pálya melletti kis útra hajtva.Remélem még időben lekapcsolták...Ezzel csak azt akarom mondani,hogy már sehol nem lehetünk biztonságban,még a jól megszokott ismert pályán sem,mert a b@lfasz mindig ott van az úton,és kurva könnyen összefuthat vele bárki,és az ilyen megakretén állatok miatt az ártatlan húzhatja a rövidebbet.Csao.
Csak azt ne felejtsd el hogy a motornak 2 kereke van és kb akkorán tapad mint egy tojás Tehát aminek 4 kereke van és nagyobb is súrlódás mert nagyobban tapad az egyértelmű hogy hamarabb le lehet fékezni mint egy 2 kerekűt
Nem találtam jobb témát, úgyhogy ide írom:
Az enzo hamarabb lefékezhetô 160 km/h-ról 0-ra, mint a gixxer?
Találtam a neten a következô adatokat:
Suzuki GSX-R 1000:
100-0mph: 5.63secs
(kb.160-0 km/h-nak felel meg)
Ferrari Enzo:
100-0mph: 4.08secs
Subary Impreza WR1:
100-0mph: 4.64secs
Ezek az adatok helyesek, vagy nem? En teljesen le vagyok döbbenve, hiszen én úgy képzeltem el, hogy aminek kisebb a tömege azt hamarabb le lehet fékezni. Vagy nem?
Örülök hogy tetszik!
Pontosabban 81.504 Ft
Jól néz ki és jót írnak róla . Már csak 80.000 Ft kell hozzá
Pohi:
http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=2582
Na igen így könnyű...
Idéznék:
"Szerintem két ok miatt érdemes megvenni: ha az exkluzivitása vonz, vagy ha beleszerettél a formájába."
Rám mindkettő igaz.
Ja, és volt kedvezményem is!
Ja és ha olyan jó a Tech2 akkor miért cserélted le tech3-ra
Hát még erre nincs meg a keret . Egyenlőre a bukógomba a fontos , csizmakoptató, plexi a sisakra. Majd csak ezek után jöhet a kormányteló . Hát mondjuk nem vagyok képben nagyon a kormánytelókkal, de az öhlinst nagyon futtatják és az is 120 pénz. Erősen utánna kell járnom a dolognak. Amúgy a formája sokkal jobb mint egy hyperpronak, legalábbis nekem jobban tetszik.
2 éve, és eddig hibátlan volt.
Találhatsz róla tesztet a motorinfo.hu-n is, ott is jelesre vizsgázott.
Ha olvastastad a weboldalt, láthatod hogy futómű terén eléggé ott vannak az élvonalban...
A Tech3R van nekem egyébként, elvileg az sok kis apróságban különbözik (titán munkahenger, extra design, "gyémánt" bevonatú csúszószár, stb.) a Tech 2-től, de az anyagok meg a limitált sorozat miatt jóval drágább (119.900 Ft).
Szerintem két ok miatt érdemes megvenni: ha az exkluzivitása vonz, vagy ha beleszerettél a formájába.
Működés szempontjából tökéletes a Tech2 is (1 évig nekem az volt fent), viszont kb. 25 ezer forinttal olcsóbb...
Egyébként épp van bent 2002-03-as R1-esre való.
Danny!

Elég jól néznek ki, persze a piros színű tetszik . Te mióta használod? A tech2 és tech3 között mekkora a különbség, tudásban és árban? A Dangeren olyan 80.000 pénz a Tech2, ha jól emlékszem, mert már nézegettem.
,, Motoroshalál
Vasárnap fél három körül Mátészalka belterületén egy személygépkocsi állt ki a parkolóból, amikor ütközött egy motorkerékpárral.
A motorkerékpár vezetője, a helybeli 20 éves fiatalember a baleset következtében életét vesztette. "

Sajnos megint kiderült ki az erősebb és ki a figyelmetlenebb (az autós ).
Pohi, mi importáljuk az ExtremeTech kormánylengéscsillapítókat!
Ezzel asszem két kérdést is megválaszoltam: hogy mit használok, és hogy mit ajánlok.
Viccen kívül, tavaly egy magyar versenyző egész évben azzal ment - ZX10-esen, ami elég aggresszívan tud csapkodni -, és azt mondta hogy ezen kívül neki még egy kormánytelója sem volt, amelyik mindenféle szivárgás nélkül kibírta volna a teljes versenyszezont.
Ha megy az angol, itt olvashatsz a gyártóról: http://www.extremetech.it
Danny!

Te milyen kormánygátlót használsz és milyet ajánlasz Többen mondták, hogy nem ártana vennem az R1-re egyet, mert szeret csapkodni, ha elkönnyül az eleje. Egyenlőre még csak terv, de ennek is jó előre utánna akarok járni mint mindennek, hogy megtaláljam a legjobb-LEGOLCSÓBBAT .
Szia Gyula!

Ne legyél már ilyen egysíkú . Igen is vannak jó fej rendőrök. Én pl.:a 16 emberből akivel együtt dolgozok csak egyet nem találok annak, de az egy seggfej tényleg . Nyár elején megyek Pécsre, mert lakik ott két rendőr kollégám, Bánkúti Anikó és a férje. Babalátogatóba megyünk két motoros kollégával akivel egy évfolyamba jártunk annak idején. Majd megdumáljuk a dolgot, ha ráérsz
Motoros rendőr, és elég gyakran írogat ide a fórumba!
Ki az a POHI ???????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????