Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!

Az általad leírtakat én is csak megerősíteni tudom. Véleményem szerint ha nem megfelelő szögben nézed a kijelzőt halványan látszik. Ennek oka hogy a robogó elég rövid tengelytávval rendelkezik és ebből kifolyólag nehéz olyan testhelyzetet találni hogy pont úgy lásd a műszerfalat ahogyan azt te is szeretnéd, vagy más motorokon elvárná az ember. De ha a csereberélésen kívül tálsz majd valami költséghatékony megoldást majd oszd meg velünk
Egyébként gratulálok a vételhez, remélem örömöd leled benne. Nekem volt néhány problémám a mocival. Sajnos a boncterembe nem tudtam tesztet írni, de ha igénylitek egy délutánomat rászánom, és leírom a tapasztalataimat ebbe a topikba. Leginkább az orbitális 5 literes fogyasztással vagyok bajban. Pedig próbáltam állítgatni a karbit.

Más... Az előző izzós kérdésemre rövid telefonálgatás után kaptam választ. Az izzó 12V 35W P26S. Viszont nem tanácsolják hogy xenonossal próbálkozzak mivel magasabb hőt termel és kuka lehet az egész világítás.

Ui: Képet dobhatnál fel az új jószágról
Sziasztok! Benelli 49x kezelési útmutatjójában az első izzóval kapcsolatban csak annyit találtam hogy 12V 35W. Szeretnék bele xenon hatású izzót venni. Kérdésem az, hogy valaki tudna e szolgálni pontosabb megjelöléssel hogy milyen izzót keressek? Illetve valaki próbálkozott már ilyennel? Várható tőle nagyobb fényerő? (Sötétedés után, lakott területen kívül is gyakran használom a robogót)
Sziasztok!
Benelli 49x robogót vettem és teljesen meg vagyok elégedve vele. Egyetlen kérdésem van: a kijelzőn a megjelenő ábrákat, számokat stb., lehet-e valamilyen módon láthatóbbá tenni? Most ugyanis nagyon halvány.
Köszönöm a segítségeket.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy most állok robogó vétele előtt. Használtra van csak keret. Kinéztem egy Benelli K2 őt. Mi a tapasztalat? Mire figyeljek?Mennyire ajánljátok? Esetleg egy Peugeot speed van még lehetőségként. Vélemény?
Köszönöm!
SZIASZTOK! Ma cseréltem egy 491-esre a motowellem, azt szeretném megtudni, hogy hol van a hűtővíz tartálya? Mert azt nem tudta a srác megmondani, mert ő is beszámítootta egy nagyobb motorba:))) Ugrós kis jószág, szeretni fogom, szerintem:)))
Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!

Uj vagyok ugyhogy bocsi ha nem értitek mit szeretnék:)
Benelli 491es robogóról lesz szó.
Jelenlegi gondom,hogy lóg a kitámasztóm. Buheráltuk már eleget, de meguntam, mert ugy vettem én is hogy nem jo de nem javul.
A kérdésem inkább az lenne hogy lehet e oldalsó kitámasztót venni hozzá vagy csak ez a középső létezik? Vagy melyik motoréval lehet kicserélni vagy bármi hasonló. Minden megoldás érdekel.
Remélem tudtok segiteni.
Üdv Attila
Sziasztok,

Lenne egy újabb kérdésem.

Megpróbáltam levenni a benelli 49x-em erőátviteli takaró dobozt - amin a berúgó kar is van - hogy ellenőrizzem a szíj állapotát. Levettem körben az összes csavart, még a teljesen bent lévő mélyített csavart is, de az istenért nem jön le a fedél.
Kis kalapáccsal körbe ütögettem, de semmi, meg sem mozdul.
Valakinek van valami ötlete, esetleg valami trükk?
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy a Benelli 49x-ben eljött a 7000 km-es erőátviteli rendszerben az olajcsere ideje. A kézikönyvben benne van, hogy van egy eltekerhető gomb a hátsó keréknél, ahol be kell önteni az olajat (kb. 1 dl).
Viszont nem írják sehol, hogy a régi olajat hol lehet leereszteni!?
Néztem, de nem találtam leeresztő csavart.
Szia ,igen igazad van hamarosan pótolom bocsi.most bekötettem egy usb-s tőltőt,
Benelli naked embléma kellene nekem,ha valaki tud címet azt megköszönöm.
Szia,
Bocsi hogy ezzel zargatlak, de az első világítótest kibontásához az izzók ellenőrzéséhez ígértél egy kis leírást, hogy a burkolatot mely csavarok eltávolításával és milyen módon lehet hozzáférni.

Tudom sok a meló, a legutóbbi hétvégén én is dolgoztam, de jön a korai sötétedés és jó lenne letudni ezt a dolgot.

Köszi
Szia,
Nekem is 49x-em van, de fekete. Én is várom, hogy milyen lesz télen vele motorozni, de arra fel kell készülni. Most szedem össze ehhez a jó tanácsokat, meg az aláöltözőket.
Nem tudom, hogy a motorodnak mi lehet a baja, de lehet, hogy az automata keveréssel van a gond. Én a helyedben gyorsan megnézetném, mert ha gond van az olajjal, akkor nagyon hamar tönkre megy a blokk.
sziasztok! 49x em van, fehér street. állandóan villog a piros olaj jelző lámpám ha rendes nyomatékot kap a moci, fel van töltve 2T -s Repsol full syntetikus olajjal, Pesten van valakinek ilyen robija.? elégedett vagyok vele, majdnem 900km nél, majdnem 2 hónap után, remélem télen is megállja a helyét.
Szia!
Nem lefulladás ez, hanem menet közben leáll.multkor nem akart beindulni ujra sehogy sem, fater elkezdte tolni haza, majd gondolta megpróbálja indítani, és ne is indult, kb 10 perc állàs után.
Nem tudom ezt miért csinálja...
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, tulajok tapasztalata érdekelne a TNT Café Racerrel kapcsolatban.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/benelli/benelli_tnt_113
0_a_legjobb_aron-8084413
Mennyire megbízható motorok, milyen minőségű az összeszerelés, alkatrészellátása milyen?
Valójában olvasgattam róla de ott nem túl sok jó írtak, igaz olyanok fikázták akik szerintem csak képről láttak ilyet.
Azért is érdekelne kimondottan tulajok véleménye.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Gábor
Hali,

Nekem is volt hasonló gondom a gépemmel, megvétel után hazafelé menet a piros lámpáknál volt hajlamos lefulladni, bár nekem gond nélkül újraindult.
Én kihívtam egy szerelő srácot, aki szétszedte a karburátort, kitisztította és az alapjáratot megemelte kicsit. Alapban az alapjáratot 1200 körül akarja tartani a motor, de az bőven kevés neki. Kb. 1700 a minimum, ami jó.
Hali,

Én már használtan vettem. Az előző tulaj a kipufogóban lévő fojtást vette ki és kész. Most 60 - 62 km/h megy, attól függően, hogy milyen kedve van, mekkora a szembe szél. Gondoltam, hogy még az elektronikát kicseréltetem, illetve a gáz bowdenen állítok, így max 80 km/h hozható ki a gépből, már amikről hallottam, de mivel én Pesten közlekedek, a 60 bőven elég, max a csepeli gyorsforgalmin kellene kicsit nagyobb sebesség, de az csak 3-4 kilométer. Erre a kis távra minek, valamint ahogy hallottam a teljesen folytás mentes gép 5 litert is fogyaszt. Az enyém most 3,5 körül eszik, az is elég, nem érné meg a tuning.

Amúgy nekem is pont olyan fekete gépem van, mint neked, a century edition sorozatból, a street verzió.

Köszi előre is a fotókat, nem gond én is melózom egész héten, így babrálni csak hétvégén érek rá a gépet.
Szia!
Köszi az infókat!
olyan hiba is előfordul, már ha ez hiba egyáltalán, hogy néha menet közben leáll a motor, nem is lehet beindítani vagy 10 percig, aztán meg mintha mi sem történt volna beindul, és megy.
Más is írta ezt korábban, nem tudom milyen választ kapott!
Te esetleg tudnál segíteni ebben?
Szia.Én kaptam hozzá egy bővebb kipuf könyököt.Ez lett cserélve, meg a variátor mögül kiszedett egy karika gyűrű nagyságú vas darabot a szerelőm,így megy 60-65-öt.Debreceni vok , ha van kérdésed írj,üdv,Jani.
Nemsoká teszek képet csak sok a meló.Neked mennyit megy a moci?Mit csinaltak vele?
Szia,

Köszi az infot, ez jó hír, esetleg le tudnád írni, hogy melyik panelt vegyem le és azt melyik csavarok tartják!? Egy kis útmutatót le tudsz nekem írni, esetleg pár fotóval?
Előre is köszi.

Amúgy a legutolsó kommentedhez hozzászólva, legjobb tudomásom szerint a Benellinél a gyújtás elektronika is le van korlátozva. Lehet kapni hozzá nyitott elektronikát 13 eFt körül.
Szia Robi,megszeretném kérdezni hogy pontosan mik lettek csinálva a mociddal hogy ennyit megy?Nekem is pont ilyen motorom van de csak 60-at megy,nekem kipff könyök lett cserélve tudod amit adtak hozzá meg a varriátor alatt volt a kis gyűrű alakú vas ,azt kivettem s ennyi.Más fojtásról nem tudok,lehet van még valami?Köszönöm a válaszodat előre is!
Szia.Nekem is Benellim van ugyanez volt a probélémám úgyhogy elárulhatom nem égett ki az égőd csak a csati kicsit szétcsúszott.Oldalsó panel vedd le s ott nehezen de össze tudod nyomni a csatit.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Benneli 49x-et használtan. Elég jól megy, de most vettem észre, hogy elől két égő is ki van égve. Bevittem egy szerelőnek, aki két nap után közölte, hogy nem tudja lebontani a burkolatot.
Esetleg valaki el tudja magyarázni, mit hogy kell lebontani az izzó cseréhez?

Igazán nem vinném be a motort e miatt a szakszervizbe és fizetnék érte több tízezret.
Esetleg valaki ismer egy megbízható szerelőt Csepelen, esetleg a belvárosban, aki ismeri a típust és nem aranyért dolgozik?

Köszi
Hali!
Valakinek nincs 491 st-hez szervíz könyve?
Előre is köszi!