Benelli

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van köztetek 302s használó?érdekelne vélemény fogyasztási adat,megbízhatóság,hátrányok stb.eloőre is köszi
Én azért drukkolok nekik, az árakra jó hatással van a konkurencia.
Kivéve ha összebeszélnek. Igaz, láttunk már olyant is, hogy a minőségből engedtek, hogy versenyezni tudjanak a kínaival.
Sokan mondják,hogy minden Kínában készül.Tudnak ők ha minőséget megköveteli az anyavállalat.Itt kitérnék a műanyag elemekre, nem mindegy mennyi öregedés gátló van benne.Illetve manchizott alapanyagot használnak.Neve nincs robogók műanyag elemei pár év leforgása után törnek mint a ropi.Bosszantó elektromos hibák,alulméretrzett megoldások,gagyi festés .Majd a tartós teszt megmutatja ,hogyan bizonyítanak.Az ár kecsegtető,de ennyi pénzért minőségi használt motort lehet venni.Amiken nincsenek nevenincs alkatrészek.A vallatásnál kiderül mit érnek.
Köszönöm, hogy ÉRDEMBEN válaszoltál. Egy jó pont a Benellinek mindenképpen jár.

A kínai vásárlásaim nagy részben a kényszer szülte beszerzés volt. Ha kell telefon, akkor nem isn tudom, mit-hol kéne keresnem, ha kötöm magam az európa gyártáshoz. Abba már bele sem megyek, hogy ha az egyik chip kínai lenne, de maga a telefon európai, akkor azt minek vegyem. Az, hogyan hogyan vagyok megelégedve ezekkel, hát..., sajnos nincs sok összehasonlítási alapom, telefonban talán semennyi.
Motorban viszont van, egy olasz robogó és egy japó nagymotor.
Mind a kettő használtan került hozzám, sajnos egyik sem olyan volt mint én, pedig nincsenek nagy elvárásaim, gyárit és amikor kell. Ez szerintem elég kevés, ennek ellenére mégsem tudják teljesíteni a legtöbben.

A lényege, amit írnék, az az, hogy az igazságod csak majd 10-20 év múlva fog kiderülni, nem azért, mert egy motort annyi ideig használ egy ember, hanem annyi idő alatt (igaz, addigra a japán gyártók majdnem évszázados tapasztalattal fognak rendelkezni) azért összegyűlik elég tapasztalat. Erre is írhatod, és igazad is lenne elvi alapon, hogy őpersze, valahogyan el kell indulni, kellenek a tapasztalatok a későbbi még jobb minőséghez.
Én ezt alá is írom, csak nincs kedvem tapasztalatokat szerezni - és most nem a Benellire gondolok, hanem általában egy új termékre ami mozog - mondjuk este 7 órakor Senj-től délre a 8-as úton várni a trélert, ami persze egy kawánál is előfordulhat. A kérdés, és csinálj egy tesztet, menj ki az utcára és az első tíz embertől kérdezd meg, mire gondol, mit valószínűsít, melyik hibásodik meg először, egy japó vagy egy alig ismert márka? Persze helytelen az előítélet, de ez akkor is jelen van, és már a használt motor árát is befolyásolja például.

Amúgy én vennék, de legalábbis kipróbálnék, mert amit írtál, az új mégiscsak új, a gumi- és műanyag baszomok még állásukban is romlanak, én pl. ettől félék a legjobban. ha veszek életemben új, vagy újabb kétkerekűt, ez lesz az elsődleges szempont nálam.
Na meg az, hogy sikerül beszámíttatnom a jelenlegit, ha csak nem eladpm előre és ha elment, akkor veszek valami mást.

Persze a szervizhálózat is fontos, Somogyban pl. egy sincs ahogyan látom. Vagy alkatrész, vagy bontó esetleg, mert néha az is elkelhet.

De köszönöm még egyszer a kimerítő válaszodat, a motorjaitok formára nekem tényleg bejövősek.
Sziasztok,

Szeretnék néhány plusz műszaki információt megosztani veletek a TRK 502X-ről.

Motor: Soros 2 hengeres, 4 ütemű,vízhűtéses, dupla vezérműtengely, hengerenként 4 szelep.
Hengerűrtartalom: 500 ccm
Max teljesítmény: 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
Max nyomaték: 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
Sűrítés: 11,5:1
Furat x löket: 69x66.8 mm
Kenés: Olajteknő
Üzemanyag ellátás: Injektoros - Bosch befecskendező rendszer
Kipufogórendszer: Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5)
Kuplung: Olajfürdős
Váltó: Mechanikus,6 sebesség
Hajtás: Lánchajtás
Gyújtás: ECU-TLI
Gyújtógyertya: NGK CR8E
Indítás: Elektromos önindító
Váz: Acél
Első felfüggesztés: Állítható fordított villa Ø 50mm
Első teleszkóp út: 145 mm
Hátsó felfüggesztés: Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út: 50 mm
Első fék: Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS
Hátsó fék: Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS
Első felni típus: Küllős alumínium ötvözet
Első felni méret: 19”x3.00” DOT –D
Hátsó felni típus: Küllős alumínium ötvözet
Hátsó felni méret: 17"x MT 4.5"DOT
Első gumi: 110/80- R19 - M/C 59V - Metzeler
Hátsó gumi: 150/70 - R17 – M/C 69V - Metzeler
Hosszúság: 2200 mm
Szélesség (Tükör nélkül): 915 mm
Magasság (Tükör nélkül): 1480 mm
Ülésmagasság (vezető): 860 mm
Tengelytáv: 1525 mm
Hasmagasság (Folyadékok nélkül): 220 mm
Önsúly (Folyadékok nélkül): 213 kg
Tank: 20 L(tartalék 3 L)
Ár: 2.339.000 Ft

Gyertek el és nézzétek meg nálunk élőben is!
Kedves Frelac,

Engedd meg, hogy válaszoljak a válaszaidra.

Írtad: "A "kínai"-zás ha nem lennél tisztában vele, az elsősorban NEM a származási országra való utalás, hanem az ár/érték viszonyra vonatkozik."
Válasz: Egyetértek ezzel, de mint mindenhol a világban minden terméknek megvan a maga gagyi minőségű változata. Nem kell kínáig szaladni ezzel, volt a múltban erre több ilyen példa is! :) Javíts ki, ha ez nem így van! :)

Írtad: "HA azt a minőségű nyersanyagot teszem bele, HA ugyanolyan minőségbiztosítással gyártok, HA ugyanolyan életkörülmények között élő és taníttatott szakemberrel gyártatok, akkor a kínai cuccos pont annyi lesz, mint a "nyugati"."
Válasz: Teljesen egyetértek ezzel. Legjobb példa rá egy neves amerikai mobil gyártó készülékei, amelyre az van írva, hogy designed in California, de összeszerelve Kínában! :) Nyílván a munkaerő költség az, amin tudnak spórolni, ha a minőségből nem akar egy gyártó engedni. Persze sok gyártó ezt zsebre vágja, vagy elkölti ezt a munkaerő költségből származó extra bevételt vaskos marketingre.

Írtad: "Értem, ha a nyugati fogyasztó ebből csak a kínai munkás életszínvonalát szarja le magasról, de pont az lesz a legkisebb tényező az egyenletben. A fogyasztó a kínaizás közben a tapasztalatát fejezi ki és azzal nem tudok mit tenni."
Válasz: Részben értem amit írsz, de erről a következő a véleményem. Nálam, a családomban, barátaimnál és ismerőseim körében az élethez napi használati cikkei legyen szó akár egy csipeszről, zokniról, elektronikai eszközökről, egyéb kütyükről, szenzorokról, gépekről, ....sorolhatnám tovább a végtelen listát az esetek több mint 90%-ban made in china felirat látható a dobozán, típustábláján, még neves gyártók termékein is! Persze, ha te abban a szerencsés helyzetben vagy, "hogy a pénz nem számít" és hogy nem kínában készült felirat van a dolgaid nagy százalékán, akkor nagyon örülök neki és gratulálok! Ha viszont használsz kínai dolgokat, akkor valószínűleg megvagy velük elégedve, mert az általad is írt ár/érték arányban megtaláltad azt ami az aktuális igényedet kielégítette!

Írtad: "Bár nekem sokat mondó az, ha valaki az új terméket egy "leharcolt némethez" hasonlítja..."
Válasz: Valószínűleg nem tisztán fogalmaztam, de a mondandóm értelme az volt, hogy egy új motorban mindig jobban megbízhatsz, mint egy használtban! Bizonyára tudod, hogy nagyon sok használt autót/motort importálnak bizonytalan előélettel, és sajnos sok vásárló áldozattá válik, mert azt hiszi, hogy sikerült vennie egy jó kis használt motort, de aztán hamar kiderül nem minden arany ami fénylik ÉS nem vagy nagyon-nagyon nehezen tud csak garanciális igényt érvényesíteni!!! Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lehet találni jó használt motort, de abban remélem egyetérthetünk, hogy egy új motor nagy valószínűség szerint ritkábban romlik el, mint egy régi moci. Nem beszélve a környezettudatosságról, mert a mai motorok sokkal tisztábbak, mint idősebb társaik.
A "kínai"-zás ha nem lennél tisztában vele, az elsősorban NEM a származási országra való utalás, hanem az ár/érték viszonyra vonatkozik.

HA azt a minőségű nyersanyagot teszem bele, HA ugyanolyan minőségbiztosítással gyártok, HA ugyanolyan életkörülmények között élő és taníttatott szakemberrel gyártatok, akkor a kínai cuccos pont annyi lesz, mint a "nyugati".

Értem, ha a nyugati fogyasztó ebből csak a kínai munkás életszínvonalát szarja le magasról, de pont az lesz a legkisebb tényező az egyenletben. A fogyasztó a kínaizás közben a tapasztalatát fejezi ki és azzal nem tudok mit tenni.

Bár nekem sokat mondó az, ha valaki az új terméket egy "leharcolt némethez" hasonlítja...
köszi a választ!
akkor még nincs hosszabb távú tapasztalat
majd ha lesz egy csomó 50 ezer feletti futású akkor lesz némi infó tartósság ügyileg
mondjuk az már egy jó pont a márkának hogy van hazai alkatrész forgalmazó
bár pl a sherco-ból kiindulva ez még nem teljes siker hiszen lehet akár hónapokat is várni az alkatrészre
amúgy egy ismerősöm gyerekének kellene kezdő motornak a2 jogsival
Kedves Ini,

A TRK 502-es 2017. óta elérhető a piacon. Összességében egy nagyon kezes, jól kidolgozott, formáját és minőségét tekintve egy nagyon jó motorról beszélünk, ami kimondottan A2-es kategória kiaknázására készült. Nagyon népszerű a modell, amit talán az eladási számok is jól tükröznek. Alig több, mint 7 hónap alatt több mint 5000db-ot értékesítettek csak Olaszországban az idei évben! Bizonyára tudod, hogy Olaszország igazi motoros nemzet, emiatt mindenféle vackot nem lehet ott eladni. Szerviztapasztalatok tekintetében nem tudunk ezidáig negatívumokat írni. A legkorosabb jármű amit láttunk eddig 13.000km-t futott. Garanciális ügye nem volt, csupán a szükséges előírt ellenőrzéseket és karbantartásokat kellett elvégezni rajta. A gyári alkatrészek ára teljesen kezelhető, messze sem ijesztők. Ugorj el hozzánk és nézd meg élőben, hiszen tudod?! :) A puding próbája az evés. :)
mint kereskedő forgalmazó pár mondatot tudsz írni erről a benelli_trk_502 típusról?
mióta van gyártás alatt milyen szervízigényes esetleg milyen általános hibái vannak
Sziasztok Fórumozók!

Nem rég nyitottuk meg sárvári Benelli - Keeway Márkakereskedésünket és Szervízünket. Így most már vas megyében is teljesértékű márkaszervize van az említett márkáknak. A weboldalunkon https://www.peterpalko.com sok hasznos információt találhattok a motorokról és ha bármi kérdésetek merülne fel, akkor hívjatok bátran minket!

Az előttem szólóktól annyit szeretnék kérdezni a kínaizással kapcsolatosan, hogy mi nem kínai?! Mindenki nyúljon bele a zsebébe, nézze meg, hogy mi van a telefonja hátlapjára írva...stb. Megjegyzem a japán, amerikai és olasz motorgyártók zöme is 500 köbcentiméter alatt gazdaságossági okokra hivatkozva kínában, tajvanon, indonéziában, tájföldön, indiában (lásd BMW 310-es modellek, Harley Davidson Street 750) gyártatja bérgyártásban a motorjait vagy onnan veszi meg az erőforrást (lásd Honda CB 500). Így már mondhatjuk, hogy az említett "japán, amerikai és olasz motorok" látszat-presztízse A2-es kategóriág csak arról szólnak, hogy hajlandóak vagytok-e magasabb árat kifizetni egy termékért vagy sem!

Sokan azt kérdezik tőlünk, hogy miért vegyenek egy új Benellit vagy Keewayt szemben egy 8-12 éves japán, olasz, német motorral?

Mivel ha új motort vásárolsz, akkor kalkulálhatók a fenntartási költségek. Minden bizonnyal megbízható lesz, ezáltal nő az üzembiztosság, így nagyobb az esélye annak, hogy a szezonban a motoron ülsz, nem pedig otthon a TV előtt az alkatrészre várva vagy a javításra. Egy új típus esetén megfelelő alkatrészellátás van és természetesen GARANCIA is! Ez azt jelenti, hogyha nyűg van a motorral, akkor nem te fizetsz! Véleményünk és tapasztalatunk szerint egy új motor mindig biztosabb pont, mint egy ismeretlen eredetű újszerűnek tűnő belül leharcolt német, osztrák "ex-pályamotor"-nál, vagy egy osztrák vak orvos házaspártól vásárolt mesébe illő csodánál.

Persze mindenkinek a saját döntése, hogy a kalandot miben szeretné mérni, kellemes lemotorozott km-ekben vagy javítási költségekben és meg nem szűnő hibákban.

Hozzászólásommal nem kívántam sem bántani, sem leszólni másokat, hogy miért választottak vagy használnás más márkát, csupán szerettem volna tisztába tenni a kínai kérdést.
Olaszból lett kínai.
Ha nem sietsz sehova, akkor elég lehet benne a kraft
Max kulfoldi tesztet nezz,itthon nemsok lehet valos sok km el.
teljesen mindegy miyen erős vagy hogy milyen nehéz, ha fel tud menni a kékesre 90km/h tempóval akkor bőven elég a lóerő
az a kérdés mennyit tud elmenni úgy hogy ne kelljen szerelgetni
Kínai.Kicsit nehez a loerohoz.
ezekről a motorokról tud valaki valamit?
mennyire megbízható van-e hozzá bármilyen alkatrész stbstb
https://www.hasznaltauto.hu/motor/benelli/benelli_trk_502_abs_2018-as_modell_auto-motor_beszamitas-15914860

a többi motorhoz képest egészen olcsó, az a kérdés mennyi szívással jár a hosszabb távú használata
Olajtartály! Ha nem keveréket tankolsz csak tiszta benzint akkor ezt a tartályt kell feltölteni 2 ütemű motorolajjal!
Üdv. Benneli qvatro x van. A karburátor felett van egy műanyag csavaros tetejű tartály. Üres. Nem tudok rájönni mi célt szolgál, szolgálna.
Szia bocsi hogy csak így rád írok, de nekem is ugyanez a problémám a benelli robogómmal, neked hogy sikerült megoldani?
Üdv Gábor
It is a superb and incredible game. Those players who have had it first influence will know the game well overall. In addition, the players of this game will have the second impact with new and fantastic highlights. Its subsequent part is totally unique when contrasted with the initial segment. https://supermashflash2online....
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy Benelli 49x et hajtok. A sebesége nem megy 32nél feljebb mi lehet a baj?
Sziasztok,
láttam többeteknek is volt olyan problémája , hogy a motor vissza fulladt menet közben. Most nekem is ez jött elő a benelli 49x-nél, 50-55 km/h sebességnél a semmibe leáll a motor és utána nem lehet pár percig beindítani, aztán beindítom és megint lefullad s elég erőtlenül is indul. Nektek mi volt a megoldás végül? Először nézzem meg a gyertyát, szűrőt, karburátort, esetleg kipufogó eltömődés? Vagy a gyújtással lehet a gond, gyújtás tekercs? De gondoltam még a hengerre is, hogy beragad vagy valami. Olajpumpa kb fél éve volt benne cserélve.

Előre is köszi,
Sziasztok!
Benelli49x hol van folytva ez a fajta motor? Elektronika, vagy a kipufogó folytás van benn? Ajánlott e kiszedni? Mennyivel tud többet folytasok nélkül?
Köszönöm