Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert lúzer. Miért nem váltott biztosítót ameddig lehetett...
39000re? az rengeteg egy 50es re! Az már kizsákmányolás amit azok csinálnak akkor!
rossi

Munkatársamnak az éves díja 6000-ről 39000-re ugrott a Wabard biztinél..
50 ccm,és nem volt balesete..
Kicsit lejmolós cég..........
Segítséget szeretnék abban kérni hogy 50es mocira melyik biztosító lenne a leg kedvezőbb mert én most az Alianznál vagyok de most ki jött egy 8000es csekk 1 évre! holott 2éve még 3600 volt.....
csak kötéskor kér forgalmi számot......
mert ha személyesen intézem akkor utólag írják be
És milyen 1szerű is, semmi utánajárás
Igen!
év közben beszerzek egy járművet akkor lehet a netrisken megkötni a biztosítását?
lehet hogy az a nyolc az 3
8 napos bejelentési kötelezettséged van ,de eléggé ki szokták hagyni az emberek.ha a másik járműben volt kár,akkor nem árt..
Egyébként, a saját biztosítóm felé nem kell semmit bejelentenem ugye?
A magas roncs csak akkor szívás, ha meg akarja tartani és gyenge a megállapított káridőponti érték. Ha reális a káridőponti érték akkor mindegy illetve cascónál jó mert kisebb összegből kisebb önrész vonódik. De minden eset egyedi.
az árajánlat alapján döntik el hogy roncsoztatják e ,ergo gtk-s vagy sem.ha meg akarod tartani akkor ugy okoskodj a kereskedővel hogy valószinüsíthetően benne maradjon a javítási határban.a pótszemlére köteles kijönni.
Sajnos az a csávó aki csinálta a kárfelmérést, az baszott jönni a pót-ra, rácsörögtem többször a biztosító callcenterére, de az volt a válasz, h értesítik...

Kérdem én, mi ez a szívatás?Ott áll a márkaszervízben, azt eléggé "útban" van...

Amúgy, ha a márkaszervíz leadta az árajánlatát, utána mi a következő lépés?

Mikor kell pl. egyezkedni a biztosítóval?Nem célom a gtk, az a lényeg, h mindketten jól járjunk s gyorsan legyen zseton...Mert minél hamarabb vissza akarok ülni a mocira.
na. amugy tény hogy vannak irreálisan magas roncsértékek.ez mindíg attól függ hogy a licitáló roncsosnak van e donorja....és ezzel nagyon meg lehet szívni.ez miatt kapott egy ügyfelem most 2005 ös OctaviaII re 500e.-ft kp-t totálkárra.kicsit magas lett a roncsérték.
szóval néha szopás ez a roncsoztatás,ezért van hogy nem mindíg a gtk a jó sőt többnyire nem az.
Ok, legyen igazad! Lásd kompromisszumképes vagyok.
%-aim?szerinted ha kifizeti a biztosító az Eurotaxot és viszi a járművet az hány embernek jó?
1.Akinek másfélszer annyi rajta a hitel mint amennyit ér?
2.Aki felextrázta már a motorját ezzel azzal és azt nem fizeti a biztosító?
A járművek nagy része hiteles sajnos tehát a százalékok mindenben helytállóak...kis kárnál az emberek idén meg sem javíttatják az autót ha megy.felveszik a pízt és ugy járnak.válság van....ne vitatkozzunk-nekem van igazam oszt kész
A példád igaz, ha az ügyfél mindenképpen javíttatni akar de százalékaid még mindig nem. Ha azt mondja, hogy érzelmi okból nem akarja megtartani az adott járművet és, a példánál maradva 800 lenne a roncs simán gazdasági tk-ban rendezhető.
Kárfelvétel után a leadott Javítási árajánlat alapján a biztosító nem indít automatikusan roncsoztatást.ha mindkettő vagy akkor ezt tudnod kell.tehát már itt elbukott az 1millás motorra 800ezer roncsérték alternatíva.Ha pl a kalkuláció 468650.-ft-ról szól akkor engedélyezik a javítást.
Esetleg mindkettő
te elmélet vagy én gyakorlat.ennyi.
Mert megkerestem őket, s a fickó elég sokrétűen vázolta a dolgokat.Sajnos kicsit szívás, h előbb történt a szitu mint a baleset, de jogi tanácot tudnak adni, illetve jópízért ügyvéd is foglalkozna velem, ha a biztosító nem fizetne...

Csak, h az éves díjuk 78k, vagy a vip az 180k(ez biztosan felejtős).

Szerinted megér 78k-t?Tényleg el tudnak ők érni valamit a nagy biztosítókkal sszemben ahol egy nagy ügyvédcsapat védi a bizti "zsebét"?

Egyből belekerülne a moci a szerződésbe, úgy csinálnánk...
Bocs I.1.4.
Akkor olvasd el pl. a generali aktuális JCKF 9 cascó feltételének I.1.2 pontját hátha...
ér hát.de az személyre vonatkozik.ha nincs belevive a motorod a szerződésbe,baszhatod.