Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motornál majd fele, autónál meg harmada lett bizt.váltással. De még a nyenyőce is olcsóbb lett valamivel.
Nekem motornál egy picit csökkent. Nem váltottam biztosítót, maradtam a K&H-nál: tavaly 5350,- volt az éves díj a GS500-ra, idén augusztustól fillérre pontosan 5000,- lesz. (B9)
A kocsié viszont drágult ugyanannál a biztosítónál, vagy 25 %-kal. (B10 már vagy 30 éve, és nem volt káreseményem most sem).
Fene se érti, mi alapján kalkulálnak....
Helló!
Kalkuláltattam KGFB díjat évfordulóra és duplájára emelkedett a díj kb az összes biztosítónál. Másnál is ez a tapasztalat?
Köszi!
látom halott a fórum, de hátha:
Van egy 49ccm-es atv-m, Erre kötöttem biztosítást tavaly. 15e volt az éves díj, erre már nyeltem egyet. Megjött az idei kötvény, ami alapján az idei éves biztosítás 52000 forint, mindenféle kedvezménnyel 44387. Nebazz az 1000-es motoromra közel nincs ennyi..
Van valakinek hasonló bizosítása valahol? négykerekű smkp a kategória neve..
Köszönöm szépen a segítőkészséget.
A biztosító fel fog ajánlani egy összeget.
Azt vagy elfogadod vagy nem.
Ez az összegtől függ.
Ha kevésnek találod, vagy te többet ki tudsz hozni belőle akkor visszautasítod.
Igy megtartod a motort és a különbözetet fizeti a biztosító.
A gazdasaági totálkár azt jelenti, hogy az alkatrész és a javítás költsége annyi lenne mint a jármű forgalmi értéke vagy azt megközelítené. Vigyázz mert ilyenkor a roncsot elég jól felértékekik így akarják majd a forgalmi érték és a maradványérték különbözetét. Kifizetni.
Bevett gyakorlat az is hogy körbekérdezik a bontókat aki a többet ajánlja annak kell leadni és kifizetik a többit {forgalmi érték}
Vagy
Általában gyári új alkatrészekkel valamint szakszervíz óradíjaival kalkulál a biztosító ezért lesz magas a javítás költsége. Érdekes lehet átgondolni a bontott utángyártott alkatrészekből történő javítást ill. nem szakszervizet hanem valami más műhelyet.
Kérdés milyen mérvű a kár és egyáltalán érdemes-e megjavítani.
Ez az első esetem, ezért kérnék segítséget, mivel nem nagyon tudom milyen lehetőségeim vannak.
Rendőri helyszínelés volt, az autós elimerte a felelősségét. A motort javíthatatlanná vált, amiről most kaptam értesítést. Az anyagi kárrendezésre várnom kell, mert a rendőrségtől még nem küldték ki a balesettel kapcsolatos iratokat. Személyi sérülés nem történt.
Mi történt?
Bíróság?
Sziasztok!
Ma kaptam meg biztosító levelét, amiben közölték, hogy gazdasági totálkárosnak minősítették a járművemet. Nekem ez az első biztosítási ügyem és megköszönném , ha hozzáértők adnának némi tanácsot, milyen lehetőségeim vannak jogi,anyagi vonzatban. Segítséget előre is köszönöm.
ez nem biztositó, csak egy közvetítő. a kapcsolatnál van hogy mivel foglalkoznak:Biztosítási ügynöki, brókeri tevékenység.
mabisz honlapján vannak fent a MO-n hivatalosan bejegyzett biztosítók, ez nem szerepel ott..
Sziasztok!

Kinek mi a vélemény/tapasztalata ezzel a biztosítóval?
http://motorbiztositasok.hu

Náluk kötnék biztosítást és gondoltam hogy előbb utánakérdezek a dolognak. :)
Igazábol ez a kötelező mellé kiegészittés gyanánt jó! Szezon elött valószinű én is kötök náluk! De facén megtalálható a srác aki csinálja és korrekten elmond mindent!
Ezek szerint korrektek, tehát érdemes lehet elgondolkodni rajta.
Szia! Konkrétan a biztositót nem ismerem,annyi tapasztalatom van velük,hogy van saját ügyvédjük,nekem most ő intézi a balesetem utánni kártéritést! Utólag bánom,hogy náluk nem volt kötve!
Hello,

nekem a bankkártyámhoz és a lakásbiztosításomhoz van. Nem kötnék.
Sziasztok. Ezzel a biztosítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
http://motorbiztositasok.hu/in...
urak!!
ha ilyen marad az idö holnap is és nem esik,akkor kinézek bécsujhely felé egy kis faluba ismerösökhöz..
pesttöl kb 270km...osztrák határtol csak 28km...
érdemes vmi biztositást kötni?? ha igen,mit??? thanx
Kezemben van a balesetbejelnto, ahol elismeri az autos a felelosseget. Ilyen esetben is varni kell a rendorsegi hatarozatra? Nagyon kivancsi vagyok, hogy a rendorseg mit fog megallapitani. Fouton mentem, autosnak elsobbsegadas kotelezo tablaja volt, nem indexelt balra, nem nezett balra, nagy ivben kikanyarodott. Habar mar az autos beprobalkozott a balesetbejelento megirasakor, hogy o mar az en savomban vart, hogy kiengedjek jobbrol, de nagy nehezen elismerte a felelosseget.
Igen, jól gondolod. A biztosító mindenképpen fog fizetni csak hát ügye az összeg még piacon van. Ha van rá keret akkor természetesen úgy a legjobb ha megrendelés az alkatrészt de innen a Kárrendezés egyesség alapján fog történni, mert gondolom nem lesz mindenről számla. Ha volt rendőrség az is idő amíg lesz határozat, a biztosító az összes papír beérkezése után 15 napon belül fizet. Én beszélnék a biztosítóval érdeklődnék a kp Kárrendezésről. Ez azt jelenti előre kifizetnek 1 összeget és nem kérdeznek semmit. Persze a jogalapot tisztázni kell ezért kell a rendőrségre várni.
Gondolom két opció van ilyen esetben: 1. márkaszerviz, számla, biztosító fizet mindent, nekem csak el kell hoznom a motort. 2. Márkaszerviz mond egy horribilis összeget (már csak az idom miatt is), biztosító totálkárra veszi az anyagi része miatt, ezért felajánlanak egy összeget, amivel én azt kezdek, amit akarok.
Jól gondolom? Kizártnak tartom, hogy a biztosító elfogadja a márkaszerviz által kínált összeget a max 1 millát érő motoromra, ergo nekem kell megoldani a helyreállítást. Ahogy számolgattam, vígan 300.000 Ft-ból helyreáll, ebből 150.000 Ft az ebay-es idomszett.
Ha ez így fog történni, ahogy én elgondoltam, akkor már most megrendelhetem az idomszettet, mivel az is 5 hét mire megérkezik. Innentől kezdve gondolom minimum 1,5 hónap, míg egyáltalán pénzösszeg megállapításra jutnánk a biztosítóval. Ha megvárnám ezt a 1,5 hónapot és akkor rendelek idomot, akkor innentől számítva 3 hónap múlva lenne motorom. Szóval ezen jár az agyam, hogy felesleges úgy mond várom a rendeléssel. Jól gondolom vagy ez nem ilyen egyszerű?
a forgalmi értéket valahogy mindig sikerül alul lőniük minimum egy szerény 20%-al
Nos, totálkár esetén a forgalmi értékből indul ki a biztosító. Megnézik egy ugyanolyan évjáratú, és felszereltségű motor árát. A roncsra felszámol valamennyit de nem úgy ahogyan írtad nem a forgalmi éték - alkatrészek és javítás hanem ennél jóval többet.
Ez azért van mert új gyári alkatrész árakkal és szakszervíz munkadíjat veszi alapul, viszont felelősségi kárnál avultatja az alkatrészek árát illetve ebben az esetben szerintük a roncs értéke több mert ha a roncs eladásra kerülne munkadíj sem keletkezik (szerelés, festés stb.) ezt nem kell kifizetni kártérítés estében. Ezért ügye rendesen fekúszik az úgynevezett maradvány érték. A te esetedben ahogyan írtad főként műanyag alkatrészek spoilerek ill lámpa sérült ezek viszont nem avulnak és drágák tehát valószínű a gazdasági totálkár. (szoktak árajánlatot bekérni a szervízektől)
Viszont biztosan meg fogják kérdezni mi a szándékod, hol fogod javíttatni stb. Itt kell alaposan átgondolni és eldönteni mia szándékod meg akarod-e tartani és javítani vagy megválni tőle. Ha javítod hol és milyen alkatrésszel. Kérd nyugodtan a biztosító segítséget lehet velük alkudozni. Van kárkifizetés számlára ez utólagos ekkor neked kell mindent megelőlegezni. Vagy lehet egyesség alapján ekkor előre fizet a biztosító és nem kér és kérdez semmit. Nem a telsség igényével röviden ennyi
Persze,azt előbb leadtam!