De lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Nem tudom, hogy elég dinamikus lenne-e számomra ez a motor. Még soha nem mentem boxerrel, tehát fogalmam sincs, hogy mit jelent ennél a mocinál a 98Le és a 97Nm. V2-eseim (konkrétan HondaVTR-jeim) voltak eddig. Gondolom van némi hasonlóság a kettő között.
nemsemmi,ha ez dióhéj
gondolom amúgy hogy egy ilyen penge mocira nem tesznek gagyi fékeket
nem engedheti meg magának a BMW,hogy a féken elcsússzon
nagyon rajta vagyok a cserén csak ugye betyár nehéz túladni a z-n nagyon lent van a használt motor piac meg szerintem nem is igazán keresett motor
mindegy majd megoldom valahogy.
sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni
de egyre jobban izgatja a fantáziámat
ahogy alkalmam lessz szerintem le is cserélem
Nekem elég hosszú a lábam, ezért egy hajszálnyira kevésbé "hegyes" térdszöget el tudnék képzelni, de átalagtermetű embernek bőven jó!"Egy seggel" 200 km meg se kottyan
(utas nélkül)A futóműről már írtam(én e miatt vettem ezt a gépet!)egyébként a hátsó csillapítás könnyedén állítható a terhelés függvényében.
Erejére jellemző, hogy nem igazán lehet érzékelni pl a gyorsuláson , ha két személlyel mégy.
nagyon kellemetlen vibráció?
mert nekem pl:a z-n olyan micro rezonancia van
100-110-felett ,hogy hosszútávon olyan szinten szétrázza a kezem,hogy zsibbad szabályszerüen majdnem fáj
a futómű is hagy némi kívánnivalót magaután ajánlanám az urológusoknak vesekövet lerázatni
mind ezektöl függetlenül a szivem csücske
csakhát szeretnék egy komfotrosabb gépet amin nem kezdek el 100km után ficeregni
és nem gondolom a táv felénél hogy jaj mikor érünk már oda de jó volna leszálni
milyen a fogyasztása?Menyire kényelmes?
nem igazán kényelmes
csak ugye nem sokat tudok róla ezért mekérnélek,hogy hogy irnál nekem pár sorban a masinádról!?
Még sok 1000 km -t fogok megtenni vele. Talán, addigra a BMW ára is lejjebb megy, mert most egetverően borsos az ára. Meg ugye, azért elég messze vagyok attól, hogy a drága paripámat kinőjem.
hiszen két azonos kategóriájú motor összehasonlításának ezek az objektív mércéi, ráadásul ezek nem lehetnek viták tárgyai,
a gyári adatokat mindenki elfogadja.
Szerencsére ennek már vége,
de ezt a fejlesztés béli lemaradást nem lehet 1-2 év alatt behozni.
Szóval ezért írtam, hogy van még munkája a német mérnököknek. A Moto GP, akár csak a Forma 1, az alkalmazott technika, technológia csúcspontja,
tavaly már hallottam célzásokat, hogy a BMW esetleg beszáll a buliba.
Érdekes lesz ha megtörténik.
rajongó vagyok, igaz ez az autókra vonatkozik. 10 éve vagyok tagja a Magyar BMW Autóklub-1962-nek, több éve pedig titkárként segítem a klub munkáját. Ezt csak azért írom, hogy nem vagyok egy elvakult japán imádó!
De hát a tények azok makacs dolgok.
és nagyfokú eufória töltse el amikor a nyergébe pattan, megnyomja az indító gombot és meghallja kedvencének duruzsolását!
egészen más életérzést sugallnak a bajor paripák.
...(vica-verza igaz a másik félre is)
irtam mailt.